MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koffie @#$%

cf12a26a28ac3f824b8023913a6c1599.jpg
 
Laatst bewerkt:
veeeeel koffie @#$%

Zot is al vanaf het weekend aan de sproeipoep :(
 
Laatst bewerkt:
TMI Zot, er is info waar niemand op zit te wachten. :X

Bijna weekend, nog twee bezoeken op de agenda en een stapel administratief geneuzel. Aan de andere kant is mijn brein druk met de bouw van een CB500 Scrambler. Ik heb alleen een ruimte probleem hier in casa ToX, ik kan geen motoren meer kwijt zonder dat ze in de weg gaan staan. Waarom hebben wij gekozen voor een groot huis met een mini schuur :?
 
Mag je ze nou nog steeds niet in de keuken prakken :?
 
Kan ik wel doen, maar dan komt er hier in huis wel een algemeen verbod voor open vuur. Ik kan ze ook achter in je winkel parkeren. :P
 
Stoppen met roken dan :')


Hier achter.... is wat vol momenteel :+
 
Waarom hebben wij gekozen voor een groot huis met een mini schuur :?

ik zoek het een beetje andersom, maar da's nog niet makkelijk. momenteel wel in gesprek over een huis achterin Soest met garage-uitbreidmogelijkheid.

alleen wil de verkoper nog niet zo meewerken... -O-
 
TMI Zot, er is info waar niemand op zit te wachten. :X

Bijna weekend, nog twee bezoeken op de agenda en een stapel administratief geneuzel. Aan de andere kant is mijn brein druk met de bouw van een CB500 Scrambler. Ik heb alleen een ruimte probleem hier in casa ToX, ik kan geen motoren meer kwijt zonder dat ze in de weg gaan staan. Waarom hebben wij gekozen voor een groot huis met een mini schuur :?

Wat voor CB500? Zo eentje uit de Seventies?
 
lol, ik damp heel Hilversum blauw om zo te kunnen doen :')
 
En nog rommel besteld op hogere VG voor nog ziekere clouds *O*


Wat een feest :')
 
Nee nachtje binnen dus valt allemaal reuze mee. Het verlangen naar 't bedje wordt wel met de minuut groter hier :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan