Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Chris, kan je de volgende foto's plaatsen in de OP bij Het Neefje?
full

full


En voeg deze mooie rooie maar bij mij toe. Mag er tenslotte twee plaatsen.
full
 
@allemaal

Ik vindt die Extreme eigenlijk ook wel mooi, is van 2012 en heeft 34.000 gelopen.
Echter is er 1 nadeel aan deze Machine, ze heeft een heel klein putje/deukje in de Tank zitten.(links)
heeft waarschijnlijk iets tussen stuur en tank gezeten, want als je het stuur helemaal links zet raakt het niet de tank...
zoiets is voor mij al gelijk een afknapper,kan wel afdingen en het laten maken maar daar heb ik helemaal geen zin in met een Machine die je net gekocht heb... :N

Die Witte is van 2015 en heeft 2152 km op de teller + 24 mnd. garantie :Y


En de Toverbal:
Daar ben ik nog niet over uit,ben bang dat die kleurstelling mij gaat vervelen op een gegeven moment,vindt het erg druk namelijk!
PS,
En deze motor zal vast niet te koop zijn,heb namelijk de foto van het W.W.W. gehaald alleen maar om de kleurstelling te laten zien...
 
Een bike met schade zou ook niet mijn ding zijn, zeker op zo'n plek zou ik me er suf aan ergeren. En net als wat je zegt, zou ik dat op mijn nieuwe bike niet willen, gewoon lekker :] Ander verhaal is het als je er specifiek maar op zoek bent om 'm voor een lagere prijs op te kopen en dan op wil (laten) knappen.
 
@allemaal

Ik vindt die Extreme eigenlijk ook wel mooi, is van 2012 en heeft 34.000 gelopen.
Echter is er 1 nadeel aan deze Machine, ze heeft een heel klein putje/deukje in de Tank zitten.(links)
heeft waarschijnlijk iets tussen stuur en tank gezeten, want als je het stuur helemaal links zet raakt het niet de tank...
zoiets is voor mij al gelijk een afknapper,kan wel afdingen en het laten maken maar daar heb ik helemaal geen zin in met een Machine die je net gekocht heb... :N

Die Witte is van 2015 en heeft 2152 km op de teller + 24 mnd. garantie :Y


En de Toverbal:
Daar ben ik nog niet over uit,ben bang dat die kleurstelling mij gaat vervelen op een gegeven moment,vindt het erg druk namelijk!
PS,
En deze motor zal vast niet te koop zijn,heb namelijk de foto van het W.W.W. gehaald alleen maar om de kleurstelling te laten zien...
Wel weinig kms... wel nederlandse motor of import ?
 
Hi!
Leuk en bedankt,
Ik heb deze gekocht: (hoop dat het goed gaat).

Zondag helaas al panne door een lege accu op de snelweg.
Spanningsregelaar defect en ik lees dat het wel een bekend kwaaltje is helaas.
;(

cbr 929.JPG
 
Hi!
Leuk en bedankt,
Ik heb deze gekocht: (hoop dat het goed gaat).

Zondag helaas al panne door een lege accu op de snelweg.
Spanningsregelaar defect en ik lees dat het wel een bekend kwaaltje is helaas.
;(

full
Mooi ding :9

Spanningsregelaar is idd een Honda kwaaltje, en als die defect is, kan die ook je accu om zeep helpen :/
 
Gelukkig tot dusver met de 954 geen problemen... Wel hoor ik hier en daar dat ook de spanningsregelaar van firestorms wel eens de geest geven... :X FF een reserve inslaan voor de vakantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan