Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vet hoor! :9~

Stiekem wil ik ook eens op een duke proefrijden maar ben bang dat ik dan net als jou gelijk verpest ben. :z

Veel plezier ermee!


Ik heb indertijd ook getwijfeld tussen een SuperDuke en een Speed, toch maar een Speed genomen omdat je daar wat makkelijker 'normaal'op kan blijven rijden...
 
Gisteren niet gereden, maar wel even wat aan de Speed gedaan. Er zaten van die mini knipperlichten op, ziet er mooi uit, maar je ziet geen drol..





 
Ik lees in het werkplaats handboek dat de motorolie warm moet zijn als deze vervangen wordt. :?

Beetje vreemd, ik heb altijd geleerd de olie te wisselen als de motor is afgekoeld.

Hoe gaan jullie daar mee om?

Heb een Speedtriple uit 2012.
 
Als je de motor warm laat lopen en daarna een tijdje laat afkoelen, dan loopt de olie er makkelijker uit.
Bij een koud blok duurt het een eeuwigheid voordat alles er uit gelopen is.
 
Y
Als je de motor warm laat lopen en daarna een tijdje laat afkoelen, dan loopt de olie er makkelijker uit.
Bij een koud blok duurt het een eeuwigheid voordat alles er uit gelopen is.

Bedankt voor de tips, ik laat hem wel 5 minuutjes draaien en daarna vervang ik de olie en het filter
 
Ik ben aan het kijken naar een nieuw setje rubbers voor mijn 955i, het is mijn eerste motor, dus totaal geen ervaring met bandenkeuze. Hebben jullie tips?
 
Ik ben aan het kijken naar een nieuw setje rubbers voor mijn 955i, het is mijn eerste motor, dus totaal geen ervaring met bandenkeuze. Hebben jullie tips?
Ik vind de Metzeler M7RR een hele fijne band :)

Ongeveer gelijke banden zijn de Conti Road Attack 3 en Pirelli Diablo Rosso Corsa.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de Metzeler M7RR een hele fijne band :)

Ongeveer gelijke banden zijn de Conti Road Attack 3 en Pirelli Diablo Rosso Corsa.


Ik denk dat je hier de Conti sport attack bedoelt...
Metzeler roadtec 01 kan ik uit eigen ervaring ook aanbevelen als je niet al te hard op een circuit gaat rijden.
 
vd week ook de S3 opgehaald.
Uitlaatje gemonteerd en kenteken plaathouder.
Kom maar op met het goede weer.
img-20180310-wa0007-jpeg.26294
 
Ik denk dat je hier de Conti sport attack bedoelt...
Metzeler roadtec 01 kan ik uit eigen ervaring ook aanbevelen als je niet al te hard op een circuit gaat rijden.
Nope, ik bedoelde de Road Attack. Die is net iets minder sportief dan die andere twee, maar wel erg sportief voor een band met 'Road' in de naam. Zeker geen suffe toerband iig :P
 
Altijd fijn als de knipperlichten van je voorligger goed te zien zijn!


Zal het echt uitmaken??? Ik ben van mening dat zelfs als ik een zwaailamp op mijn helm monteer dat autos je nog niet opmerken. Een dikke reet of grote tieten dat dan wel weer. Maar dat heb ik allebij niet en moet vrouwlijk zijn anders is er weer geen reaktie. Of is dit iets typisch van hiero :? :?
 
Zal het echt uitmaken??? Ik ben van mening dat zelfs als ik een zwaailamp op mijn helm monteer dat autos je nog niet opmerken. Een dikke reet of grote tieten dat dan wel weer. Maar dat heb ik allebij niet en moet vrouwlijk zijn anders is er weer geen reaktie. Of is dit iets typisch van hiero :? :?


Auto's niet nee maar ik zie wel graag waar een motorrijder voor mij heen wil.
En dikke tieten vallen zelfs mij ook wel eens op ja...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan