Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom sowieso niet meer door de geluidskeuring, had mijn akra lijn verkocht om wat minder herrie te krijgen. Een mede sp-er had een mooie sbk lijn set-up, klonk goed. Hij had ovale titanium dempers er op, ik dan ronde carbon. Nou, minder herrie is niet gelukt :N Met killers er in klinkt het net zo als de Akra lijn zonder killers. :') Vermoed dat er toch een verschil zit in de dempers, die van hem klonk een stuk tamme. Nu rijd ik ff zonder killers omdat die er misschien wel voor kunnen zorgen dat de druk uit de cilinders de dempers uit elkaar laten klappen. Ben nog wel in dubio voor een setje titanium Sato's, maar eerst ff een tijdje sparen. Gisteren eindelijk de kuipen terug gekregen van de spuiter (3e x, zaten wat spreekwoordelijke hobbels in de weg), deze er weer op gemonteerd. De brommert is nu (na 4 jaar) voorlopig wel af, dus nu alleen nog maar lekker :] :] :] *O* *O* *O*
(Ff spammen.... :P)
[afbeelding]

Ruilen? Schitterende fiets :9~
 
Ik kom sowieso niet meer door de geluidskeuring, had mijn akra lijn verkocht om wat minder herrie te krijgen. Een mede sp-er had een mooie sbk lijn set-up, klonk goed. Hij had ovale titanium dempers er op, ik dan ronde carbon. Nou, minder herrie is niet gelukt :N Met killers er in klinkt het net zo als de Akra lijn zonder killers. :') Vermoed dat er toch een verschil zit in de dempers, die van hem klonk een stuk tammer, wat ik dus ook voor ogen had. Nu rijd ik ff zonder killers omdat die er misschien wel voor kunnen zorgen dat de druk uit de cilinders de dempers uit elkaar laten klappen. Ben nog wel in dubio voor een setje titanium Sato's, maar eerst ff een tijdje sparen. Gisteren eindelijk de kuipen terug gekregen van de spuiter (3e x, zaten wat spreekwoordelijke hobbels in de weg), deze er weer op gemonteerd. De brommert is nu (na 4 jaar) voorlopig wel af, dus nu alleen nog maar lekker :] :] :] *O* *O* *O*
(Ff spammen.... :P)
[afbeelding]

Vond de rode toch mooier Chris. Reed ook zo vertrouwd na een paar wheelies. :+
 
argh.. heb ik weer.. motorsleutel kwijt en heb geen reserve :(

iemand toevallig nog een CDI/ECU met sleutels (en liefst ook contactslot en tankdop) over voor een 2000-2001 cbr929rr?
 
argh.. heb ik weer.. motorsleutel kwijt en heb geen reserve :(

iemand toevallig nog een CDI/ECU met sleutels (en liefst ook contactslot en tankdop) over voor een 2000-2001 cbr929rr?

Een beetje mosterd na de maaltijd, maar waarom had je niet een sleutel bij laten maken toen je nog 1 goede sleutel had?
 
argh.. heb ik weer.. motorsleutel kwijt en heb geen reserve :(

iemand toevallig nog een CDI/ECU met sleutels (en liefst ook contactslot en tankdop) over voor een 2000-2001 cbr929rr?
Als ik het wel zou hebben wil ik wel eerst de bevestiging dat het jouw motor is. Maar geen nood, ik heb er geen.

Zal wel nieuw bestellen worden. Heb je gelijk reserve sleutels. 8-)
 
Mbt de mosterd na de maaltijd; ik vond het zo duur bij de dealer en tja al 15 geen sleutel verloren dus tja wat is dan de kans dat mij dat nu gebeurt.. 😇

Maarja wat betredt bewijs stuur ik met liefde een fototje kentekenbewijs chassisnummer kentekenplaten en van mijzelf verdrietig kijkend op een stilstaande motor ;) maar dan eerst eentje vinden. Al heb ik nu voor ongeveer 300 iets op ebay op het oog.
 
Iemand bekend of ervaring met het merk Superpole als get om uitlaten gaat?

Er is er bij mij in de buurt 1 te koop voor 100 euro. Ziet er zeer netjes uit en heeft de Carbon look die ik zoek.

Op internet gelezen dat het een Nederlands bedrijf is die uitlaten op maat maakt. Tot nu toe positieve berichten gelezen.

Moet alleen kijken of de uitlaat legaal is eventueel voor Duitsland etc (zit wel een killer bij, alleen even de CE nakijken). Zo niet houd ik mijn huidige ook mocht ik circuit willen rijden e.d. :]
 
Laatst bewerkt:
Mbt de mosterd na de maaltijd; ik vond het zo duur bij de dealer en tja al 15 geen sleutel verloren dus tja wat is dan de kans dat mij dat nu gebeurt.. 😇

Maarja wat betredt bewijs stuur ik met liefde een fototje kentekenbewijs chassisnummer kentekenplaten en van mijzelf verdrietig kijkend op een stilstaande motor ;) maar dan eerst eentje vinden. Al heb ik nu voor ongeveer 300 iets op ebay op het oog.

Een tip voor de volgende keer:

Moet je niet bij de dealer laten doen, die prijzen slaan nergens op.

Gewoon een nieuwe sleutel bestellen (35 euro ongeveer) en laten slijpen bij de sleutelboer.

Inleren is gewoon zelf te doen, het enige wat je daarvoor nodig hebt is een stukje draad en een weerstand van 1k Ohm.
 
Beste Blade rijders

Ik heb nog een lekke originele achterschokdemper en een demper + afgeslepen flens liggen van mijn ex SC33 '98. Iemand nog interesse in de stille demper voor een reis/circuitdag of ter vervanging na het onvrijwillig afstappen oid?

Schokdemper kan ik me alleen voorstellen als je hem wil laten reviseren en niet zonder wil zitten, geen idee of het de moeite is maar het aanbod is er iig. :t

Als er geen interesse is ga ik ze beide bij het oud ijzer zetten, dus als iemand het wil hebben is het voor niks af te halen in de buurt van Arnhem. :)
dmemb8.jpg

Gr Tom
 
naar mijn weten heeft geen enkele Superpole demper een E Keur


Zo'n idee had ik ook. Ach dan houd ik mijn huidige pijpje ook die een E keur heeft.

Vanavond even kijken. Is maar 5 min rijden.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels mijn carbon uitlaat er op. Beetje tam maar ziet er een stuk mooier uit tezamen met al mijn carbon delen.

Nu even iemand zoeken die het een klein beetje kan inkorten (loopt wat te lang door). Bezit zelf geen materiaal om popnagels te plaatsen en vertrouw mijzelf niet zo eg wat dat betreft _O-


Blij mee :)
 
Laatst bewerkt:
Ben nu al een paar dagen op Curaçao maar kan nog steeds niet wennen aan de tijden.
's avonds doodop en om 3 uur al wakker
Dan nog tot 16:00 werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan