High-End Bluetooth comm. systemen: Een overzicht

Welk type bluetooth systeem heb jij?

  • Cardo Scala Freecom serie

    Stemmen: 6 7,4%
  • Cardo Scala Smartpack

    Stemmen: 3 3,7%
  • Cardo Scala Packtalk

    Stemmen: 14 17,3%
  • Sena 10 serie

    Stemmen: 14 17,3%
  • Sena 20S

    Stemmen: 15 18,5%
  • Interphone Sport

    Stemmen: 2 2,5%
  • Interphone Tour

    Stemmen: 1 1,2%
  • Interphone overig

    Stemmen: 3 3,7%
  • Uclear

    Stemmen: 6 7,4%
  • Anders

    Stemmen: 17 21,0%

  • Totaal aantal stemmers
    81
Freedconn bluetooth intercomsetje van Ebay. 43 euro. Bellen, muziek luisteren, communiceren t/m 3 motorrijders. Werkt TOP! Jaren eerder moeten doen. Ook icm mijn Zumo 595.
Kunnen de 3 rijders allemaal tegelijkertijd met elkaar communiceren of is het 1 op 1? Dat laatste is namelijk het geval bij de el cheapo BT-S2, niet bijzonder prettig als je met z'n 3'en rondtuft.
Oh ja, got link? :)
 
Ik rij nu een half jaar met de packtalk. Bediening gaat redelijk, heb nogal eens ruzie met de radiozenders. Koppelen van telefoon en Navi is een drama. Maar eenmaal gedaan werkt het goed.Totdat je android update. Nou koppelt ie steeds af en aan. Maar goed dat ligt aan de telefoon en niet aan de packtalk.
Geluidskwaliteit is erg goed.
Accuduur is bij mij erg slecht. Wellicht exemplarisch maar een dag lang ouwehoeren houdt ie niet vol.Dat is, eenmaal ingesteld, het enige echte minpunt aan mijn packtalk.

Ook 1x continue af & aan koppelen gehad, maar verholpen na de packtalk verbinding te verwijderen en opnieuw op te zetten (iPhone). Daarna nooit meer last van gehad. Ik heb meerdere dagen gereden met een groep, maar iedereen probleemloos het eind van de dag gehaald (wel Iedere nacht aan de lader).
 
Niet een erg levend topic dit.
Goed we kochten een tweede Sena 30k en het is inmiddels een drama geworden.
Ik heb die Sena 30 in mijn Shoei helm en de vrouw in haar Nolan.
Aanvankelijk ging het goed, maar nu niet meer.
Problemen, sinds de laatste update werkt de Mesh intercom helemaal niet meer.
Daarvoor wel, maar was de batterij duur max 5-6 uur.
Dus gebruiken we nu de BT maar weer, maar dat kan de bedoeling niet zijn. Die BT verbinding is op zich wel goed, maar blijft open staan, er is dus maar een kanaal beschikbaar. Geen muziek dus.
Komt er een meiding van een flitspaal of een telefoontje dan valt de BT verbinding uit en is niet meer te g=herstellen zonder een herstart.
Sowieso valt de unit met enige regelmaat uit, meerdere keren per dag.
Eigenlijk zijn beide units dus onbruikbaar zo voor ons.
Ze zijn inmiddels via de verkoper teruggestuurd naar Hocoparts. Ben benieuwd wat ze gaan doen...
 
Packtalk is nu ook stuk. USB aansluiting is lam waardoor die niet oplaadt.batterij gaat ook nog maar een uur mee.
En al sta je zo ongeveer bij de importeur voor de deur, het moet toch via de dealer. Erg irritant en kostenverhogend voor iedereen, alleen maar omdat er een melding retour artikel formuliertje bij moet. Alsof ik dat daar niet direct kan invullen. Nee meneer wij werken niet met particulieren. Volgens mij importeren ze ook paarse krokodillen.
 
Ze zijn dan wel een beetje bureaucratisch, het is uiteindelijk wel snel en goed opgelost. *D Ingeleverd bij de dealer en binnen een week is de unit onder garantie vervangen.
Zeer tevreden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan