Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
is wel zo maar de F1 had wel een terugloop te verwerken gekregen toen sjoemel stopte. ik was de eerste die niet meer keek totdat max in de F1 kwam.
kijk ik was het niet altijd eens met wat hij flikte maar het was altijd spannend!! :}

Ja dat roepen zoveel mensen hier. De wereld draait gewoon door hoor. De F1 draait ook al jaren gewoon door zonder Schumacher. Iedereen is vervangbaar, ook Rossi.
 
is wel zo maar de F1 had wel een terugloop te verwerken gekregen toen sjoemel stopte. ik was de eerste die niet meer keek totdat max in de F1 kwam.
kijk ik was het niet altijd eens met wat hij flikte maar het was altijd spannend!! :}

Precies: Wel een (tijdelijke) terugloop. En voornamelijk in het thuisland, Duitsland. Maar dat is toch wel van een hele andere orde als "een langzame dood". Wat een drama wordt er af en toe gemaakt zeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de motogp pas echt een klap te verwerken krijgt als ze over stappen op electriche motoren.

:^

Dat zal de eerste paar jaar m.i. inderdaad een grotere impact hebben. De meesten van ons hebben de heerlijke 2-takt walmen nog ingeademd en het bijbehorende prachtige geluid mogen waarnemen. En hebben daarom weinig tot niets met elektrisch racen. En aangezien ze al met elektrische rescue auto's rijden bij de BSB, duurt het niet zo gek lang voor alles over gaat. Ik zou dan inderdaad per direct afhaken. Over een aantal decennia weet men niet beter meer. Dan heeft men geen vergelijkingsmateriaal meer en dan geniet men van elektrisch racen.
 
:^

Dat zal de eerste paar jaar m.i. inderdaad een grotere impact hebben. De meesten van ons hebben de heerlijke 2-takt walmen nog ingeademd en het bijbehorende prachtige geluid mogen waarnemen. En hebben daarom weinig tot niets met elektrisch racen. En aangezien ze al met elektrische rescue auto's rijden bij de BSB, duurt het niet zo gek lang voor alles over gaat. Ik zou dan inderdaad per direct afhaken. Over een aantal decennia weet men niet beter meer. Dan heeft men geen vergelijkingsmateriaal meer en dan geniet men van elektrisch racen.
Ja.
Precies
 
:^ En over die duffe duitser: Je gunt niemand wat hij nu heeft. Maar man, man, man, wat was ik klaar met de F1 in de post-Senna / Schumacher periode zeg.
Ik had (en heb nog steeds) een hekel aan beide persoonlijkheden. Ik mis ze absoluut niet....
Maar dat ze de beste coureurs van hun generatie waren, dat is wel algemeen geaccepteerd. En hun lot hebben ze niet verdiend.....
 
Ik had (en heb nog steeds) een hekel aan beide persoonlijkheden. Ik mis ze absoluut niet....
Maar dat ze de beste coureurs van hun generatie waren, dat is wel algemeen geaccepteerd. En hun lot hebben ze niet verdiend.....
Nee, Damon Hill had een vriendelijke uitstraling. :+
electrisch racen is wel mooi om naar te kijken maar er zit totaal geen gevoel bij als er geen geluid bij zit(net als seks met een krakende plastic pop hahaha) maar om zelf te doen lijkt me geweldig de acceleratie van zo'n ding is waanzinnig bij elke snelheid
Dat van die krakende plastic pop kan ik me even niet voorstellen hoe dat is.
Ik heb altijd De Bolero van Ravel aanstaan. _O-
 
electrisch racen is wel mooi om naar te kijken maar er zit totaal geen gevoel bij als er geen geluid bij zit(net als seks met een krakende plastic pop hahaha) maar om zelf te doen lijkt me geweldig de acceleratie van zo'n ding is waanzinnig bij elke snelheid


Ik heb geen ervaring krakende plastic pop haha :P Geen idee dus :+

Maar ik probeer heel soms de F1 220V te kijken ,na 1 minuut zap ik alweer over.
 
als dit de toekomst wordt dan hebben ze allemaal exact hetzelfde vermogen tenminste dat kan je zo afregelen op de kw dan komt het alleen op de aerodynamica en de rijder zou wat zijn voor max.
 
Voor die formule e kan ik niet echt warm lopen.

Geen geluid, alleen bandengeluid en wat fluitende elektromotoren.

En dan halverwege van auto wisselen omdat de accu's leeg zijn...

Nee, doe maar niet.
Is alleen wel de toekomst, ben ik bang voor
 
Ben van plan om de race in een kroeg te kijken te Barcelona. Er lijkt een Ierse pub te zijn die het wel op gaat zetten, eens even informeren.

Nu maar hopen dat de locals gejuich voor #46 tolereren :+ in een klein eetcafeetje 4 jaar terug ging het ook goed... maar toen ging ie KO dus was er niet veel te juichen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan