Silly Season 2018

Zeker weten !

Ant west met eigen team ( samen met EAB ) actief op een pucetti zx6r, wat mij betreft pakt hij de titel *D
Heb Ant ooit op Assen met een straatlengte verschil in de regen de 250cc zien winnen en nu nog voor een beetje vuurwerk zorgen zou niet gek zijn. :]
 
Heb Ant ooit op Assen met een straatlengte verschil in de regen de 250cc zien winnen en nu nog voor een beetje vuurwerk zorgen zou niet gek zijn. :]


hahah ja die herinner ik me ook ! maar vind dat doorzettingsvermogen van hem wel enorm :)
Hoop dat hij beter gaat kwalificeren op deze fiets zodat hij niet zo naar voren hoeft te vechten
 
Team HRC tijdens de 8 uur van Suzuka;
full
 
Team HRC tijdens de 8 uur van Suzuka;
[afbeelding]

Blijkt wel dat de 8 uren en de Aziatische markt enorm belangrijk zijn voor Honda en dat men aan het WSBK veel minder waarde hecht. Nu hebben ze daarin natuurlijk de mannen van Ten Kate zitten die echt weten wat ze doen. Maar een echt fabrieksteam in dit WK is schijnbaar toch een brug te ver..
 
full

Vond de Cbr600rr van dit team in het blaauw/wit van vorig seizoen mooier. Maar nog steeds een vette fiets. Hopen op meerdere top 10's :]
 
Vind het leuk voor Jamie, maar had liever Rob Hartog een heel seizoen zien doen op een competitieve fiets.
 
2003 als ik me niet vergis?
2003 is correct, en in de Moto2 weet ik het nog in 2014.
Maar bij die tweede race was de snelheid er ook wel uit. Zag er niet uit zo traag. _O-
(Winnen was naast er op blijven zitten de prestatie)
 
Laatst bewerkt:
Vind het leuk voor Jamie, maar had liever Rob Hartog een heel seizoen zien doen op een competitieve fiets.

Gun het ze beide. Jamie is wel een sympathieke gozer en werkt er heel erg hard voor. Rob vast hetzelfde, maar die ken ik verder niet.
 
Yamaha heeft oogje op Zarco

Mocht er een einde komen aan de carrière van Rossi voor het seizoen van 2019, dan heeft Yamaha al een vervanger op het oog:
“We zullen voorbereid zijn op een dergelijk scenario.
En Zarco is dan zeker een van de kandidaten", bevestigde Jarvis.
"Hij heeft indruk op me gemaakt, zowel op als naast de baan.
Hij was vorig jaar bij geen enkel team de eerste keuze, maar nu zijn er veel partijen in hem geïnteresseerd.
KTM bijvoorbeeld.
2018 wordt een belangrijk jaar.

Aan het einde van het seizoen zijn alle rijders, met uitzondering van de rijders van Marc VDS en Cal Crutchlow, beschikbaar.”
 
Paolo Ciabatti: ‘Dovizioso voor Ducati behouden wordt niet eenvoudig’

De titel in het adres van de link klopt denk ik beter, waar zou hij anders naartoe moeten en meer gaan verdienen?

Als Lorenzo eindelijk echt gaat presteren (lees: wedstrijden winnen/voor kampioenschap gaan) zal Dovi geen torenhoog salaris meer kunnen eisen, als Lorenzo niet gaat presteren zal Lorenzo zijn salaris naar beneden gaan en kan dat van Dovi omhoog... denk ik?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan