Het Kawasaki Z650 Topic, '76 tot '83

Ik ga zondag even naar Wyb, heeft in ieder geval wel een nette voornaaf liggen voor je.
Heb zelf een hele partij nieuwe onderdelen overgenomen, en wat gebruikt. :)
 
Ik laat Coert zondag eerst uitzoeken zoals afgesproken en plaats daarna wel even een lijst.

Ik heb redelijk onverwacht eigenlijk mijn eigen z650 geruild met een 95 triumph sprint 900. Deze heeft een lager zadel dan standaard en hierop kan mijn vrouw ook goed zitten. De belangrijkste reden voor deze ruil is het vrijwel trillingsvrije draaien van het blok door de balansas. Hierop kan zij het langer volhouden zonder dat de armen gevoelloos worden. Dit laatste is ook de reden dat we haar z650 in de verkoop doen. 10 jaar geleden zijn we er aan begonnen (zonder eigenlijk ergens op te besparen) maar ze zal er nooit op kunnen rijden helaas..
Dan kan ie beter naar een liefhebber

Klassieke motoren te koop

Voor vragen, ook over onderdelen, staat mijn nummer wel op de website in m'n profiel
 
Laatst bewerkt:
Ik laat Coert zondag eerst uitzoeken zoals afgesproken en plaats daarna wel even een lijst.

Ik heb redelijk onverwacht eigenlijk mijn eigen z650 geruild met een 95 triumph sprint 900. Deze heeft een lager zadel dan standaard en hierop kan mijn vrouw ook goed zitten. De belangrijkste reden voor deze ruil is het vrijwel trillingsvrije draaien van het blok door de balansas. Hierop kan zij het langer volhouden zonder dat de armen gevoelloos worden. Dit laatste is ook de reden dat we haar z650 in de verkoop doen. 10 jaar geleden zijn we er aan begonnen (zonder eigenlijk ergens op te besparen) maar ze zal er nooit op kunnen rijden helaas..
Dan kan ie beter naar een liefhebber

Klassieke motoren te koop

Voor vragen, ook over onderdelen, staat mijn nummer wel op de website in m'n profiel

Ik heb geen smoeltjeboek account en kan dus niet kijken :(
Jammer dan......
 
Ik heb geen smoeltjeboek account en kan dus niet kijken :(
Jammer dan......

Wel iets van whattsapp? Stuur dan even een berichtje naar het nummer dat ik vermeldde dan stuur ik ff de foto's.
Staan op de telefoon en ik krijg ze zo niet op mf
 
Heb eerdaags waarschijnlijk diverse Z650 onderdelen in de aanbieding, vele gratis (tegen verzendkosten) en sommige met een passende prijs.

Ben op zoek naar een Z750B achternaaf en een voornaaf van een Z650, 750B, Z900, Z1000.

Als iemand mij kan helpen hoor ik dat graag.

Voornaaf heb ik wel liggen voor je.
 
Zo, ben net een half uurtje geleden thuis gekomen na een ritje naar Wyb.
Heb nu genoeg nieuwe spullen en wat gebruikt meegenomen, ben tevreden, kan nu lekker doorpakken.

Marcel, Wyb heeft die naaf klaarliggen, als je hem wil.

Groeten en een fijne avond, :t
 
Ha mannen, tijdje afwezig geweest, vanwege vakantei, maar mijn Z650 gaat weer als een speer! Carbs zitten er weer in en afgelopen zondag eindelijk weer een ritje gemaakt. So far so good!

Mooi Ciko, heb je een fijne vakantie gehad? Zie je berichtje eigenlijk nu pas, :$
Zag trouwens dat je in Rotterdam woont, dat is vlak bij mij, dus mocht je wat hulp willen ben je welkom hier, heb nu zat spul... :)
 
Hier trouwens een lijstje van de onderdelen:
Nieuw:
Nokkenasketting
Setje inlaatrubbers
2 setjes gaskabels
Koppelingskabel
Set koppelingsplaten
Remschoenen achter
Remhendel
Koppelingshendel
Carburateur revisie setje (x4)
Remklauw revisie setje (x2)
Hoofdremcilinder revisie setje
Pakking set compleet
2 extra klepdeksel pakkingen
2 extra koppelings deksel pakkingen
Tankrubber
Schakelpedaal

Gebruikt:
2 gietwielen
Voorvork
Koplamp zonder huis
2 nette originele schokdempers
Hele partij opnieuw verzinkte assen en bussen,kettingstellers en zo
Krat vol electra delen, remmerij onderdelen en meer
1 setje gereinigde carburateurs(ultrasoon), en nog een setje in onderdelen, ook gereinigd


Dus ik kan wel even vooruit zo *O*
Bedankt Wyb, was gezellig en de koffie lekker.
:W
 
Laatst bewerkt:
3x spaakwiel
2x alu wiel
3x losse velg
1x voorvork
2x remanker
6x kroonplaat
4x luchtfilterhuis
1x gereedschapbakje
Aantal  remankerstangen
5x achterbrug
3x binnenspatbord
Kist  remschijven
3x klepdeksel
1x middenbok                 
6x carburateursset
1x koplamp
1x cilinderkop
1x voornaaf
1x achternaaf
1x cilinderkop
1x lakset in de grondverf
Diverse assen en bouten

Dit heb ik nog zo'n beetje liggen. En natuurlijk de rooie z650 die opgebouwd moet worden
 
Vraagje... stel dat ik spaakwielen wil in de toekomst... is dat allemaal makkelijk aan te passen en waar moet ik dan aan denken? Ik heb nu sterwielen met dubbele schijf voor en enkel achter.
 
Ik heb even in mijn Kawa parts catalogusjes gekeken, maar eigenlijk moet het zo passen (zag geen verschillen tussen de naafjes van een B1 of Z650F,met de gietwielen). Denk alleen dat je een ander rempedaal nodig hebt. Maar ik wacht Marcel even af, die weet wat meer hierover, ik heb alleen 2 Z's met spaakwielen... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan