Motor-Forum

Select Forum

Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Brak, het is een keuze ;-)

Reg. datum:
11 apr. 2017
quote:
robm84 schreef op 21 januari 2018 @ 11:10:
Kijk uit met een bijl in het zicht te plaatsen.

Binnen onze club udcn hebben al meerdere rijders en waarschuwing of en bekeuring gekregen van een diende. Middaguren kan Benno123 hier iets meer over vertellen!

Volgensmij waren de bekeuringen niet misselijk!

Goeie tip, zal er eens over nadenken
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
25 aug. 2007
ik ken de regelgeving hierover helemaal niet, maar mischien is het zo, dat wanneer je gereedschap nodig heb om de bijl te kunnen pakken het wel toe gestaan is.
eigenwijs is ook wijs

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
trixo schreef op 21 januari 2018 @ 12:18:
ik ken de regelgeving hierover helemaal niet, maar mischien is het zo, dat wanneer je gereedschap nodig heb om de bijl te kunnen pakken het wel toe gestaan is.

Bekijk het nou eens vanuit de ogen van een neutraal mens. Er lopen wel eens gasten op straat met betonscharen en koevoet. Die zeggen ze onderweg wellicht nodig te hebben. Ik zou niet weten waarvoor. Ik heb onderweg nooit een betonschaar nodig. Ook geen koevoet.
Verander nou gasten in zijspanrijders en betonschaar in handbijl......
Ik begrijp dat de 'neutrale' mens daar vraagtekens bij zou kunnen plaatsen.....
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
Maar van mij mag er een bijl op de bakhoor. Al zou ik een kettingzaag minder vermoeiend vinden :+

Alis ik zelf een bijl mee xou willen nemen, dat stopte ik m een beetje uit het zicht. Lijkt me handig om wellicht onnodige discusies zoals deze te voorkomen.....
Hybride: Nageslacht afkomstig van twee genetisch verschillende organismen. Deze organismen kunnen beiden een verschillende wenselijke eigenschap bezitten. Kruising kan leiden tot een nieuw organisme dat beide wenselijke eigenschappen bezit.

Reg. datum:
11 apr. 2017
Ik zal mjn lief eens vragen of ze een passend hoesje wil haken in de vorm van een mattenklopper ofzo, of zou dat ook te agressief overkomen voor de "neutrale medemens"
Gruzzels uit Zeeland

Genderneutraal atheÔst.

Reg. datum:
24 mei. 2012
quote:
Brakkebertje schreef op 21 januari 2018 @ 12:55:
Ik zal mjn lief eens vragen of ze een passend hoesje wil haken in de vorm van een mattenklopper ofzo, of zou dat ook te agressief overkomen voor de "neutrale medemens"

Dat zal wel meevallen. Maar dan krijg je weer gedonder met het Simplisties Verbond? :+

Copyright of zo? O-)

http://www.dejongenskamer.nl/knaak.jpg
Bosso wijzigde dit bericht op zondag 21 januari 2018 13:09 (7%)
IBTL Stand per 22-05-2018: 56

Reg. datum:
11 apr. 2017
Bosso :}

Weer een idťť geboren, een ouderwetse mattenklopper op de bak. Eens kijken wat dat voor reacties oproept bij brave burgers, boswachters en BOA's
Gruzzels uit Zeeland

't is maar ijzer

Reg. datum:
02 mrt. 2010
quote:
kwastert schreef op 21 januari 2018 @ 12:52:
Maar van mij mag er een bijl op de bakhoor. Al zou ik een kettingzaag minder vermoeiend vinden :+

Alis ik zelf een bijl mee xou willen nemen, dat stopte ik m een beetje uit het zicht. Lijkt me handig om wellicht onnodige discusies zoals deze te voorkomen.....

En dan kun je nog meemaken dat je temidden van een stuk of 10 goedbedoelende dienders een gecrashed zijspan moet leeg halen :+
Working on a motorcycle, working well, caring, is to become part of a process, to achieve an inner peace of mind. ...

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
slijptol schreef op 21 januari 2018 @ 20:40:

[...]

En dan kun je nog meemaken dat je temidden van een stuk of 10 goedbedoelende dienders een gecrashed zijspan moet leeg halen :+

Met een flinke bijl erin, terwijl de eigenaar er tussenuit geknepen was......

EHE bikes @ facebook

Reg. datum:
01 feb. 2010
Pompidom... O-)
GL1000EZS zijspan, GL10/12 cafefighter project, CBX1000, Ducati ST4

Reg. datum:
11 apr. 2017
Ik mis hier duidelijk de "inside informatie". Lijkt me een mooi verhaal bij een knappend haardvuur! ( En daar is de link naar de bijl weer )
Gruzzels uit Zeeland

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Brakkebertje schreef op 21 januari 2018 @ 22:47:
Ik mis hier duidelijk de "inside informatie". Lijkt me een mooi verhaal bij een knappend haardvuur! ( En daar is de link naar de bijl weer )

Dat wordt ff terug zoeken. Het was juni 2015....

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
EHE in "EHE en zijn zijspannen"

Het is ff een stukkie lezen, maar het had met deze happening te maken...

Nu op TRX850!

Reg. datum:
10 feb. 2005
quote:
Brakkebertje schreef op 21 januari 2018 @ 22:47:

Dat is het twee en een half jaar later wel.... maar dat heeft wel ff geduurd. Af en toe zie ik 'm nog wel eens vliegen. En dan kan ik er met een glimlach aan terugdenken. Wat een toffe rit was dat die zaterdagavond met Slijptol. En wat hadden Ehe buren al een bier op toen we terugwaren....

met 1 reserve is 4

Reg. datum:
16 nov. 2003
Hmmm heb altijd een groot kapmes, bijl en een halve bezemsteel bij me.
Ligt niet boven op de bak, kan dan alleen maar gejat worden.
Gewoon in het opbergbakkie, no problemo
mijn werkzweet lijkt op motorolie na veeeeeeeeeeeel km's

Als je me mag is dat je eigenschuld en volgens mijn ega ben ik een krumpie oltman

twee wielen is maar een halve

Reg. datum:
09 apr. 2004
Nu maak je me wel nieuwsgierig wat je met die halve bezemsteel moet :?
viercylinders zitten in een opel kadett en water hoort in de sloot, doe mij maar een luchtgekoelde twin

Reg. datum:
11 apr. 2017
Aha, heftig verhaal. Gelukkig wel met goed einde :t
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
02 nov. 2017
Ik ben een latere lezer, het is wel een flink verhaal en alles loopt goed af.

Bij mij komen dan ook gelijk de beelden op mijn netvlies van de Engelsman met zn caravan die dacht dat hij al weer thuis was in Luxemburg en mij met Mn pasgeboren zoon en vrouw in een binnenbocht raakte wij met onze Guzzi zijspan, een enorme kras op zn caravan Mn voorvork dubbel en wiel en zo.
Alles kwam weer goed gelukkig maar de schrik zit er wel in.
Die zoon (oudste van 3) is nu 33 jaar oud, voorval al even terug maar dat vergeet ik nooit meer.
Zijspanpiet wijzigde dit bericht op maandag 22 januari 2018 21:34 (10%)

Reg. datum:
02 nov. 2017
Weer verder met Bert zijn zijspan nu.
Ik zelf zou nooit messen of bijlen op Mn zijspan monteren in het zicht, niemand kan er af blijven en het geeft altijd voer voor discussie met de politie.
Neem ze dan wel mee onder de bak of er in of zo waar er plaats voor is.

Reg. datum:
25 aug. 2007
het is denk ik ook meer een soort decoratie,... beetje leger stijl.
en ja, als ie er dan toch hangt.
eigenwijs is ook wijs

Reg. datum:
11 apr. 2017
Okť, bijl gaat achter klep op flank aan motorzijde. Meteen ruimte voor startkabels en wat gereedschap.

En nu verder......
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
11 apr. 2017
Vandaag werd ik op deze mogelijkheid geattendeerd... Nu ben ik een hele luie motorijder dus fietsen is al helemaal een no-go. Toch, misschien wel een idee voor anderen hier die ook in/op hun zijspanbak/aanhangertje willen slapen.

http://outdooridee.com/midget-bushtrekka/
Gruzzels uit Zeeland

Reg. datum:
28 jul. 2014
Ik heb vandaag het span mogen aanschouwen en ik ben erg onder de indruk van de voorpartij en het hulpframe. Erg mooi gebouwd en de ideeŽn worden denk ik erg mooi uitgevoerd.

Heel benieuwd naar het eindresultaat.

Reg. datum:
28 jul. 2014
quote:

Best grappig tentje eigenlijk.

Reg. datum:
11 apr. 2017
quote:
GSlandrover schreef op 23 januari 2018 @ 18:50:
Ik heb vandaag het span mogen aanschouwen en ik ben erg onder de indruk van de voorpartij en het hulpframe. Erg mooi gebouwd en de ideeŽn worden denk ik erg mooi uitgevoerd.

Heel benieuwd naar het eindresultaat.

Dank voor je compliment en je hulp vandaag :}
Gruzzels uit Zeeland

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 3

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.