Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
er werd waarschijnlijk tijdens de training naar de juiste brace gezocht en dat is met deze blessure wel wat makkelijker dan met een knie of enkel je kan het deel tussen de enkel en knie natuurlijk makkelijker fixeren alleen de curbstones worden wel pijnlijk als je daar met je knie overheen ragt en ik denk dat hij de test wel kan uitvoeren anders had hij het nu wel geweten.
erg jammer voor v d mark had hem graag zien rijden maar ik hink wel op 2 gedachten het is volgens mij een wanhoopsdaad want het kampioenschap is zo dat er 2 man pech moet hebben wil je nog enige kans maken.
Het kan alsnog dat Michael rijd. Men schijnt het variabel 'Als Rossi op Aragon als 'fit to ride' verklaard word' een beetje te missen.
 
Echt waardeloos dit...zonde voor de mooie kans voor vd Mark
nou.. hij moet nog goedgekeurd worden of liever afgekeurd
 
Welnee, dit is gewoon motorsport met alles wat er bij hoort.
Veel publiciteit voor Yamaha én Rossi én VDM.
Denk niet de VDM iets te kort gaat komen de komende tijd.
 
Ok, thanks.

Of vdm er dan nog blij mee moet zijn is maar de vraag.

ja, dan gaat hij echt met tegenzin de eerste MotoGP race van zijn leven rijden op de Yamaha fabrieksfiets met als ondersteuning het complete team van Rossi, kan me wel voorstellen dat hij daar gigantisch tegen opziet, maarja, dat moet dan maar, doen wij gewoon net alsof we nog een klein beetje enthousiast zijn -O-
 
Laatst bewerkt:
Weersvoorspelling voor de vrijdag in Aragon is er ook niet een van, ik ga ff kijken hoe het gaat in FR1

full
 
Laatst bewerkt:
Ok, thanks.

Of vdm er dan nog blij mee moet zijn is maar de vraag.


Precies,draagt ook niet echt bij aan de veiligheid van de race.
Michael die net 20 minuten aan een fiets heeft mogen wennen B| ,lijkt mij niet echt veilig.
 
Laatst bewerkt:
Ok, thanks.

Of vdm er dan nog blij mee moet zijn is maar de vraag.


Als MvdM in fp2 pas invalt worden de verwachtingen daar ook echt wel op bijgesteld. Niet ideaal maar reken maar dat de mensen van yamaha er op letten hoe snel hij kan leren in zo'n situatie.

Overigens is de kans aanwezig dat hij momenteel op de m1 zit en de dashboard configuratie oid aan het leren is :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan