Jajaja, hier is ik dan eindelijk ook

Joepiejoepiejoepie, de tent is eindelijk klaar. Vandaag even losjes opgezet/aangeknoopt. Morgen heeft Genemuiden de primeur
full

full

full

full


En hier ligt het geheel weer tevreden in de bak
full
 
Hey cool man!

Met dat voorstukje erbij is t opeens een heel praktische tent geworden. Veel handiger dan alleen een slaapbak, want nu kan je daar in de nok mooi je zijknatte motorpak ophangen 👍
 
Gaaf hoor Bertje, je bent dan een uitzondering en de enige zijspan op het veld _O-

Wel lastig als je de toerrit mee wilt, want dan moet je de tent inpakken en door de andere tenten van het veld af rijden haha..
 
Gaaf hoor Bertje, je bent dan een uitzondering en de enige zijspan op het veld _O-

Wel lastig als je de toerrit mee wilt, want dan moet je de tent inpakken en door de andere tenten van het veld af rijden haha..

Dit is 1 van de redenen dat ik een klein vouwwagentje wil aanschaffen in de toekomst!
 
Ik ga er even vanuit dat je me sneller in klapt dan dat ik mijn helm op zet en mijn handschoenen aan kan krijgen?
En dan ligt de matras en deken er ook nog steeds in?
Hoe gaat t als t zeil nat is? Wordt dan je bed ook nat?


Ik vinnut tot dusver wel erg goed doordacht, dus ben wel benieuwd hoe je dat hebt opgelost
 
Ik ga er even vanuit dat je me sneller in klapt dan dat ik mijn helm op zet en mijn handschoenen aan kan krijgen?
En dan ligt de matras en deken er ook nog steeds in?
Hoe gaat t als t zeil nat is? Wordt dan je bed ook nat?


Ik vinnut tot dusver wel erg goed doordacht, dus ben wel benieuwd hoe je dat hebt opgelost

Eerlijkheidshalve heb ik nu de tent nog los, doek is nog te stug om makkelijk in te klappen. Matras enz. Dek ik dan af met stukkie plastic..... systeem is nog in ontwikkeling en ik kom vast nog wel meer "kinderziektes" tegen. Eerst maar eens lekker rijden en biertjes kopen
 
Dat ziet er goed uit zo altijd je tent mee.
Ik ben benieuwd maar de binnen ruimte van de tent.
Genemuiden daar ben ik niet dus ga de zijspan tent niet live zien en even langs is erg veel km.
 
Eerlijkheidshalve heb ik nu de tent nog los, doek is nog te stug om makkelijk in te klappen. Matras enz. Dek ik dan af met stukkie plastic..... systeem is nog in ontwikkeling en ik kom vast nog wel meer "kinderziektes" tegen. Eerst maar eens lekker rijden en biertjes kopen

We helpen morgenavond wel met zijn allen mee te denken in oplossingen, want bier lost immers alles op 🍻
 
Je zou er zelfs in kunnen staan te bieren! Wordt wellicht wel wat krapjes als er ook een sta-tafel bij in moet! ;-)


Mooi bedacht èn gemaakt hoor! Enne, kinderziektes zijn alleen maar mooi. Als alles in één keer goed is is er niks aan!
 
Wij hebben jaren gekampeerd in een daktent op de landrover, ook enkeldaks en matrasje/slaapzak er permanent in. De tent was vanbinnen weleens nat van condens, gewoon inklappen en hadden daar eigenlijk geen last van.

Ik vind het mooi gemaakt en bedacht. Ga het van het weekend eens bekijken!
 
Hebben een heel mooi privé plekje bij het hek als je er morgen op tijd bent :Y
 
Whooo daar in kunde kompleet piellekes naakt uwes bier nuttigen. positief jaloers
Mooi ding man, hoop dat je dat ding gaat verslijten
 
ja hoor , is heel mooi gemaakt maar zoals eerder vermeld , rondritje of naar de kruidenier moet je alles opplooien , is een heel groot minpunt vindt ik dan zelf , is een beetje als een camper , ideaal om te trekken , niet veel waard als je ergens een week wilt blijven , geef mij maar een caravan ! lol
 
ja hoor , is heel mooi gemaakt maar zoals eerder vermeld , rondritje of naar de kruidenier moet je alles opplooien , is een heel groot minpunt vindt ik dan zelf , is een beetje als een camper , ideaal om te trekken , niet veel waard als je ergens een week wilt blijven , geef mij maar een caravan ! lol

Sorry bert111 maar jij vind nix mooi je laat een span bouwe en 2 weken later staat ie alweer te koop
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan