Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is wel heul weinig! Hoe kom je bij dat bedrag?

Aanschafwaarde doorgegeven aan de verzekeraar. € 3.000,--. Die laten er een berekening op los en zie daar....een hele lage dagwaarde :')

Even heel iets anders. Ik heb er momenteel waardeloze Metzelers onder liggen. Ik wordt helemaal schijtziek van de voorkant waar ik gewoon geen grip heb.

Wat is een goeie band voor de Speed voor iemand die het hele jaar rond rijd? Had zelf de Michelin Pilot Road 4 gevonden. Maar weet niet of die genoeg grip bied. Ben niet zo'n verschrikkelijke racer. Meer een stevige doorrijder die af en toe een bocht snel wilt nemen.
 
Laatst bewerkt:
Aanschafwaarde doorgegeven aan de verzekeraar. € 3.000,--. Die laten er een berekening op los en zie daar....een hele lage dagwaarde :')

Even heel iets anders. Ik heb er momenteel waardeloze Metzelers onder liggen. Ik wordt helemaal schijtziek van de voorkant waar ik gewoon geen grip heb.

Wat is een goeie band voor de Speed voor iemand die het hele jaar rond rijd? Had zelf de Michelin Pilot Road 4 gevonden. Maar weet niet of die genoeg grip bied. Ben niet zo'n verschrikkelijke racer. Meer een stevige doorrijder die af en toe een bocht snel wilt nemen.
Ohja, jij had 'm van een veiling gekocht toch?
Maar de dagwaarde is de huidige marktwaarde, staat in feite los van de aanschafprijs. Wordt eerder bepaald aan de hand van hoeveel kost een vergelijkbare motor nu?

Wat voor type Metzeler heb je dan?
Ik vind de Metzeler M7RR heel fijn.
 
Laatst bewerkt:
Aanschafwaarde doorgegeven aan de verzekeraar. € 3.000,--. Die laten er een berekening op los en zie daar....een hele lage dagwaarde :')

Even heel iets anders. Ik heb er momenteel waardeloze Metzelers onder liggen. Ik wordt helemaal schijtziek van de voorkant waar ik gewoon geen grip heb.

Wat is een goeie band voor de Speed voor iemand die het hele jaar rond rijd? Had zelf de Michelin Pilot Road 4 gevonden. Maar weet niet of die genoeg grip bied. Ben niet zo'n verschrikkelijke racer. Meer een stevige doorrijder die af en toe een bocht snel wilt nemen.


Ik heb er Dunlop roadsmart 3 op liggen, erg fijn bandje.
 
Ohja, jij had 'm van een veiling gekocht toch?
Maar de dagwaarde is de huidige marktwaarde, staat in feite los van de aanschafprijs. Wordt eerder bepaald aan de hand van hoeveel kost een vergelijkbare motor nu?

Wat voor type Metzeler heb je dan?
Ik vind de Metzeler M7RR heel fijn.

Nee hoor niet een veiling. Gewoon via mp. En de dagwaarde wordt bepaald door de expert en de verzekeraar. Maar ik ga bijvoorbeeld geen 3500 krijgen mocht hij totallos zijn. Daar betaal ik natuurlijk ook de premie naar.

Hier zitten de roadtec onder. Zaten er al onder toen ik hem kocht. Geen fijne band!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal jaren geleden een Multistrada 1200 s uit 2010 gehad, nog steeds spijt dat die weg is stiekem
Kijk dat geeft vertrouwen. Ik heb geen haast maar deze zomer komt er wel weer wat in de schuur.

Ik had de Pirelli Rosso 3 getest in italie en maar 1600km mee gereden.
Maar de indruk is top. Plenty grip en bijna geen slijtage. Echt een aanrader.
 
Inderdaad. Ben nu aan het gluren naar een overjarige Triumph tiger sport. Of een Ducati multistrada pikes peak uit 2012.
Ik merk dat mijn voorkeur uitgaat naar de laatste. Het Ohlins spul wat daarop zit :9~~
Erg mooi die Duc Multi...........maaruh, geen KTM?
Weet niet waar je voorkeur naar is, verhard of onverhard.......in dat laatste is die KTM toch erg goed in.
 
Erg mooi die Duc Multi...........maaruh, geen KTM?
Weet niet waar je voorkeur naar is, verhard of onverhard.......in dat laatste is die KTM toch erg goed in.
Onverhard heb ik de 525 al voor ;) Dus dat zal ik niet gebruiken. Als je de tests erop naleest is het een top ding. Maar ik vind de voorkant niet zo mooi helaas. Die nieuwe weer wel maar die is buiten het budget.
 
Even heel iets anders. Ik heb er momenteel waardeloze Metzelers onder liggen. Ik wordt helemaal schijtziek van de voorkant waar ik gewoon geen grip heb.

Wat is een goeie band voor de Speed voor iemand die het hele jaar rond rijd? Had zelf de Michelin Pilot Road 4 gevonden. Maar weet niet of die genoeg grip bied. Ben niet zo'n verschrikkelijke racer. Meer een stevige doorrijder die af en toe een bocht snel wilt nemen.

Bridgestone S20 of de 21
 
Aanschafwaarde doorgegeven aan de verzekeraar. € 3.000,--. Die laten er een berekening op los en zie daar....een hele lage dagwaarde :')

Even heel iets anders. Ik heb er momenteel waardeloze Metzelers onder liggen. Ik wordt helemaal schijtziek van de voorkant waar ik gewoon geen grip heb.

Wat is een goeie band voor de Speed voor iemand die het hele jaar rond rijd? Had zelf de Michelin Pilot Road 4 gevonden. Maar weet niet of die genoeg grip bied. Ben niet zo'n verschrikkelijke racer. Meer een stevige doorrijder die af en toe een bocht snel wilt nemen.


Pirelli angel GT :Y
 
Onverhard heb ik de 525 al voor ;) Dus dat zal ik niet gebruiken. Als je de tests erop naleest is het een top ding. Maar ik vind de voorkant niet zo mooi helaas. Die nieuwe weer wel maar die is buiten het budget.

Een buurman van mij had een Duc multistrada. Waar je even op moet letten is dat sommige last hebben van scheurtjes bij de voorvork poten, ophanging wielas.
 
Goedenavond,

Sinds gisteren ben ik eigenaar van een witte Speedtriple. *O*

Nog maar een paar kleine stukjes gereden, maar wat een fantastische motor!
full
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Sinds gisteren ben ik eigenaar van een witte Speedtriple. *O*

Nog maar een paar kleine stukjes gereden, maar wat een fantastische motor![afbeelding]

welkom *O*
en gave machine :9~ blijf dit model het mooiste in het wit vinden (oke, de R versie is nog net ff iets mooier in het wit).
Zou een waardige opvolger zijn voor mijn 05 model :Y
 
Inderdaad. Ben nu aan het gluren naar een overjarige Triumph tiger sport. Of een Ducati multistrada pikes peak uit 2012.
Ik merk dat mijn voorkeur uitgaat naar de laatste. Het Ohlins spul wat daarop zit :9~~

Pikes Peak Multie strada :9~ :9~
Maar ga ik nooit kopen. Te veel elektronica op zo'n bike. Mooi als er garantie op zit. Ik ken mij zelf en pas mij aan aan de motor. Ga niet op knopjes drukken om het beter te maken. Maar das een verkondiging van een Neandertaler :X

~
Zal ik je ook niet aanraden op de speed. De aantrekkingskracht heeft er goed grip op.

Maar zag ik vanmiddag toch een paarse street rijden hiero *O* Moet niet gekker worden. Arme ding, die gaat driften en banden oproken zonder einde.

*D
 
Ik ben ook weer terug van een weekendje aan de mossel.
en heb me lekker uitgeleefd met de triple, we worden bij elk ritje betere vriendjes. :} *O*

jammer van de zaterdag regelmatig een bui gehad maar toch lekker gereden.
wat is het toch leuk om in die streek te rijden dat verveeld daar nooit! :] :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan