Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopen dat het net zo'n gezellige groep is, zag Lisa en Monique.. Cabogirl niet herkend.
 
Zo zeg ik mis even wat _O- hebben we het over de motor-babes? Ik heb daar Lisa en Cabo al gevonden, de rest geen idee :X mochten jullie me zoeken, Celesta is the name :+

Jeetje MissJ het ziet je niet mee zeg :N het teveel auto denken is zoooo herkenbaar (reden waarom mn AVB langer duurde) echt je moet je verstand op nul zetten en alles van het autorijden vergeten :Y
 
Lees nu pas Sassette opmerking over voorbeelden vragen te hebben ingevuld betekend dat je bij 1e x niet de examen had gemaakt mr de oefen vragen vr de examen begint?? Hahaha OMG! Goeie!
 
Ik heb sinds woensdag mijn motor trouwens. Een mat grijze Yamaha R3 en hij rijdt echt fantastisch. Moet hem nog wel inrijden dus mag max 6-7000 toeren maar tot nu toe zeer tevreden :D
 
170km pas :p Rijdt gemiddeld 1 op 25 tot nu toe. Best zuinig imo.

if6iKIW.jpg
 
Leuke motor Aschtra!!

Hoe weet je wat ie verbruikt als je pas 170 km hebt gereden? (domme vraag mss maar ik ben blond, dus het mag :'))
 
Mooie motor Aschtra!

Lya, mijn motor is weer rijklaar, nu nog tijd om een testrondje te doen. Dat wordt volgende week.
 
Arghh! Super mooie motor, zeg!! Matgrijs is een goede kleur :t

En fijn dat je motor weer klaar is, Lucy! Misschien is het volgende week dan ook wel heerlijk weer. Ik ga daar alvast voor duimen ;)
 
Mooie motor Aschtra, :t Ga je zeker veel plezier aan beleven, en een mooie outfit ook gelijk!
@Spott93, als je met een volle tank gaat rijden, en dan na een rit hem weer aftankt kun je met je kilometerstand en de bijgevulde liters dat uitrekenen, denk zelf dat Aschtra dat ook zo heeft gedaan..

Iemand van hier nog naar de Megameeting op zondag?
:] :)
 
Kijk leuke fiets Aschtra! Dot weekend wordt het heerlijk weer om km's te rijden :Y

Fijn dat je motor weer gereed is Cabo, nu nog tijd bonen en dan kan je ook weer op weg ;)

Vandaag op m'n motor naar werk geweest, vorige week commentaar gehad op de plek waar ik m had geparkeerd, nu netjes op de aangewezen plek gezet. Eindelijk was ik klaar loop ik naar m'n motor staat ie helemaal omringd door fietsen terwijl paar meter verderop de fietsenrekken leeg stonden :( ik moest 2 fietsen verplaatsen ander kon ik niet eens opstappen. Ik was echt pissed of dus maandag even m'n beklag doen!

Morgen met m'n vent op de motoren even langs de rijschool en daarna hopelijk aansluiten bij een motor babe en partner voor een lekker flink ritje :]
 
Serieus, die fietsen, waarom?? Ik zou er ook pissed om worden.

Veel plezier met rijden dit weekend.
 
@Coert65: Ja dat begrijp ik. Alleen als ze 170 km gereden heeft en 1 op 25 rijdt, betekent dat dat de r3 wel een hele kleine tank heeft. Of zie ik t nou helemaal verkeerd? :')

Echt zo chill dat jullie dit weekend zelf kunnen rijden op de motor 8-) Wil ik ook!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan