Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een kwalificatie zeg :D

Toch jammer dat morgen iemand de uitslag gaat verklappen voordat ik de race gezien kan hebben :+
 
O-)

Rossi 1
Zarco 2
Vinalis 3
JL en MM happen grind. :+

QCA2k0K.png


Die gaat maar tot 2000, Marty :P
 
Toch netjes gereden vandaag,jammer dat dovi hem iets wijd liet gaan spanning van de wedstrijd was toen weg. Vandaag erbij geweest vandaag op de hoofdtribune,wat heeft deze man een fans echt indrukwekkend alleen maar Rossi shirts en petjes.
 
Wat een achtbaan doorheen verschillende emoties deze race zeg :D

Ik heb Marty McFly ff in z'n DeLorean naar 2051 gestuurd voor een nieuwere uitgave van de Sports Illustrated Almanac, en de uitslag van WillemVonG.....zal ik niet verklappen :P
[afbeelding]

Haha, Nice!

Maar! Bij de VRO mooi m'n oordoppen ingelaten toen de race wel zo'n beetje voorbij moest zijn geweest... Dus lekker zelf gescheurd EN een megarace gezien \o/

Maar die botsing zeg, wtf dat scheelde ook niks. JLo die een zwarte streep trok met de voorkant en zo vaart verloor?
 
jammer voor die ouwe had een 2e plaats in handen dovi ging iets te laat in de remmen jammer maar dat is racen zoals het hoort op de limiet .


Nee, Rossi ging te laat in de remmen, Dovi reed al met zijn wiel voor Rossi volgens mij, achteraf. heb het niet scherp meer. Rossi wilde ondanks alles voor Dovi komen / blijven en remde gewoon te laat.
 
Toch netjes gereden vandaag,jammer dat dovi hem iets wijd liet gaan spanning van de wedstrijd was toen weg. Vandaag erbij geweest vandaag op de hoofdtribune,wat heeft deze man een fans echt indrukwekkend alleen maar Rossi shirts en petjes.
Nooit begrepen waarom half NL klaagt over motorrijders in gele hesjes, en dat ze wel zelf voor hun lol dat gore kleurtje aantrekken..... :+
 
hebben jullie toch niet goed gezien rossi gaf al aan dat dovi te laat remde en daardoor zo wijd ging dat rossi een nog wijdere lijn moest pakken als je het terugkijkt zie je dat dovi zijn lijn niet kan houden en rossi nam het risico hem te laten staan.

Nee, Rossi ging te laat in de remmen, Dovi reed al met zijn wiel voor Rossi volgens mij, achteraf. heb het niet scherp meer. Rossi wilde ondanks alles voor Dovi komen / blijven en remde gewoon te laat.
 
Rossi had Dovi even moeten laten gaan je zag dat ie richting GT een aantal mannen er uit kon remmen en had dus nog tijd om Dovi terug te pakken en of Dovi (te) laat remde of toch een beetje naar buiten stuurde ?
 
hebben jullie toch niet goed gezien rossi gaf al aan dat dovi te laat remde en daardoor zo wijd ging dat rossi een nog wijdere lijn moest pakken als je het terugkijkt zie je dat dovi zijn lijn niet kan houden en rossi nam het risico hem te laten staan.
:^

Goed te zien vanuit de heli op 41.04/06 minuten.


Rossi houd zijn lijn vast niets mis mee Dovi ziet dat raakt in paniek :+ wil niet over de curb rijden en drukt Rossi naar buiten die moest wel anders was het kassa.

Ach dit is racen niets mis mee maar laat het de volgende keer niet aan het eind van de race gebeuren ;)

Dovi kan toe geven oké joh ik zat ff fout en Rossi moet niet zuren want dit is racen :} ........
 
Laatst bewerkt:
Rossi had Dovi even moeten laten gaan je zag dat ie richting GT een aantal mannen er uit kon remmen en had dus nog tijd om Dovi terug te pakken en of Dovi (te) laat remde of toch een beetje naar buiten stuurde ?


Precies, zag Rossi dat een keer of 3, 4 doen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan