Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Nieuwveens jaagpad, amsteldijk, kromme mijdrecht, de hoef, waverdijk. Woerdense verlaat en de Meije ook nog maar ff meegepakt 

Zo zo je bent echt weer effe lekker aan het touren geweest! Kan me voorstellen dat dat na zo'n lange tijd echt weer een goed gevoel zal hebben gegeven. Je had het zeker gemist!! ;)

Meije daar ben ik ook wel eens beland. Dat is zeker leuk rijden! Ik was gewoon gaan rijden en ineens zag ik een bordje met Meije (nog nooit eerder van gehoord) :)
 
Zo zo je bent echt weer effe lekker aan het touren geweest! Kan me voorstellen dat dat na zo'n lange tijd echt weer een goed gevoel zal hebben gegeven. Je had het zeker gemist!! ;)

Meije daar ben ik ook wel eens beland. Dat is zeker leuk rijden! Ik was gewoon gaan rijden en ineens zag ik een bordje met Meije (nog nooit eerder van gehoord) :)
Is wel een gevaarlijk weggetje. Erg smal en onoverzichtelijk. Heb daar nog bijna een brommerrijder omver gereden die vlak voor mijn neus besloot om naast zijn maatje te gaan rijden (ik reed ze tegemoet). En bij de hoef lag ik bijna frontaal op een harley. Ze vond het handig om in een blinde bocht op mijn weghelft te gaan rijden. Als ik niet had geremd en de berm ingestuurd had was het een klapper geweest. Kreeg ik nog een grote bek ook :+

Ja het was weer een leuke rit :+ :P
 
Laatst bewerkt:
Is wel een gevaarlijk weggetje. Erg smal en onoverzichtelijk. Heb daar nog bijna een brommerrijder omver gereden die vlak voor mijn neus besloot om naast zijn maatje te gaan rijden (ik reed ze tegemoet). En bij de hoef lag ik bijna frontaal op een harley. Ze vond het handig om in een blinde bocht op mijn weghelft te gaan rijden. Als ik niet had geremd en de berm ingestuurd had was het een klapper geweest. Kreeg ik nog een grote bek ook  

Ja het was weer een leuke rit  

Sojedu! :N
Ja het is inderdaad smal en onoverzichtelijk daar. Ik reed daar zeker niet harder dan toegestaan, 60 is dat geloof ik, maar dat vond ik al op sommige stukken best hard juist omdat je geen tegenliggers kan zien aankomen.

Oja over Harley rijders heb ik me al 't een en 't ander laten vertellen. Iets met gebruiksaanwijzing enzo..
Gelukkig heb je je skills en is er niets gebeurd!

Wat rij jij zelf trouwens?
 
Sojedu! :N
Ja het is inderdaad smal en onoverzichtelijk daar. Ik reed daar zeker niet harder dan toegestaan, 60 is dat geloof ik, maar dat vond ik al op sommige stukken best hard juist omdat je geen tegenliggers kan zien aankomen.

Oja over Harley rijders heb ik me al 't een en 't ander laten vertellen. Iets met gebruiksaanwijzing enzo..
Gelukkig heb je je skills en is er niets gebeurd!

Wat rij jij zelf trouwens?
Een Kawasaki ZX-10R uit 2004. Omgebouwd naar naked :]

Gelukkig reden de Harley en ik allebei niet hard en was het dus goed te doen om uit te wijken. De Harley week alleen helemaal niet uit. Die vrouw had duidelijk niet de skills om dat slagschip onder controle te houden.
 
Laatst bewerkt:
Een Kawasaki ZX-10R uit 2004. Omgebouwd naar naked 

Gelukkig reden de Harley en ik allebei niet hard en was het dus goed te doen om uit te wijken. De Harley week alleen helemaal niet uit. Die vrouw had duidelijk niet de skills om dat slagschip onder controle te houden.


Slagschip...... _O-

Nice! Maar je rijd niet zoveel meer begrijp ik?
 
Slagschip...... _O-

Nice! Maar je rijd niet zoveel meer begrijp ik?
Klopt, vorig jaar heb ik hooguit 1000km gereden. Voorheen reed ik minimaal 10000km per jaar. Dit jaar is al beter, heb er al een weekend in de Eifel en een aantal solo- en groepsritten op zitten. Heb er toch wel weer plezier in dus ik wil weer wat vaker gaan rijden.

Ik begrijp uit jouw verhaaltje dat je net je eerste motor hebt. Dan grijp je elk moment aan om op te stappen. De laatste jaren vond ik het rijden in NL niet zo leuk meer. Het is hier te druk en te klein. Ik ben een beetje verpest door de mooie buitenland ritten :+
 
Klopt, vorig jaar heb ik hooguit 1000km gereden. Voorheen reed ik minimaal 10000km per jaar. Dit jaar is al beter, heb er al een weekend in de Eifel en een aantal solo- en groepsritten op zitten. Heb er toch wel weer plezier in dus ik wil weer wat vaker gaan rijden.

Ik begrijp uit jouw verhaaltje dat je net je eerste motor hebt. Dan grijp je elk moment aan om op te stappen. De laatste jaren vond ik het rijden in NL niet zo leuk meer. Het is hier te druk en te klein. Ik ben een beetje verpest door de mooie buitenland ritten :+

Hahaha yep dat klopt helemaal! Ik heb 'm deze week tien weken en we zijn 7500 km verder O-)
Ik vind het fantastisch. Zo erg zelfs dat ik 'm mis als ik een paar dagen niet heb gereden. Echt true love!

Ojee nou dan hoop ik dat ik niet hetzelfde zal krijgen want ik ga in september met 'm naar Duitsland })
 
Terug
Bovenaan Onderaan