Den Bosch en omstreken, part 73

Dankje Ralph.

Vanavond nog maar ekkes weg geweest .
Niet te lang .
Duo zadel met sisibar erop .
En weg wezen samen met landa.
Landa thuis gebracht en nog maar rondje alleen .

*D *D *D
 
Lekker hoor :] mooie afstand ook om mee te beginnen!

vandaag een dagje met de vierdaagse van MTC oss meegereden. Voorvorkeringen zijn weer gerepareerd en het is echt heel vervelend rijden!! tempo ligt ineens weer hoger als ervoor :t

Bleek 3cm teveel olie in de linker poot te zitten, waarschijnlijk goldt dat ook voor de rechterpoot. Door te veel olie is er hydrolische druk opgebouwd waardoor de keerring eruit gedrukt is.
 
dit weekend is t zover mannen!!
lekker racen over bekend terrein
het tijdschema staat hieronder.
34062502_2114661602145282_6417447718871891968_n.jpg



36588267_2140449616233147_1616514115553984512_n.jpg
 

:9~ :9~

ja het was een top weekend, vanaf de training gelijk al het tempo opzich goed erin.
mijn snelste ronde tijd toen 1.33.015

in de qualificatie iets andere luchtdruk in de vering en banden.
aanpassingen pakte goed uit, ronde tijd kunnen verlagen naar een 1.27.311.
dit was goed genoeg voor een 9e plek in mijn groep van 27 rijders.

gecombineert met groep 2 kwam ik op een 19e plek te staan in de Nationale A.

Race 1: de start niet zo prima door een startplek aan de buitenkant van de 1e bocht.
verder lekker kunnen rijden en bij wat snellere mannen proberen aan te pikken.
19e gestart 18e over de finish.

Race 2: prima start vanaf de 18e plek, nu gelukkig wel mooi aan de binnenkant van de bocht.
hoop met geduw en getrek waardoor ik mooi een paar eerste plekken kon terug pakken.
1e ronde als 12e over de lijn, dit een aantal rondes kunnen vast houden maar in het offroad door een paar ervaren crossers finaal voorbij gevlogen en terug naar de 14e positie.

in de slotfase van de race nog een plek verloren aan een van de Belgische rijders.
p15 over de finish gekomen.

resultaat: 15e van de 60 rijders.

nu tijd voor een pauze, eerst volgende race voor mij is helaas pas in september B|
 
Heren en dames,

Sinds maandag mn rijbewijs, dus mag gevierd worden!

Zijn er meer gegadigden dan ik en maatje van me om zaterdag bij De Brand (schijnt vaste plek te zijn heb ik gelezen) af te spreken en een rondje te rijden?
 
Ik begreep ook dat ik met een rondje rijden een ander idee heb dan dat er gedaan werd in het verleden ...
Ik dacht een kleine toertocht door de omgeving ipv over het industrieterrein heen blaffen. Het industrieterrein wilde ik meer als verzamelpunt gebruiken.

Wellicht een beter idee om ergens anders te verzamelen om verkeerde ideeën te lozen?
Parkeerplaats Maliskamp, Carpool Rosmalen (Bij de Mac word verbouwd, minder handig nu..), of iets anders makkelijks te vinden?

Ik heb geen route klaar liggen oid, hoopte eigenlijk dat jullie meer wegen kennen dan ik :P
 
dat race op de brand is wel over hoor .
brand blijft een mooi en makkelijk verzamelpunt.

Er is gewoon weinig animo meer om te buurten .
De toerritten met groepen die jij bedoelt zijn er eigenlijk weinig of nooit geweest .
Altijd gezeik, dan te hard dan te zacht dan weer te laat beginnen dus alles ver weg .
Zal niet mee vallen om te organiseren wat jij wil .

Maar ik wil wel een keer een rondje maken met je hoor.
Gaat alleen niet zo snel.
 
Ik begreep ook dat ik met een rondje rijden een ander idee heb dan dat er gedaan werd in het verleden ...
Ik dacht een kleine toertocht door de omgeving ipv over het industrieterrein heen blaffen. Het industrieterrein wilde ik meer als verzamelpunt gebruiken.

Wellicht een beter idee om ergens anders te verzamelen om verkeerde ideeën te lozen?
Parkeerplaats Maliskamp, Carpool Rosmalen (Bij de Mac word verbouwd, minder handig nu..), of iets anders makkelijks te vinden?

Ik heb geen route klaar liggen oid, hoopte eigenlijk dat jullie meer wegen kennen dan ik :P

Dat over de Brand blaffen noem ik gummen.
Een route rijden met een groep zal moeilijk worden denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan