Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow Jamiroquai dat ziet er best heftig uit!? :O
Sterkte met herstel evenals Nelis. ;)

@iedereen,

Alvast een gelukkig en gezond 2018 gewenst en dat er maar veel :] mag worden.

good-year-2751594_960_720.png
 
Geen Fireblade meer. Maar voelt wel een beetje als thuishaven, dus iedereen de beste wensen en een mooi jaar in 2018.

BTW zit enorm te twijfelen tussen een Blade van 2010 of een z 1000sx 2014...

Als het weer zo blijft en er geen pekel ligt proefrijden op beide motoren.

Wie weet komt dit dan toch uit.. _O-


succes met de zoektocht en tot over een jaar ;)
 
Geen Fireblade meer. Maar voelt wel een beetje als thuishaven, dus iedereen de beste wensen en een mooi jaar in 2018.

BTW zit enorm te twijfelen tussen een Blade van 2010 of een z 1000sx 2014...

Als het weer zo blijft en er geen pekel ligt proefrijden op beide motoren.

Wie weet komt dit dan toch uit.. _O-

Succes met je keuze en ben benieuwd :t
 
Geen Fireblade meer. Maar voelt wel een beetje als thuishaven, dus iedereen de beste wensen en een mooi jaar in 2018.

BTW zit enorm te twijfelen tussen een Blade van 2010 of een z 1000sx 2014...

Als het weer zo blijft en er geen pekel ligt proefrijden op beide motoren.

Wie weet komt dit dan toch uit.. _O-

Hahaha, misschien nog wel sneller :)

Veel succes en fun met testen :t je hebt nog even tot het voorjaar :)
 
Hier een nieuwe houder voor mijn new foon/navigatie op het Blaadje gemonteerd en de voedingskabel waar een breukje in zat ook maar meteen vervangen :Y

20171230_205751.jpg


20171230_205842.jpg


Nog wat mooie route's in de Navigon zetten en we zijn er helemaal klaar voor *D
 
Zo het resultaat!
2gsmvk7.jpg

Van de week het keukenblok en de laatste zooi nog opruimen en reorganiseren en dan ben ik dik tevreden met hoe het er nu uitziet. :t
 
Nog de beste wensen allemaal dat het maar n mooi Motor jaar mag worden met veel ritjes Duitsland in!

Zo het resultaat!
[afbeelding]
Van de week het keukenblok en de laatste zooi nog opruimen en reorganiseren en dan ben ik dik tevreden met hoe het er nu uitziet. :t

Kijk dat is sjiek de friemel!
 
Iedereen een mooi 2018 met veel veilig km's :Y :)Netjes! wat voor spul heb je ervoor gebruikt?
Thanks, ik heb het met deze coating gedaan.
Hier zit alles bij: vloerontvetter, 2 componenten cooating en flakes die je over het net geverfde kunt strooien (wat ik niet gedaan heb).
Coating is verkrijgbaar in diverse kleuren grijs.
2vwagyg.jpg


Heel netjes @Ron en bij mij een paar jaar geleden alles geëgaliseerd maar coaten staat ook nog een keer in de planning :t :t :t
Dank, de ruimte is er aardig van opgeknapt.
Het leegruimen en schoonmaken is ff een werkje maar het resultaat doet je dat snel vergeten... ;)
 
Thanks, ik heb het met deze coating gedaan.
Hier zit alles bij: vloerontvetter, 2 componenten cooating en flakes die je over het net geverfde kunt strooien (wat ik niet gedaan heb).
Coating is verkrijgbaar in diverse kleuren grijs.
[afbeelding]Dank, de ruimte is er aardig van opgeknapt.
Het leegruimen en schoonmaken is ff een werkje maar het resultaat doet je dat snel vergeten... ;)

In hoeverre vult dat spul ook oneffenheden in de vloer op?
 
Ok dus eerst egaliseren met iets van egaline :)
Mijn garage bestaat op dit moment uit 30x30 en 60x40 betontegels. Coating ziet er net wat netter uit
 
Ok dus eerst egaliseren met iets van egaline :)
Mijn garage bestaat op dit moment uit 30x30 en 60x40 betontegels. Coating ziet er net wat netter uit

Dan zul je eerst een betonvloertje moeten maken en als je die meteen laat afvlinderen heb je helemaal geen coating nodig! *D
 
Ben van plan mijn vlappe valve los te halen.
Als ik nu de slank van de goude pot bij de klep onder de koplamp los haal en de slang dicht maakt is dit dan voldoende.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan