Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

Lol, hij staat te koop idd.
vorige week weekje gereden in de Cevennes en Provence, bedoeling was de TET te rijden aldaar, na 2 (erg mooie) dagen liep mijn motor warm en bleek de koel ventilator kaduuk te zijn. Vorig jaar op de 1e allroad rit ook al afgehaakt om zelfde probleem, toen een 2e handse ventilator kunnen vinden, is me nu nog niet gelukt. Nieuwe kost eu 400. is me wat te gortig.
Ik heb de motor laten uit lezen in Avignon bij Yamahadealer, en daar gaf ie aan dat de ventilator overleden was, ben nu de boel rechtstreeks op de accu aan het aansluiten om dit echt zeker te weten. vind het wel erg toevallig 2x dezelfde storing. Heb onlangs ook de sensor vervangen, en zekering is heel...wordt vervolgd
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het helaas niet redden, dus er is weer een plek vrij voor de liefhebbers 😎 have fun mensen 😃
 
Nou...ik meld me weer aan :? net de Fan op de accu aangesloten..wat denk je werkt gewoon, snap er niks van.
dus dan maar de zekering van 20A wisselen (hij is niet kapot visueel) met die van koplamp. Wat schetst mijn verbazing, werkt als een zonnetje , Fan slaat gewoon aan. En mijn koplampen ook. dus niet kaputt!
we proberen het dus aankomende rit, met de kans dat de spook storing weer optreed, we zien het wel :]
 
enne ik wil evt wel voorrijden, heb Garmin. Enige ervaring met Allroad rijden maar ben geen blubber/ (mul)zandhaas qua ervaring, is mn fiets wat te zwaar voor.
 
Nou...ik meld me weer aan :? net de Fan op de accu aangesloten..wat denk je werkt gewoon, snap er niks van.
dus dan maar de zekering van 20A wisselen (hij is niet kapot visueel) met die van koplamp. Wat schetst mijn verbazing, werkt als een zonnetje , Fan slaat gewoon aan. En mijn koplampen ook. dus niet kaputt!
we proberen het dus aankomende rit, met de kans dat de spook storing weer optreed, we zien het wel :]

Beter toch? :t
 
Nog anderhalve week om je koeling na te lopen of een andere motor te kopen. :+

:X :X :X :X

Ik heb de mijne waarschijnlijk verkocht, dus misschien ga ik ook niet mee...



















:$



















_O- _O- _O- _O-






Dat ik de Transalp misschien verkocht heb is waar, maar gelukkig heeft de vrouw ook nog iets in de schuur staan...
full

En nee, mijn zoontje gaat niet achterop...

Dus voor mij geen excuses;
-motor misschien verkocht > ik pak gewoon een andere uit de schuur
-mijn lijf is momenteel zo gaar als boter, gaan staan en zitten gaan gepaard met enorme pijn aan mijn knieeen dus de operatie is niet echt geslaagd. Reden om af te zeggen? > nee, ik ben er sowieso bij. Misschien dat ik de stukken weg waar ik een voetje aan de grond nodig heb, of het gaan staan op de stepjes wenselijk is, wel overslaat maar ik heb nog anderhalve week om mijn knieen een beetje in het gareel te krijgen. Maar dat laatste ben ik bang voor, ik ben teveel jaar niet zuinig op mijn lijf geweest met sporten (tegenstrijdig he :+ door sporten je lijf kapot maken) dus ik ben bang dat ik er mee moet leren leven...

Dus tot volgende week zondag allemaal! :W *O* *O*
 
Shit waarom zie ik dit nu pas? Ik woon er kei vlak bij! Dus.... kan ik nog mee?
 
Ben getipt door KingCoder, ik wil ook heul graag mee! :Y Nog even onder voorbehoud want die dag is ook PSV - Feyenoord (moet thuis ff overleggen).
 
M'n allroad valt helaas niet in de categorie zwaar (NX250), maar ik ben wel erg benieuwd naar de route. Wanneer ik zelf routes rijd beland ik meestal op dezelfde wegen en dat gaat een keer vervelen... Kan de track gedeeld worden met niet-deelnemers? (zal me uiteraard aan jullie regels houden)
 
Laatst bewerkt:
Xtra en Heipaal, jullie zijn er beide af! ;)

Silverarrow, stuur mij volgende week ff een PMtje met jouw mailadres, dan stuur inderdaad GPX bestanden door
 
Terug
Bovenaan Onderaan