Tweede MF Allroad Rit - 17-09-2017

@slijkmoto
mag je met je 690 niet mee dan?

heeft meer cc-s dan een transalp, of xl.
Een echte lichtgewicht is het ook niet
Volgens mij voldoet die aan alle eisen van een allroad motorfiets
 
Klopt, Detox doet soms z'n stinkende best, maar hij krijgt me gewoon niet boos... en anders krijgt-ie een vaderlijke tik... is-ie weer goed voor minstens 3 weken.... :P

Als ik heel flink zou blijven zaniken, mag ik misschien wel mee op de 690 Enduro, maar daarmee is hij nog niet terug uit Frankrijk...

|(
 
Het gedoogbeleid wordt bepaald door de organisatie en is niet discutabel. Wat het alleen lastig maakt is dat er officieel geen organisatie is......... :?
Nou ja, voor de echte blubberbrommers bestaat er al zoiets als OTR ritten en dat is het slag ritten waarbij ik de hele dag mijn motor sta uit te graven. :+

Hmmmm?.....

124955.jpg
 
Kwam vandeweek Jos tegen op de Grand Ballon en die vertelde me over de 2e editie.. dus beetje aan de late kant, maar ik rijd graag mee (heb er dan wel een week Dolomieten op zitten)
Brabant biedt veel all-/offroad.. het nog wel enkele GPX-tracks in het gebied Oirschot - Tilburg - Reusel

gr Menno
 
...
Brabant biedt veel all-/offroad.. het nog wel enkele GPX-tracks in het gebied Oirschot - Tilburg - Reusel

Die mag je rustig naar mij doormailen want op dit moment groeien de bordjes van hieronder sneller dan onkruid...
B|
L611BrR.jpg


Gek word ik ervan, zelfs op een paadje die ik vaker rij, staat opeens zo'n lelijk bord...(of nooit eerder gezien, dat kan ook! :X) Gelukkig zijn er nog wel een paar paden begaanbaar maar een LEGALE route uitstippelen blijkt toch nog lastiger dan verwacht. Maar gelukkig heb ik nog een paar maandjes, dus komt ongetwijfeld goed *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Tussen Westerbeek en Venray liggen ook nog veel mooie paden waar je nog mag komen. Niet heel ver uit de buurt van Veghel.
 
Als je vanaf de Oploseweg de Groeningse dijk (onverhard) in rijdt langs de crossbaan af heb je een prachtig stuk tot aan de A73.
Rond Siberie zijn ook veel mooie paden.
 
Hier in de buurt heb je heel veel paardenliefhebbers, (waaronder de vrouw, bij ons komen er straks ook 2 paarden in ons bescheiden tuintje) dus paardjes kom ik regelmatig tegen. Zowel thuis als ook onderweg, gas eraf, de brommer rustig laten rollen, het paardje voorbij en na ca 200m weer rustig gas geven. Geen enkel probleem... Hetzelfde met hondenbezitters, als ik deze zie dan sein ik mochten de honden loslopen, vaak pak de eigenaar de hond vast en dan doe ik hetzelfde ritueel als bij de paarden.

Het is idd leven en laten leven,maar helaas zijn er zat dierenliefhebbers en/of natuurliefhebbers die mij liever niet op 'hun' pad zien...

@DetoX ; ik ga zo idd weer een rondje rijden, het is een beetje miezerig weer maar maakt niks uit. Liever blubberen dan droog stof in mijn neus ;)
 
Vandaag alvast een beetje geoefend voor 17 september, moeilijk te vinden die paadjes in Noord- Holland..
DSC_0009%201_zpsgjxeihhg.jpg

DSC_0018_zpszfhly6rp.jpg


Heb er al helemaal zin in! *O*
 
Toevallig mensen hier ervaring met de anakee wild band?
Heb er nu TKC80 onder en bevallen me eigenlijk prima, behalve Zondag naar de TT op de snelweg na een tijdje het wel een beetje irritant was. (en deze rit zal ook wel weer snelweg km's worden)
Heb k60 scouts gehad en die geven me net te weinig grip op nat asfalt en in de modder zijn ze snel verzadigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan