Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit me nu te beraden op een vervangende uitlaat voor de AT, want waar BMW lompe uitlaten weet te verzinnen, daar wint Honda het.

Bwof, het is slechts een kwestie van : "Uitlaat, waar ga je met dat brommertje naartoe ? "

Maar om dàt nu als een excuus te gebruiken voor de aankoop van een asociale, kolere, dijkweggetjesafsluitende,tinnitusverwekkende rotblèrpijp ... ? -O- :N :(

Niet dat ik iets tegen de persoonlijke keuzevrijheid heb, hé... :+
 
Laatst bewerkt:
Bummer, zet ik mn handvat verwarming aan, wordt alleen rechts warm -O-
Ik zou niet weten hoe het kan dat links niks meer doet.
Iemand nog tips, anders moet ie maar naar motorplaza denk ik.
 
Ik zit me nu te beraden op een vervangende uitlaat voor de AT, want waar BMW lompe uitlaten weet te verzinnen, daar wint Honda het.

Ow, we mogen dus meedenken... :+

Petra is happy met haar MIVV in carbon, moet je aanspreken want scheelt kilo's :P
Alleen titanium plaatje met een Honda

Voor Duitsland: neem wel een E-keur

oval_titan_5.jpg


oval_2.jpg
 
De Mivv demper heeft wat de meeste fout doen bij de AT, hij sluit niet aan bij de beschermplaat. Ik heb denk ik al een mooie pijp gevonden.
 
Nou, ik heb ook nieuws hoor. Een gloednieuwe GS voor MrsTenCats incl. alle opties, euro4 norm en reflectoren.

Jawel.
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Janneke..en Erik..

Toch geen lelijke 3x black he....

Jawel, met spaakwielen en al. Er stonden er her en der nog een paar in NL en meneer BMW wilde voor z'n trouwe klanten nog wel wat aan de prijs doen. De spaakwielen houden wij er wèl in, want ik heb collega-moteurs met gietwielen problemen zien hebben in zowel Rusland als Roemenië. En gezien onze plannen komen de spaken wel uit.
We hebben nog een choco overwogen gezien het gebrek aan echte kleuren van de 2017 uitvoering maar die werd toch te prijzig. Daar zat beduidend minder ruimte in.

:]
 
Gefeliciteerd , Janneke.... laat'm niet afpakken door hubbie, hé... welke kleur ?

Ik heb voor je gepleit tijdens ons laatste etentje, maar dat zal de gulle gever uiteraard in alle toonaarden ontkennen... :+

Dat laatste is mij volledig ontgaan maar dat maakt ook niet uit want MrsTenCats twijfelde toen nog even. En nee, ik ben geen gulle gever want dat betreft doen we alles samen. En nee, ik pak 'm niet af. Mijn 2016 versie rijdt zalig, m'n beste BMW ever en die "klack" hoort er gewoon bij. Heeft ook pas 12500 km gereden dus die kan nog even mee.
 
Ik snap de vraag wel, maar waarom zou je met een GS het circuit op willen, zeker met een 800?
Maar om er iets van een antwoord op te geven, ik denk dat ik met een 800'tje minimaal een seconde of 10 bij mijn rondetijd kan optellen t.o.v. mijn Fireblade. Het ding is er compleet niet voor gemaakt.
Met mijn brommertje zal ik in juni waarschijnlijk even op circuit gaan. Zal er waarschijnlijk zelf en privé instructeur bij krijgen.

toch hoor ik mensen op een 1200 GS die sportmotoren heerlijk vernederen op de Stelvio.

en met mijn 800 kan ik de meeste 600 a 800 4 cilinders waar het op koppel aan komt wel aardig bij blijven en als de wegen slecht zijn rij je met een GS gewoon voor aan.

Dat is niet eens een uitdaging. Op vele bergwegen raken ze een volgeladen GSA niet voorbij, en dat komt niet door de breedte. Beschikbaar vermogen aan bepaalde snelheden en het gemak waarmee je de GS de bocht omlegt zijn de redenen. De vering die veel vergeefelijker is helpt uiteraard ook.
 
Nu mijn motor eindelijk is ingereden kan het gas af en toe eens open. Op het gevoel is mijn 2017 iets krachtiger dan mijn 2015. Kan aan de uitlaat liggen.
Met het gas er vol op in 2e voelt het voorwiel wel heel licht, in die mate dat ik niet weet of de tractie controle ingrijpt (ik bekijk mijn tellerpartij niet echt in die gevallen).
 
interessant probleem, de handvatverwarming van mijn 1100 doet t alleen als je hem voordat je de motor op contact zet 'aan' doet.

voorheen kon ik gewoon tijdens het rijden de handverwarming aan zetten. iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan