Jinlun 125, start niet goed

dannyboy001

MF'er
14 jun 2017
36
0
hallo vrienden ben nieuw hier wie weet raad heb me onlangs een jinlun 125 gekocht hem uit elkaar gehaald en de kader opnieuw een laklaagje gegeven was roest op nu alles terug monteren maar krijg geen ontsteking meer en richtingaanwijzers gaan ook niet heb al nieuwe batterij en bougies gekocht grt dannyboy
 
~
c9a416b4q.jpg
 
Pfff die zien er niet uit,1 of andere woesteling heeft een menselschroef en zo te zien
ook een sproeier gesloopt.En ze kunnen ook wel een ultrasoon badje gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ja je sproeier is beschadigd, dat is goed te zien op de onderste foto en, misschien zit die aanslag ook wel in je sproeier, dat zijn dingen die de doorstroming wel kunnen beperken.
Heb je de sproeier"s al schoongemaakt en door geprikt met een ijzer draadje, dat wil het probleem wel eens oplossen.
 

heet dit tegenwoordig schoongemaakt???

ziet dit eruit alsof ze in de sloot gelegen hebben... Die gore aanslag op de vlotter alleen al.

Ook al gezegd: je sproeiers horen er van buiten uit te zien zoals op de bovenste carburateur.. De onderste heeft minimaal 2 compleet kapot gedraaide erin zitten. Gebruik uitsluitend goed perfect passende schroevendraaiers voor deze fragiele messing onderdeeltjes!!

Als je de afgebrokkelde restanten nog terug uit de carbu's gedraaid krijgt moet je die dus sowieso gaan vervangen.
 
Hallo Janbros,

Die staat goed, ik krijg hem stillaan aan de praat. Hij slaat nu met choke volledig open aan, maar blijft niet draaien. Vandaag heb ik de carburator volledig gereinigd en alle sproeiers doorgeblazen. Ik zal morgen zien wat het heeft opgeleverd.

Dank je voor de tip :t

Leestekens maken een verhaal zoveel beter te begrijpen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan