MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oprijplaatje verkocht en een opvouwbare teruggekocht. Wel gewoon Chinese goedkope rommel, gespoten staal waar de verf nu al vanaf flikkert, maar de aluminium plaat paste niet in de Ferrari... 8-)

s-l1000.jpg


Nog een achterwiel voor de motor regelen en een trekhaak, maar het eerste stapje naar een mooi motorseizoen is er. :+
 
Maar gek was het wel. Ik voelde echt een soort weerstand tijdens het rijden en bij het uitstappen rook ik echt zo'n heet metaal-lucht....

soort van self-healing capacity, standaard optie bij Zweedse auto's :) . hier heb ik nog geen sores gehad met de V60.

komende week krabbelen bij de makelaar. na 12 jaar Geuzenweg Hilversum, wordt het over een paar maanden Soest.
 
De 23e februari maar eens shoppen op de Motorbeurs voor een nieuw pakje. Dit keer ga ik voor iets met echte Goretex erin. Dane schijnt een goed/betaalbaar merk te zijn.
 
De 23e februari maar eens shoppen op de Motorbeurs voor een nieuw pakje. Dit keer ga ik voor iets met echte Goretex erin. Dane schijnt een goed/betaalbaar merk te zijn.
Dane is motoport eigen merk
 
Ja gelukkig wel, maar voor de buitenland tripjes is goed spul wel prettig! ;)

@Zot: Dane komt uit Denemarken en lijkt idd het huismerk van Motorport. Is dat een nadeel?
 
Zeker voor de winter erg fijn, maar als het warm is... dan ben je de lul. HEET!
 
Moggeuh.

Gisteravond tickets online besteld voor de motorbeurs, kijken of mn vriendin het ook leuk vind.

Nu eerst eens proberen wakker te worden, lijkt steeds moeilijker te worden dat opstaan. :z
 
Moguh :W

(Stille) meelezert hier. Woon sinds halverwege september in Amersfoort, maar aangezien dat topic enigszins dood is lees ik hier mee :)
 
Mogguh,

Amersfoort topic is net zo dood als het KBH topic. (Amersfoort was een afsplitsing van KBH) Hier leven er nog een paar, ook een aantal overlevenden van het KBH. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan