Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks!
Wat begreep van de pliesie is dat ik niet te snel reed . Ze gaan me nog wel horen omdat er een pv wordt opgemaakt ivm schuldig zijn van tegenpartij. Is een verwijt van onoplettendheid naar de bestuurder.

Dus ik zal naar alle waarschijnlijkheid alles vergoed krijgen. Motor word vandaag of morgen naar Roké gebracht. Ben benieuwd wat er uit komt...
 
Thanks! Zat inderdaad rond de 50 euro te zoeken, wou ook eens kijken of ik het mooi vond staan. Die laatste is dan wel interessant dus zal ik eens voor kijken.

Mocht je die van mij willen proberen om te kijken hoe het staat dan mag dat.
Woon in Arnhem. Stuur me maar een PB als je dat wil.
 
Ennnnnnnnnnn dan denk je nog even een blokje om te rijden met de motor...helaas dacht een vrouw in een Opel daar anders over en verleende ze geen voorrang....ben vol in de zijkant geklapt, over de auto gevlogen....
Gelukkig niks gebroken, ze dachte eerst aan me staartbeen, heup en schouder...gelukkig dus nika gebroken, maar wel zwaar gekneusd....motor waarschijnlijk total los, dus aankomende donderdag geen motor weekend voor mij....


Zonde van je weekend en beterschap
 
Motor staat bij Roké...
Zo op het eerste gezicht : linker kappen gebroken, spatbord gebroken, linker blok delen flinke krassen, oliekoeler kapot, schakelpook afgebroken, spiegels kapt, hendels kapot, stuur, windschermpje kapot, lampen kapot en voorvork krom
 
Ennnnnnnnnnn dan denk je nog even een blokje om te rijden met de motor...helaas dacht een vrouw in een Opel daar anders over en verleende ze geen voorrang....ben vol in de zijkant geklapt, over de auto gevlogen....
Gelukkig niks gebroken, ze dachte eerst aan me staartbeen, heup en schouder...gelukkig dus nika gebroken, maar wel zwaar gekneusd....motor waarschijnlijk total los, dus aankomende donderdag geen motor weekend voor mij....

beterschap
 
Motor staat bij Roké...
Zo op het eerste gezicht : linker kappen gebroken, spatbord gebroken, linker blok delen flinke krassen, oliekoeler kapot, schakelpook afgebroken, spiegels kapt, hendels kapot, stuur, windschermpje kapot, lampen kapot en voorvork krom


Zo te lezen een TL ;(
 
Ah, dat kan dus nog meevallen. Het zal dus vooral ook de vraag worden of jij het zelf nog waard vindt om de speed weer op te bouwen.

Succes met de afhandeling in ieder geval. Mooi kloten. Ik zou ook kosten van het missen van het weekendje, if any, ook claimen...
 
Ah, dat kan dus nog meevallen. Het zal dus vooral ook de vraag worden of jij het zelf nog waard vindt om de speed weer op te bouwen.

Succes met de afhandeling in ieder geval. Mooi kloten. Ik zou ook kosten van het missen van het weekendje, if any, ook claimen...

Ik vind het soweizo waard om te speed op te bouwen ...gaat erom wat de expert zegt en wat de verzekering vind...als het aa mij ligt word de speed opgebouwd, met nieuwe poten, achterbrug etc etc....
Of genoeg geld voor een vervangende speed uit 2005 of 2006 maar dat zal wel niet gebeuren ...weet niet wat de dagwaarde is van een 2005 speed
 
Ik vind het soweizo waard om te speed op te bouwen ...gaat erom wat de expert zegt en wat de verzekering vind...als het aa mij ligt word de speed opgebouwd, met nieuwe poten, achterbrug etc etc....
Of genoeg geld voor een vervangende speed uit 2005 of 2006 maar dat zal wel niet gebeuren ...weet niet wat de dagwaarde is van een 2005 speed

Bar weinig. Die van mij staat op € 2.000,--. Dat is een 2006. Dus economisch totalloss zit je al heel snel aan.
 
Ok heren, afgelopen weken is wat turbulent geweest. Mijn kinderen willen meer en meer achterop. Dus afgelopen maanden staat de teller van de XJR al hoger dan van de Speed triple. Ondanks mijn weekje Italie :?
Kortom dan ga je toch eens nadenken of je niet wat anders moet voor duo gebruik.
Nou kreeg mijn broer hier lucht van en deze wilde dolgraag mijn R hebben.

Lang verhaal kort. Hij heeft mijne gekocht en zijne staat nu te koop.
Dus als er nog iemand een 955i zoekt?
Deze is compleet nagekeken.

https://link.marktplaats.nl/m1178958336
 
Ok heren, afgelopen weken is wat turbulent geweest. Mijn kinderen willen meer en meer achterop. Dus afgelopen maanden staat de teller van de XJR al hoger dan van de Speed triple. Ondanks mijn weekje Italie :?
Kortom dan ga je toch eens nadenken of je niet wat anders moet voor duo gebruik.
Nou kreeg mijn broer hier lucht van en deze wilde dolgraag mijn R hebben.

Lang verhaal kort. Hij heeft mijne gekocht en zijne staat nu te koop.
Dus als er nog iemand een 955i zoekt?
Deze is compleet nagekeken.

https://link.marktplaats.nl/m1178958336


Ja zo kan je situatie zomaar veranderen. sterkte...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan