Hét MF Motorweekend 2018

@Kevjan, dank je wel voor het ophelderen! Ik zal eens iets leuks bedenken om te spammen })


Niet zo moeilijk hoor.

Je verzint een regel, bijv.:

IK WIL OOK IN HET OFFTOPIC MEE KUNNEN LEZEN OMDAT IK DAT LEUK VIND, PUNT!

Elk woord zet je apart in een bericht, klaar. Eventueel een rijtje smileys in aparte berichten. :+
 
VOOROVERNACHTING
In overleg met de voorrijders ben ik aan het kijken naar de voorovernachting en daarvoor moeten we weten wie er van plan is om woensdagavond 30 mei al in Limburg te overnachten. Voorlopig werk ik even met een groep van 30, is dat een beetje in lijn met de hoeveelheid mensen in de vorige jaren?

Het weekend start dit jaar in het zuiden van Zuid Limburg (hier om precies te zijn)

Is er al meer bekend over hoe de reservering in zijn werkt gaat?
Ga je voor iedereen meteen reserveren of moeten we apart reserveren.

Aangezien we over een paar weken gaan....
 
Is er al meer bekend over hoe de reservering in zijn werkt gaat?
Ga je voor iedereen meteen reserveren of moeten we apart reserveren.

Aangezien we over een paar weken gaan....


neem even contact op met ScubaRider, die trekt deze kar
 
Voorovernachting

Voor de volgende mensen is een voorovernachting geboekt bij In Den Hof in Heerlen:
  1. Wuppie
  2. Crazy600 🍴 ⛺
  3. Darksight
  4. Setler
  5. Tankiej
  6. Kevjan
  7. pluche_pluus
  8. Hansss
  9. Flowergirl 🍴
  10. Eddytoo 🍴
  11. FastFriend 🍴
  12. DonDalton
  13. Channie83
  14. leo-denhaag
  15. niksweerd 🍴
  16. Mevrouwdegraaf
  17. locodemoto
  18. Wijtje
  19. Nocturna ⛺
  20. ScubaRider
  21. Pilatus (ovb)
  22. V FRed S (ovb)

De kosten komen uit tussen de 27,50 en 28 euro p.p.p.n. en daarvoor krijg je een bed in een zes- of achtpersoonskamer en "een heerlijk uitgebreid Limburgs ontbijt".

Niet inbegrepen zijn een laken-deken-kussen pakket, je hebt dus letterlijk alleen een bed. Een laken-deken-kussen pakket kost 9 euro per nacht en is ter plekke bij te boeken.

Ik weet nog niet precies hoe het met het betalen zit maar daar kom ik nog wel op terug.


Het Voorovernachtingsdiner
In Den Hof herbergt ook een eetcafé. Omdat In Den Hof normaal gesproken niet geopend is op woensdag heeft de eigenaar graag vooraf een indicatie hoevel man er komt eten. Als iedereen even roept of hij/zij van plan is te komen eten dan geef ik dat weer door.
 
Laatst bewerkt:
Voorovernachting

Het Voorovernachtingsdiner
In Den Hof herbergt ook een eetcafé. Omdat In Den Hof normaal gesproken niet geopend is op woensdag heeft de eigenaar graag vooraf een indicatie hoevel man er komt eten. Als iedereen even roept of hij/zij van plan is te komen eten dan geef ik dat weer door.


Ik wil mee eten en een lakenpakket, hoe laat aan tafel? ;) ;)

*O* :] Heb er zin an mensen :] *O*
 
Voorovernachting

Voor de volgende mensen is een voorovernachting geboekt bij In Den Hof in Heerlen:
  1. Wuppie 🍴 🛏
  2. Crazy600 🍴 ⛺
  3. Darksight
  4. Setler
  5. Tankiej 🍴 🛏
  6. Kevjan 🍴 🛏
  7. pluche_pluus 🍴 🛏
  8. Hansss 🍴 🛏
  9. Flowergirl 🍴
  10. Eddytoo 🍴
  11. FastFriend 🍴 🛏
  12. DonDalton 🍴 🛏
  13. Channie83 🍴 🛏
  14. leo-denhaag 🍴 🛏
  15. niksweerd 🍴 🛏
  16. Mevrouwdegraaf 🍴 🛏
  17. locodemoto 🍴 🛏
  18. Wijtje
  19. Nocturna ⛺
  20. ScubaRider
  21. fzr 600rw
  22. Blackstone1986
  23. Pilatus (ovb)
  24. V FRed S (ovb)
🍴 = diner 🛏 = laken-deken-kussen pakket ⛺ = kampeerplaats

De kosten komen uit tussen de 27,50 en 28 euro p.p.p.n. en daarvoor krijg je een bed in een zes- of achtpersoonskamer en "een heerlijk uitgebreid Limburgs ontbijt".

Niet inbegrepen zijn een laken-deken-kussen pakket, je hebt dus letterlijk alleen een bed. Een laken-deken-kussen pakket kost 9 euro per nacht en is ter plekke bij te boeken.

Ik weet nog niet precies hoe het met het betalen zit maar daar kom ik nog wel op terug.


Het Voorovernachtingsdiner
In Den Hof herbergt ook een eetcafé. Omdat In Den Hof normaal gesproken niet geopend is op woensdag heeft de eigenaar graag vooraf een indicatie hoevel man er komt eten. Als iedereen even roept of hij/zij van plan is te komen eten dan geef ik dat weer door.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan