Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt. Tot aan de grens, vanaf daar moest ie alle gaten ontwijken :')

Je moet juist zo snel rijden zodat je alleen de toppen van de gaten raakt en niet de bodem.

Werkt echt. Als Sua wat laks is en ook enkele bodems raakt dan mottie weer een nieuwe 'oogje' op de positieve accukabel zetten. Die breken mij allemaal kapot. Zitten aan de voorkant en maken de grootste bewegingen. Laatst kwam ik maar net thuis. Dashbord helemaal over de zeik alles knipperde en gaf allerlei snelheden aan die niet juist waren. Toen ik mijn oprid opging sloeg die bijna af. Best wel scary, maar ja het was niet de eerste keer. FF nieuw oogje opkrimpen klaar.

:+
 
wie van jullie heeft zijn speed wat "gekieteld"
Bv powercommander v?
Kijk eens op tuneecu.com zou ik zeggen :)

Als je nog een ODB2-USB kabel nodig hebt als je zelf een andere mapping in wil laden, ik heb er nog eentje liggen die het goed doet :)
 
Laatst bewerkt:
Net het filter uitelkaar gehaald.
Zat een beetje vuil aan de aanzuigkant, maar dat is het probleem niet denk ik.
Toen verder uit elkaar gehaald, en kwam bij het papieren filter uit, en deze lijkt helemaal verzadigd te zijn !!
Dit zou het probleem wel verklaren.
Dat er niet voldoende brandstof geleverd kan worden.

Iemand hiermee wel eens problemen gehad?
En wat kost een nieuw brandstoffilter? Kon het ff snel niet vinden


Net het benzine filter/ pomp schoongemaakt, en weer in elkaar gezet. Tank op de motor... starten en lopen !!!
Hij doet het !! Ik blij, nu kan ik verder bouwen.
 
Is dat oogje dan gemaakt van een klerehanger en omgevormd tot? Handig hoor!

Ja gemaakt van gerecyclede kolere hangers en de afgekeurde gaan naar Curacao toe! Laat ik die nu eens gekocht hebben....

Maar het is nog steeds heel. Starten en tijden, als een champ.


Net het benzine filter/ pomp schoongemaakt, en weer in elkaar gezet. Tank op de motor... starten en lopen !!!
Hij doet het !! Ik blij, nu kan ik verder bouwen.

Altijd handig is tie wat benzine krijgt! Mooi dat tie het weer doet


:W
 
Snik... motoren gepoetst, zeiltjes erover en dan is nu echt te motorseizoen voor me afgelopen... toch nog bijna 1500 erop weten te zetten :] op naar de lente
 
Benzine filter schoon gemaakt?
Geen nieuwe geplaatst? :?

Nee want dit filter is niet te vervangen.
Als je het complete benzinepomp deel uit de tank haald , dan is alleen de benzinepomp en vlotter te demonteren. Het " papieren" filterdeel zit in een plasticdeel vast .

Nog een vraagje, heeft iemand toevalig nog een remhevel liggen ? Beschadigd of gebroken geen probleem. Zit er nu geen op en ik wil eerst ff alles testen voordat ik nieuwe hevelset koop.
 
Vandaag een Speed Triple R model 2016-17 gekocht... Heerlijk... wordt een lange winter;-)

Een R waar ik Quickshifter op laat monteren en en een kort kentekenhouder en een seatcover voor de duo zit.

Nu een zoektocht gaan starten naar een andere uitlaat (laag model).
De vraag is al eerder gesteld hier zag ik maar weinig reactie gehad.

Zijn er mensen met een nieuw model speed die een lage aftermarked uitlaat hebben?
Zo ja welke is dat en bevalt dat?

Ik neig naar een SC of een Arrow maar sta nog open voor alle tips.. :+
 
Vandaag een Speed Triple R model 2016-17 gekocht... Heerlijk... wordt een lange winter;-)

Een R waar ik Quickshifter op laat monteren en en een kort kentekenhouder en een seatcover voor de duo zit.

Nu een zoektocht gaan starten naar een andere uitlaat (laag model).
De vraag is al eerder gesteld hier zag ik maar weinig reactie gehad.

Zijn er mensen met een nieuw model speed die een lage aftermarked uitlaat hebben?
Zo ja welke is dat en bevalt dat?

Ik neig naar een SC of een Arrow maar sta nog open voor alle tips.. :+
Mivv?
 
Welk type dan?
En zijn er ervaringen met dipjes die ontstaan na montage van andere demper.
Ik had de Mivv Suono black op mijn '08 Speed. Daarmee had ik een volledig open uitlaat. In combinatie met een K&N luchtfilter en een andere mapping (tuneecu.com) ging ie als de brandweer :] Volgens mij een heel klein dipje rond de 2500 à 3000 toeren, maar ik reed altijd extreem schakellui met dat ding alsof het een diesel was :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan