Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat weer geen goed seizoen worden als ik de berichten van VR en MV moet geloven over hun elektronica. Terwijl Zarco het gevoel heeft dat 'ie bijna 100% van z'n 2016 M1 kan benutten.

En de reactie van Zarco is wat mij betreft dus ook niet echt optimistic. Zoals ik het lees melkt hij de motor nu al naar zijn maximum uit. En dan is er dus niet veel ruimte meer naar boven..

Tegelijkertijd geeft Vale ook aan dat het snel kan omdraaien, omdat het gaat om code en niet om hardware veranderen.

Uiteindelijk blijft het een beetje glazen bollen kijken.... 8-) En verkneukelen totdat het feest weer echt begint *O*
 
En de reactie van Zarco is wat mij betreft dus ook niet echt optimistic. Zoals ik het lees melkt hij de motor nu al naar zijn maximum uit. En dan is er dus niet veel ruimte meer naar boven..

Tegelijkertijd geeft Vale ook aan dat het snel kan omdraaien, omdat het gaat om code en niet om hardware veranderen.

Uiteindelijk blijft het een beetje glazen bollen kijken.... 8-) En verkneukelen totdat het feest weer echt begint *O*
Yamaha heeft nog wel het geluk dat de eerste circuits, op Jerez en Barcelona na, de M1 goed liggen.

Maar het is inderdaad speculeren tot het circus weer begint!
 
Vraag me wel af hoe de Honda daar dan bij kan helpen? 't Is niet alsof Colin Edwards het niet op een Yamaha gedemonstreerd heeft (toegegeven, op net iets minder indrukwekkende wijze).


En hij had WEL het goede fatsoen om even te zwaaien na der hand :+ (jaja... dit was niet tijdens de race)
 
Laatst bewerkt:
Ja op het laatst toch weer wat gevonden zo lijkt het. Maar zal geen makkelijk seizoen worden vooral de banen met minder asfalt. Doorgaans in Qatar gaan ze vaak goed de Yamaha s. Ik hoorde dat Barcelona nieuw asfalt heeft dus dat zal beter gaan. Maar Zarco wederom zeer sterk. Die gaat dit jaar veel meedoen om podium plekken.
 
DYFfC6LXkAA0YwD
 
"Fast improving Yamaha gives Rossi best ever chance of tenth world title"..? Wauw. Daar was iemand wel héél optimistisch.
 
het is wel zo dat als rossi een goede fits heeft hij echt voor de titel kan gaan hij is zelf nog steeds snel genoeg en kan genieten van een pittig gevecht(wij ook natuurlijk)kan niet wachten mijn vooruitzicht is winst voor vale.
 
Ja dat roepen zoveel mensen hier. De wereld draait gewoon door hoor. De F1 draait ook al jaren gewoon door zonder Schumacher. Iedereen is vervangbaar, ook Rossi.

Een duffe mof vergelijken met een frivole italiaan......

Maar inderdaad er staan altijd nieuwe helden en idolen op. De show gaat gewoon door.
 
Ja dat roepen zoveel mensen hier. De wereld draait gewoon door hoor. De F1 draait ook al jaren gewoon door zonder Schumacher. Iedereen is vervangbaar, ook Rossi.


Het leven gaat idd door en ook de GP en F1. Iedereen is vervangbaar wat klopt tot een bepaalde hoogte.Alleen is niet elke vervanging een plezier om naar te kijken ;)

Nederland leefde de F1 weer op met Max de GP zal in zekere zin langzaam sterven tenzij MM belaagd zal worden door de nieuwe instroom zoals een Zarco b.v .Dan is hij MM de volgende Rossi.
 
Laatst bewerkt:
Een duffe mof vergelijken met een frivole italiaan......

Maar inderdaad er staan altijd nieuwe helden en idolen op. De show gaat gewoon door.

:^ En over die duffe duitser: Je gunt niemand wat hij nu heeft. Maar man, man, man, wat was ik klaar met de F1 in de post-Senna / Schumacher periode zeg.
 
Het leven gaat idd door en ook de GP en F1. Iedereen is vervangbaar wat klopt tot een bepaalde hoogte.Alleen is niet elke vervanging een plezier om naar te kijken ;)

Nederland leefde de F1 weer op met Max de GP zal in zekere zin langzaam sterven tenzij MM belaagd zal worden door de nieuwe instroom zoals een Zarco b.v .Dan is hij MM de volgende Rossi.

Schei toch uit! Het zal een tijdelijke inzinking hebben, that's all.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan