Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zet meestal eerst de vlag neer en dan duikt die er in. Ipv Lorenzo Land, Lorenzo Lake. Heerlijk! Of hij zet alleen de vlag neer.
 
Ja, daar was hij bijna verzopen......

full


Bijna ! haha. Ik vind het wel mooi dit. Toen nog met Dainese trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Verdraaid, dit was een foto van de 2e keer dat ie sprong. De eerste keer in 2010 was het met Dainese. Daarna A-stars idd.
 
Daar hoef ik geen anti MM voor te zijn,gewoon een motorsport fan volstaat O-) :+

Anti kan niemand zijn ...het is gewoon een kanjer.
Wel als je fan van een zogenaamde God ofzoiets ben dan zie ik het meer als de kift.
Nee Marquez is een super aanwinst...beetje een soort van Pietje Bel , daar hou ik wel van.
Randy Mammola was er ook zo eentje in zijn periode.
 
Laatst bewerkt:
Anti kan niemand zijn ...het is gewoon een kanjer.
Wel als je fan van een zogenaamde God ofzoiets ben dan zie ik het meer als de kift.
Nee Marquez is een super aanwinst...beetje een soort van Pietje Bel , daar hou ik wel van.
Randy Mammola was er ook zo eentje in zijn periode.

full
 
Anti kan niemand zijn ...het is gewoon een kanjer.
Wel als je fan van een zogenaamde God ofzoiets ben dan zie ik het meer als de kift.
Nee Marquez is een super aanwinst...beetje een soort van Pietje Bel , daar hou ik wel van.
Randy Mammola was er ook zo eentje in zijn periode.
Hij weer.
Die uitspraak van je als je fan ben van een zogenaamde God of zoiets ....Rossi ,The Goat dus.
Slappe opmerking.
Mamola kan je niet vergelijken met MM.
Bij Mamola kwam het uit zijn hart,en is hij nog zo.
 
Ik vind MM meer een pietje pannekoek. Hij kan rijden als de beste maar hij is gewoon niet leuk.
 
Anti kan niemand zijn ...het is gewoon een kanjer.
Wel als je fan van een zogenaamde God ofzoiets ben dan zie ik het meer als de kift.
Nee Marquez is een super aanwinst...beetje een soort van Pietje Bel , daar hou ik wel van.
Randy Mammola was er ook zo eentje in zijn periode.

Pietje Bell is een kwajongen... Marquez is imho toch net ff wat anders, als het tegenzit gaat die over lijken om te kunnen winnen... geen enkele sympathie of respect voor zijn collega's .

Buiten dat veruit de beste rijder op dit moment en een genot om naar te kijken... inderdaad een superaanwinst.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan