Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
;)
full
 
Wauw, mooie fietsen. (niet helemaal mijn kopje thee, maar kan er wel van genieten om ernaar te kijken). :Y

Denk dat je het tegendeel wel bewezen hebt Iwan! :t :)

Het mooie is alleen wel dat je "dit soort" (niet negatief bedoeld hoor!) meer omgebouwd ziet worden naar Streetfighters, en oudere motoren (BMW K's bijvoorbeeld) naar caferacers!
 
OK, OK, point taken ;)

Succes met bouwen Michael
 
Laatst bewerkt:
Lekker bezig! :? :N
Hoort dit niet in 'Reizen en Toerisme?'
_O- _O- _O-

SPAM!! :W

==============
Bijgaand nog mijn laatste GSX, die ook iets kaler was dan origineel bedoeld. :9
full

Een soort van GSX600S :)
Helaas met weinig op de klok al ten prooi gevallen aan een nogal bijzonder een uitrit verlatende auto .. ;(
 
Laatst bewerkt:
je moet niet kijken naar de motor specificaties voor de banden, maar naar de band.
Als ik op de site van bridgestone kijk, dan kan ik het type band en mijn motor selecteren. Vervolgens geeft hij dan de juiste bandenspanning aan.

Voor de mijne is dat 2.5 en 2.9.
De techniek van de banden gaat vooruit, daar horen ook andere bandenspanningen bij.
Trouwens die waardes verschillen behoorlijk per merk en type band.
 
Thanks.

Wat is dan het nut van de bar specificaties op het frame?

Bij de auto zitten ze vaak in het portier.. dat is dan toch zinloos?
 
Hallo mede GSX-F'ers

Sinds kort ook in het bezit van een GSX600F, uit 2004
hierbij een foto van mijn machine. [afbeelding]

Ik zou persoonlijk niet voor zo'n kleur gekozen hebben... Maar als ik verder kijk dan mijn persoonlijke smaak is het idd een mooi beestje! Mooi zadel zo te zien! Niet de standaard...

Hoe dan ook, welcome in the club! En veel plezier ermee!
 
Ik zou persoonlijk niet voor zo'n kleur gekozen hebben... Maar als ik verder kijk dan mijn persoonlijke smaak is het idd een mooi beestje! Mooi zadel zo te zien! Niet de standaard...

Hoe dan ook, welcome in the club! En veel plezier ermee!

Bedankt! en gelukkig vinden we niet allemaal het zelfde mooi!
Over het zadel kan ik je niks vertellen of die origineel is, op internet kom ik echter van modeljaar 2004 wel het zelfde zadel tegen..
 
Bedankt! en gelukkig vinden we niet allemaal het zelfde mooi!
Inderdaad... Zou wel een beetje saai zijn anders...

Over het zadel kan ik je niks vertellen of die origineel is, op internet kom ik echter van modeljaar 2004 wel het zelfde zadel tegen..
Kan zijn dat de standaard zadel later een andere geworden is...
Ik vind deze wel mooier dan wat ik heb! Maar of dat dan ook op een 1998 past...
 
Net nog even een rondje gereden, heb haar voor het eerst even gewassen.

Maar wat zijn 't toch heerlijke motoren... ik hoop dat ik maar niet geflits ben.. het geluid was toch even lekker genieten :)
 
Greppeltje ingereden met lage snelheid, zelf nog (weer) helemaal in orde, schouder uit de kom gehad. Meeste schade in het ego en een weekend eifel redelijk verpest...

achter remklauw, 2 tientjes?

koplamp heeft het overleefd en odo staat op... ik denk rond de 75k zou ik moeten checken, in elk geval geen lage stand :)

Durf het bijna niet te vragen.. maar wat voor een eind demper zit erop?
Ik heb nu een sport uitlaat (demper?) waar ik geen goede dbkiller voor kan vinden, en wil graag de orginele uitlaat uitproberen..
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad... Zou wel een beetje saai zijn anders...Kan zijn dat de standaard zadel later een andere geworden is...
Ik vind deze wel mooier dan wat ik heb! Maar of dat dan ook op een 1998 past...

Het lijkt mij wel toch dat dit moet passen, voor zo ver ik weet is het alleen het kontje wat veranderd is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan