Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na lang afwezig te zijn geweest (7 jaar geleden voor het laatst ingelogd :o ) me toch maar weer eens aangemeld en zal ik me dan ook maar weer even opnieuw voorstellen. :+

Ik ben dus Luuc en woonachtig in Gouda. Sinds 2007 ook de trotse eigenaar van een GSR waar ondertussen 18K fijne kilometertjes is mee gereden :] :] . De bedoeling is dat er dit jaar wat kilometertjes erbij komen dus wie weet treffen we elkaar eens een keer.

Bij deze ook even een foto van hoe die er nu bij staat.
full
 
Na lang afwezig te zijn geweest (7 jaar geleden voor het laatst ingelogd :o ) me toch maar weer eens aangemeld en zal ik me dan ook maar weer even opnieuw voorstellen. :+

Ik ben dus Luuc en woonachtig in Gouda. Sinds 2007 ook de trotse eigenaar van een GSR waar ondertussen 18K fijne kilometertjes is mee gereden :] :] . De bedoeling is dat er dit jaar wat kilometertjes erbij komen dus wie weet treffen we elkaar eens een keer.

Bij deze ook even een foto van hoe die er nu bij staat.
[afbeelding]


:W Welkom (terug) :]
Fraaie GSR :Y
 
Na lang afwezig te zijn geweest (7 jaar geleden voor het laatst ingelogd :o ) me toch maar weer eens aangemeld en zal ik me dan ook maar weer even opnieuw voorstellen. :+

Ik ben dus Luuc en woonachtig in Gouda. Sinds 2007 ook de trotse eigenaar van een GSR waar ondertussen 18K fijne kilometertjes is mee gereden :] :] . De bedoeling is dat er dit jaar wat kilometertjes erbij komen dus wie weet treffen we elkaar eens een keer.

Bij deze ook even een foto van hoe die er nu bij staat.
[afbeelding]


Moesten alle nieuwe aanmeldingen geen bbq organiseren voor de huidige leden? 😜
 
Moesten alle nieuwe aanmeldingen geen bbq organiseren voor de huidige leden? 😜

I didn't get that memo })

En als ik alles zo eens bekijk is er met de huidige bbq locatie niets mis mee toch.
Waarom dan dingen veranderen :? :+
 
Laatst bewerkt:
I didn't get that memo })

En als ik alles zo eens bekijk is er met de huidige bbq locatie niets mis mee toch.
Waarom dan dingen veranderen :? :+

He verdorie! Moeten we dat nog even aanpassen dus. 😜

Beetje afwisseling is niet verkeerd natuurlijk. De afgelopen jaren zijn we eigenlijks altijd naar Hoogvliet gereden en dit jaar was het in Assen. Iemand een leuke locatie voor de volgende bbq?
 
Ooit kan het hier Mart. De planning is om van de zomer een overkapping met berging te maken in de achtertuin op de plek van de oude berging. Als er dan nog budget over is komt er een tuinhaard in die ook als BBQ te gebruiken is.

Rest van de tuin doen we pas later, dus als jullie beetje knoeien is dan niet erg. ;)
 
Gooedemorgen :W

Aangezien ik nieuw ben hier zal ik me even voorstellen..
Mijn naam is Leon en afkomstig uit Zeeland en daar nog steeds wonend. Sinds kort in het bezit van een GSR600 uit 2007.

Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd.. :Y
full
 
Gooedemorgen :W

Aangezien ik nieuw ben hier zal ik me even voorstellen..
Mijn naam is Leon en afkomstig uit Zeeland en daar nog steeds wonend. Sinds kort in het bezit van een GSR600 uit 2007.

Als het goed is heb ik een foto bijgevoegd.. :Y [afbeelding]

Welkom Leon!

Het zuidwesten van Nederland wordt weer wat meer vertegenwoordigt. Misschien zie ik je wel een keer voorbij komen :t
 
Danku, meteen een vraag aan de techniekers onder ons waar ik zelf niet uit kom... motor heeft een tijd stil gestaan maar heeft het, tot vorige week, top gedaan.

Na een rit terug uit de belgische ardennen ging hij inhouden rond de 10/11 duizend toeren. Ook wilde hij lastig weg wanneer ik volgas weg wilde.
Als ik heel gematigd het gas open houd loopt hij heel langzaam door naar de 10duizend toeren maar ideaal is het niet..

Nu als ik normaal rond 3.000 toeren rijdt en volgas door wil houdt hij in. Oftewel ik krijg de motor met geen mogelijkheid boven de 7.000 toeren. Bij volgas lijkt het net of hij er mee gaat stoppen en te weinig brandstof krijgt.

Al gedaan: nieuwe bougies, luchtfilter. Tevens brandstofpomp gedemonteerd en helemaal opengehaald. Zeef die hierin zit gespoeld (aangezien hier raar zwart zand, geen roest, in zat) en alles netjes aangesloten.

Hij start voor de rest goed en loopt netjes... staat 22.000km op.

Iemand een idee? Zit zelf te denken aan tank vacuum..

Hoor graag jullie ideeen!
 
Laatst bewerkt:
Kleppen stellen misschien?
Bij vacuum zou je zeggen dat ie stil valt uit eindelijk ondanks voldoende benzine in de tank.
Hoor je n zuigend geluid als je de tank open maakt?
 
Zo goed als alles gecontroleerd. Storingslampje brandt niet. Vacuum is goed. Geen lekke slangen of kapotte sensoren.

Ondertussen de brandstofpomp uit de tank gehaald (2x) en uit elkaar geschroefd en schoongemaakt. Hier zat namelijk een soort van zwart zand in het filtertje wat in de pomp zit.

Na dit de 2e keer gedaan te hebben schoot het wel door in toeren. Helaas was dit maar heel kort.

De gedachte is nu dat de brandstofpomp wel werkt maar dat wanneer de motor meer vermogen moet leveren en de pomp harder moet werken hij het niet aan kan.

Vanavond een tank van een ander GSR overzetten om dit uit te sluiten..ik hoop dat we dan meer weten.

keep you posted!
 
Heren!!

Eindelijk! Gisteren de brandstoftank (incl pomp) overgezet van een andere GSR. En nu rijdt hij weer zoals het hoort.
De theorie die bedacht was klopt dus toch. Op lage toeren had de pomp geen probleem om alles bij te benen maar zodra er meer brandstof werd gevraagd kon hij de vraag niet aan.. Dit geeft dus geen storing maar wel ellende..

Ander pompje opzoeken en we kunnen naar de testbank :)
 
Heren!!

Eindelijk! Gisteren de brandstoftank (incl pomp) overgezet van een andere GSR. En nu rijdt hij weer zoals het hoort.
De theorie die bedacht was klopt dus toch. Op lage toeren had de pomp geen probleem om alles bij te benen maar zodra er meer brandstof werd gevraagd kon hij de vraag niet aan.. Dit geeft dus geen storing maar wel ellende..

Ander pompje opzoeken en we kunnen naar de testbank :)

Goed nieuws, maar reinig je wel ook de tank goed? Je hebt al meerdere keren gesproken over een zwart soort zand. Dat moet toch ergens vandaan komen, gezien je verhaal is de tank de meest logische bron.
 
Klopt! alles zat ondertussen in het filtertje, tank nog een keer nagespoeld maar kwam niets meer uit..
Voor diegene die dit grapje ook een keer hebben een compleet brandstofunit zit nieuw op +/- 800eu :O

2e hands heb ik hem uit belgie..voor 150eu
 
Hey hey, ik weet niet of ik hier mag of kan reageren :) Maar heb ook een gsr 600 en heb onlangs deze uitlaat aangeschaft; Ghost uitlaat Suzuki GSR600 - G&G Shop

Hier zit dus een vaste db killer op die er eventueel afgeslijpt zou moeten worden. Hebben jullie hier ervaringen mee? Heb hier namelijk nog niets op kunnen vinden in het forum. Ik zit er aan te denken om hem eraf te slijpen woensdag als hij eronder gaat.
Hoe zit het eventueel met vermogen toename/verlies door de db killer erop?

Ik had ook al een eigen topic gemaakt, maar misschien is het verstandiger hierop te plaatsen aangezien er al een heleboel praten over de gsr! Op deze toppic staat ook een foto, kan hierop niet de knop vinden om een foto te plaatsen. GSR 600 GPR GHOST uitlaat vraag

alvast bedankt, en als ik hier niet op mag reageren mijn excuses alvast.
 
Ik heb een GSR gehad met een Ghost uitlaat en deze had genoeg geluid MET de killer er in. Ik weet niet of de Ghost die jij hebt het zelfde klinkt. De oudere Ghost uitvoeringen hadden een uitneembare killer. Ik heb bij iemand de Ghost gehoord zonder killer en dat gaat snel vervelen zoveel geluid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan