Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik beter niét uitreken wat mijn brommers mij jaarlijks kosten... -O-


380 euro per maand is op zich geen probleem... maar wel als er maar 833km (10 000/12) per maand gereden wordt. Da zijn amper twee ritjes per maand... 190€ per rit dus... als daar de rekeningen van de terrasjes, benzine en restaurants bij zitten ok...


Ja, motorrijden is niet goedkoop... maar bijna 5000€ per jaar voor amper 10 000km.... dan scheelt er toch wat.
 
Laatst bewerkt:
Het viel me vandaag pas op... maar... dat zien er wel tubeless velgen uit...

:t voor BMW... !!

bmw_f_850_gs_07.jpg
 
De kosten zijn incl. Afschrijving, kleding, helm, navigatie, nieuwe bandjes, financieringskosten, brandstof, onderhoud, verzekering, mrb en 1 reparatie aan de nokkenas...
 
Hoop wel dat je deze in de orginele kleur laat.....
Maarre....op de aanhanger?? Niet eens zelf naar huis gereden...?
Met deze probeer ik zo min mogelijk over asfalt te rijden, daar slijten de noppen van. Vanuit Friesland vandaag met meerdere hoosbuien en 8 graden was het ook zeker geen feest geworden. :N
 
A bit of both ...

De huidige gaat weer in olijfjesgroen en standaard trim (heldere ruit en winddeflectoren, standaard zadel, enz.) naar de dealer. Die levert een TB in full options. Tzt zal ik de zwarte lakdelen weer vervangen door de rode ...
 
Jij hebt wel een brave dealer... de mijne weet precies welke kapitalen aan extra's ik inmiddels heb uitgegeven aan de mijne en hij verwacht dat al die kostelijke toeters en bellen daar ook op blijven zitten bij inruil...
Verwachtingen moet je managen Slijk, vraag maar aan Nana. :Y
Aflevering is volgende week vrijdag. Ik heb nog even tijd nodig om het groen weer terug te plaatsen.
Doe maar weer Erwin, een TB met het hele boekje erop. Dat is toch goed voor een nieuwe AT en een bijna nieuwe offroad ernaast. :o
 
Ben mij wat aan het oriënteren wat banden betreft voor een BMW 1150GS. De motor zal enkel op de weg gebruikt worden. In veel testen en forum berichten lees ik veel over de Pirreli Trail II. Zou dit voor mij de ideale band zijn? Of kiezen voor een meer road band, Pilot Road 2 of BT023
Wat banden maat betreft, de af fabriek maten of is er nog een reden om daar van af te wijken?

110/80-19
150/70-17
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan