Shiver, Aprilia più bella, deel 5

Iemand niet standaard knipperlichten op zijn shiver, zoja welke? Het koppelstukje is dit keer van de rechter richtingaanwijzer stuk gegaan en ben het nu beu.
 
Mijn ervaring komt ongeveer op hetzelfde uit als hierboven.

2 jaar geleden in de Ardennen:
Mijn banden zagen er prima uit voor ik weg ging, maar heb daar zo hard gereden (remmen, gasgeven, bochten) dat mijn banden na dag 2 al helemaal op waren.
Gelukkig kwam ik een KTM dealer tegen en stond daar de volgende dag om 9:00uur gelijk voor de deur.
Ze hebben mij toen gelijk geholpen en 45 minuten later stond ik alweer buiten met:
Voor: Pirelli Angel ST (GT hadden ze niet op voorraad)
Achter: Pirelli Angel GT

€312

Dus dat vond ik nog wel een prima prijs, zeker omdat ik daar was zonder afspraak. Dus had natuurlijk geen onderhandel ruimte


(even de bon erbij gepakt:
ST: 179.69 -> 30% korting = 103.95
GT: 258.94 -> 30% korting = 149.80
Recycletax: 4.10
257.85 ex btw = 312 incl btw

Dus dure banden maar geen kosten voor het erop leggen van de banden)
 
Shiver Meeting/Toertoch houden???
Ergens centraal Nederland?
Weekend: 1/2 juli, 8 juli, 15 juli

Iemand interesse of suggesties?
 
Hm, laat die 1 of 2 juli maar zitten:

Zaterdag, weercijfer een 1..(max 18 graden en 90% kans op regen en onweer)
Zondag, weercijfer een 2 (max 17 graden en 85% kans op regen)
 
Mensen die zondag de TT gaan bezoeken? Wellicht dat wij ook even gaan kijken vanuit Limburg..

Wat betreft die tocht centraal Nederland, misschien!

@Spulleke, vreemd joh.. Ik heb de originele, en zijn voor zover ik op de bonnen kan zien nooit vervangen..
 
Mensen die zondag de TT gaan bezoeken? Wellicht dat wij ook even gaan kijken vanuit Limburg..

Wat betreft die tocht centraal Nederland, misschien!

@Spulleke, vreemd joh.. Ik heb de originele, en zijn voor zover ik op de bonnen kan zien nooit vervangen..

Jemig, dan mag je echt vroeg vertrekken als je vanuit Limburg naar Assen wilt.
Succes!!! ik ga alleen de zaterdag....
 
Nope, niet naar Assen, is ruim 2 uur heen rijden en weer €50 ofzoiets en waarschijnlijk gaat het regenen.... Had we wel leuk geleken.

2 jaar geleden naar WorldSBK in Assen geweest (+ nog 5 verschillende klasse, die waren bijna net zo leuk :) )
toen met iets van 4 graden in de mist heen gereden en in de middag werd het iets van 25 graden.

Dat was al spectaculair om te zien dus zal bij de motoGP al helemaal zo zijn.
 
Iemand niet standaard knipperlichten op zijn shiver, zoja welke? Het koppelstukje is dit keer van de rechter richtingaanwijzer stuk gegaan en ben het nu beu.
Ja ik. Led knippers van baracuda. Weerstanden in de kentekenplaat houder. Maar ik heb nog wel knipper voor je liggen.
 
Oké, ik wil andere waarschijnlijk van barracuda, welke heb jij van barracuda? En anders nieuwe stevigere tussenstukken vanuit af1 racing.
 
Mijn middag gespendeerd met zoeken naar het knipperlichtrelais van de shiver om op zoek te gaan naar een relais geschikt voor LED, maar helaas zit hij in de ecu verwerkt :(
 
Kleine led knipperlichten vandaag gemonteerd, weerstanden gebruikt, vind het wel jammer maar is eenmaal niet anders.
Ziet er nu wel machtig mooi uit, steekt niks meer uit, genoeg licht. Ik ben weer tevreden :)
Rubber van demperklem van de week ook gemonteerd. Kan de shiver er weer even mee door.
 
Shiver meet

Tot nu toe kunnen de meeste op zaterdag 8 Juli. 5 beschikbaar
Vlak daarachter komt zondag 2 Juli en zaterdag 15 Juli. 4 beschikbaar

Mij lijkt het dan beter om even te wachten tot 8 Juli, het schijnt dan ook weer wat beter weer te worden.

Voor de gene die het nog niet ingevuld hebben en interesse hebben in een Shiver meet, hierbij nogmaals de link:

Datum Shiver meet - Strawpoll.com

Start plaats is waarschijnlijk midden nederland (Amersfoort).
Wellicht handig voor degene die op 8 Juli kunnen te laten weten waar ze vandaan komen om aan de hand daarvan de 2 die het verste uit elkaar liggen daar een midden plaats (meet plaats) te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Kom uit Amsterdam. Maar helaas kan ik die 8 juli niet (tenzij het laat in de middag is vanaf 1500, dan kan ik na m'n werk.)
 
Lijkt mij inderdaad wel handig om even het weer af te wachten.
Ik kom ook uit de omgeving Amsterdam.

En voor Nielsdm wordt het in Amersfoort een thuiswedstrijd?

Shit, kan misschien 8 juli niet, ga dan misschien waterskien/wakeboarden op zee
 
Lijkt mij inderdaad wel handig om even het weer af te wachten.
Ik kom ook uit de omgeving Amsterdam.

En voor Nielsdm wordt het in Amersfoort een thuiswedstrijd?

Shit, kan misschien 8 juli niet, ga dan misschien waterskien/wakeboarden op zee

Haha, dat is inderdaad een thuis wedstrijd dan, maar voor mij maakt het niks uit.
Eerder was er al eens aangegeven een meeting te houden en dan af te spreken in Amersfoort, dus vandaar.
Amsterdam is voor mij ook geen probleem, maar als er iemand vanaf apeldoorn/deventer moet komen naar Amsterdam is wel weer wat ver misschien.


Momenteel staat de stand bij alle 3 de datums op 5 beschikbaar. Alleen heb ik per ongeluk 2 Juli aangeklikt, maar dan kan ik helemaal niet :s (oeps)

Met het tijdstip moeten we even kijken of het ook om een rondje rijden gaat of alleen kijken. Zou leuker zijn als er ook een ritje in zit lijkt mij. 2swift, hoe zit je de 15e? stel er komt een rit aanvast te zitten?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan