Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ben ik niet blij mee. Maar voor dat soort bedragen gaat de mijne niet weg, dan maar 500 km per jaar rijden, zijn in ieder geval wel leuke kilometers.
 
Dat kan ik me goed voorstellen.

Ik wil eigenlijk volgend jaar kijken of ik er een circuitmotor bij kan kopen maar ik denk dat ik maar lekker door spaar voor een andere straatmotor en dan mijn fireblade voor op het circuit ga gebruiken...
 
Dat kan ik me goed voorstellen.

Ik wil eigenlijk volgend jaar kijken of ik er een circuitmotor bij kan kopen maar ik denk dat ik maar lekker door spaar voor een andere straatmotor en dan mijn fireblade voor op het circuit ga gebruiken...
Als ik 'n tip mag geven, ga voor een nieuwere blade of 600rr voor het circuit... voor de 954 is weinig te krijgen aan mooie aftermarket spullen en kuipwerk etc voor het circuit.
 
Als ik 'n tip mag geven, ga voor een nieuwere blade of 600rr voor het circuit... voor de 954 is weinig te krijgen aan mooie aftermarket spullen en kuipwerk etc voor het circuit.

Daar heb je dan ook wel weer een punt :9 (ik heb overigens een 929, maar daar geldt de moeilijkere verkrijgbaarheid van onderdelen ook voor)

Zo veel spullen heb ik voor op het circuit niet meer nodig, de motor is eigenlijk wel al voorzien van alles wat ik nodig heb op een upgrade van de vering na.
Ook heb ik nog heel veel reserve delen liggen voor als er ooit iets stuk gaat.

Aan de ene kant zou ik voor op straat wel een nieuwere fiets willen en aangezien mijn huidige blade geen drol opbrengt en ik deze fiets goed ken zou ik dan met deze fiets het circuit op gaan.

De andere kant is dan ook wel weer dat ik niet zo heel veel kilometers op straat maak en misschien beter de huidige blade lekker blijven rijden en te kijken naar een wat nieuwere circuitfiets.

Ach, het heeft ook geen haast dus ik kan er nog rustig over nadenken en in de tussentijd kan ik gewoon met mijn blade beiden blijven doen :t
 
iemand interesse in een duitse 954rr die 3 dagen is gebruikt als Circuitmotor
Met duitse papieren dus zou evt nog op kenteken kunnen als je hem invoert.

- blok heeft net beurt gehad, dus olie, oliefilter,bougies, luchtfilter, balhoofdlagers, remblokken, remolie, accu vervangen
- km-stand +-50k (straat km's, maar 3 circuitdagen mee gedaan)
- circuitkuipen gemonteerd, originele kuipen erbij, op kont na, alleen achterlicht daarbij
- nieuwe (zwarte) koppelings en remhendel erop (originele erbij)
- RVS laser hotcam systeem vanaf de klep (dus niet alleen slip-on) met db-killer
- TRS afgestelde vering (origineel), 929 achterschokbreker ivm dat die iets stugger is
- WP stuurdemper
- originele sleutel
- goede bandjes (slicks wel)

vraagprijs incl de originele onderdelen en wat extra kleine zooi is €1750,-
 
Laatst bewerkt:
Nette prijs :t Nog een fotootje?



Zometeen voor een brommert kijken voor moeders de vrouw, als het meezit en hij bevalt, hoop ik dat ie gelijk mee kan :]
 
Yep, vanmiddag is deze MT07 geworden *O* Apparaat heeft een geluid, niet normaal zeg, en dat met killer er in :o 8-) Die laten we er ook maar ff in zitten, anders wordt het té gek :P
Net bij thuiskomst even een stukkie gereden, maar wat is dat ding fel op het gas zeg, gaat als een malle, én dat voor een 700cc, echt een bruut apparaat }) :]
full
 
Yep, vanmiddag is deze MT07 geworden *O* Apparaat heeft een geluid, niet normaal zeg, en dat met killer er in :o 8-) Die laten we er ook maar ff in zitten, anders wordt het té gek :P
Net bij thuiskomst even een stukkie gereden, maar wat is dat ding fel op het gas zeg, gaat als een malle, én dat voor een 700cc, echt een bruut apparaat }) :]
[afbeelding]
MT07 *O*

Yamaha powerrrrr
 
Ja, komen we daar aan, blijkt er al een verkorte kph op te zitten, stond niet op de foto's in de advertentie, dus dat is wel een mooie meevaller *O*
Verder zit er nog een setje rode spiegelverbreders op, een rode oliedop (evotech geloof ik) en rood gaas in de luchtappers, MT07 radiateurcover, volledig Akra, Puig ruitje en wat decal stickers op de velgrand.

Eerste dingetjes die op het to do-lijstje staan zijn:
- Grips voor op de tank
- Zwarte sleutelloze tankdop
- Led knippers
- Smoked led achterlicht (evt met knippers geintegreerd)
- Monoseat
- Zwarte boutjes voor her en der (rood wordt misschien iets té)
- Ermax zijkappen/radiateurcovers die het stukje grijze frame bedekken.
- Bugspoilertje

Madame zal vast nog wel wat stickers maken, wellicht dat de zilvergrijze Yamaha letters vervangen worden door rode. Op de wielen komen ook nog wat rood-witte decals om er een lekker sportieve look aan te geven. Alles wel gematigd, het moet geen kermisattractie worden...

Plastic kentekenplaathoudertje was een beetje gaar, hoorde je tijdens het rijden rammelen. Die heb ik verwijderd en de plaat rechtstreeks op de verkorte kph geschroefd. Skistokken onder de voetsteuntjes er afgeschroefd en de duosteunen zijn ook al verwijderd. Heb even een tijdelijk beugeltje (met tijdelijke boutjes) gefixt voor het rempotje. Daar wil ik toch wat anders voor verzinnen. Is daar een speciaal beugeltje voor te verkrijgen? Anders ga ik ff kijken of er een reservoirtje te verkrijgen is wat rechtstreeks op de rempomp te schroeven is...
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, komen we daar aan, blijkt er al een verkorte kph op te zitten, stond niet op de foto's in de advertentie, dus dat is wel een mooie meevaller *O*
Verder zit er nog een setje rode spiegelverbreders op, een rode oliedop (evotech geloof ik) en rood gaas in de luchtappers, MT07 radiateurcover, volledig Akra, Puig ruitje en wat decal stickers op de velgrand.

Eerste dingetjes die op het to do-lijstje staan zijn:
- Grips voor op de tank
- Zwarte sleutelloze tankdop
- Led knippers
- Smoked led achterlicht (evt met knippers geintegreerd)
- Monoseat
- Zwarte boutjes voor her en der (rood wordt misschien iets té)
- Ermax zijkappen/radiateurcovers die het stukje grijze frame bedekken.
- Bugspoilertje

Madame zal vast nog wel wat stickers maken, wellicht dat de zilvergrijze Yamaha letters vervangen worden door rode. Op de wielen komen ook nog wat rood-witte decals om er een lekker sportieve look aan te geven. Alles wel gematigd, het moet geen kermisattractie worden...

Plastic kentekenplaathoudertje was een beetje gaar, hoorde je tijdens het rijden rammelen. Die heb ik verwijderd en de plaat rechtstreeks op de verkorte kph geschroefd. Skistokken onder de voetsteuntjes er afgeschroefd en de duosteunen zijn ook al verwijderd. Heb even een tijdelijk beugeltje (met tijdelijke boutjes) gefixt voor het rempotje. Daar wil ik toch wat anders voor verzinnen. Is daar een speciaal beugeltje voor te verkrijgen? Anders ga ik ff kijken of er een reservoirtje te verkrijgen is wat rechtstreeks op de rempomp te schroeven is...
[afbeelding]

Haha mooi hé dat opleuken...
Btw dat je uitlaat zo hard klinkt komt ook omdat het een shorty is je zit er recht boven. Zal qua decibels niet heel veel schelen met je SP hoor gok ik.
 
Dat denk ik ook, maar met db-killer klinkt ie al erg sexy. Als ik db-killers in mijn dempers plaats, dan wordt het gelijk een naaimachine... :')

Opleuken blijft mijn hobby, vind het erg gaaf, zeker als ie af is, kan je er naar blijven kijken als je er niet op aan het rijden bent :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan