Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh. Chris..jij bent erg...
Is Slijk helemaal in zn sas...breng jij hem helemaal in verwarring...
Die rode gs lijkt wel uit spanje te komen..terwijl hij denkt uit Beieren..
 
Dus verlaagde veren en verlaagd zadel....... Wie was de vorige eigenaar, Smurfin :?
Het probleem van verlaagde veren op de 650-2 is dat je alles aan de grond gaat rijden, dat lukt mijn vrouw al zonder verlagingset.


Mijn gedacht... met 184cm had ik toch een niet-verlaagd model gezocht, eventueel met het hogere comfortzadel.

Grondspeling is zowieso een probleem bij de F700GS, kan me voorstellen dat een verlaagde echt wel voor problemen kan zorgen bij een sportievere rijstijl.

De niet verlaagde ex-GS van mijn vrouw was langs beide kanten behoorlijk opgeschuurd....
 
Zo, en die maken een pleurisherrie. Vandaag een stukje gereden met een GSA met deze banden, en met een Akra demper. Die demper hoorde ik niet eens, want dat werd overstemd door de banden...

Ik had op mijn 700gs de anakees er 25k op liggen en had er geen last van...
 
Toch geen 25 K met 1 set banden ?

In dat geval worden ze niet echt belast door je rijstijl en zijn álle banden goed.... ;)


Toch wel :Y

Maar ik doe heel veel snelweg en een band op een 1200gs wordt natuurlijk ook meer belast dan op een 700gs...

Maar ik heb ze nooot herrie weten maken. Niet aan 120, niet aan 200, niet offroad, nada.
 
Vandaar ook de allroad. Als we geen EU subsidie hadden verstrekt zouden de Belgen massaal aan de offroad moeten. :Y
 
Wij Friezen kennen geen banden. Wij rijden op grote rubberen kogels.

Kunnen we op de weg ook dwars rijden :Y
 
00ddce11eb42d72fd22ab4b7d9875eea4419fd39916dbe8dd946dfe8558ec180.jpg
 
Moet ook. Dacht je dat Nederland gebouwd is op mensen die overal maar in mee gaan? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan