Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebbus....... :P

18076749_1512907125388767_435082764114079634_o.jpg
 
Mijn reet moet inderdaad even wennen aan Japanse hardheid. Op den duur went alles, kijk maar naar wat er naast je op de bank zit. :+
 
Nu nog passende beige motorpakken, identieke helmen en handschoenen en jullie kunnen ëcht op pad (TenCats, scoor ook nog een koppel reflectoren, zodat jouw fiets er niet zo hopeloos gedateerd uit ziet !) :+
Pfff, de roest staat er onderhand al op, wordt weer tijd voor een nieuwe. Waarschijnlijk wil hij ook een Africa Twin maar mist hij wat beenlengte. :+
 
Wat mij betreft sloop ik die stupide reflectoren er net zo hard vanaf. Daar zijn die Amerikanen ooit mee begonnen en ik begrijp niet waarom wij dat nu weer van de EU moeten overnemen. En nee, ik ben nu nog niet toe aan een nieuwe. Vandaag de 13K kilometers gepasseerd dus ik heb nog even voordat ik aan de Euro4 moet.

En te weinig beenlengte? Ik had ook geen probleem met de BMW F800GS dus waarom zou een hondaatje een probleem opleveren? Technisch dan wellicht en ook met die vreselijke ketting en tandwielen (Wat daarmee kan gebeuren, dat zag je bijv. in oktober jl.) en dat heb je nog dat geflipte 21 inch wiel en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik heb het al vaker gezegd, honda is met z'n tweewielers al een aantal jaren volledig van het pad af en heeft de interesse van de normale motorrijder allang verloren. Er zijn er nog een paar, bijvoorbeeld die wiens onderschrift al een hoop verklaart, die blijven hangen in nostalgie want ooit hadden ze er eentje die goed was. De rest gaat echter door. Move on..

})
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook al even mee gereden[honda],vind hem er wel leuk uitzien
Maar voor twee personen met bagage vind ik hem toch te klein en hij heeft geen cardan
 
Klopt, ik vind 'm ook niet geschikt voor groepsvervoer of zwaar transport. In dat geval zou ik voor de 1200ADV gaan, die is daar meer voor gebouwd. Mijn dochter bij mij achterop de 1200 merkte ik bijna niet en op de 800 was er wel enige gewenning nodig.
 
Veel plezier, gepensioneerde !
Zie maar dat je je jongere gade op haar jongere brommer kan bijhouden.... als je aan de einder wat ziet flikkeren, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk de voorste reflectoren op haar 2017 GS !!!

:+
 
Laatst bewerkt:
Mocht er iemand een overschot hebben aan koffers en een rek daarvoor.... Ik hou me aanbevolen.
Zoek voor een gsa uit 2011 een rvs kofferrek en de aluminium koffers daarbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan