Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja echt hè. Ze reden hier ook al door de straat. En dat terwijl er in onze straat meestal pas wordt gestrooid als het serieus winter weer is.
Het is overal weer spierwit van het zout man.
Ze moeten er vanaf denk ik. Nog even paar extra rondjes nu het nog kan.... B| ;(
 
Ja echt hè. Ze reden hier ook al door de straat. En dat terwijl er in onze straat meestal pas wordt gestrooid als het serieus winter weer is.
Het is overal weer spierwit van het zout man.
Ze moeten er vanaf denk ik. Nog even paar extra rondjes nu het nog kan.... B| ;(

ja ze moeten er van af
dus we wachten nog maar weer een poosje
jij toch ook ik zie er al genoeg weer :]
 
Dacht start de blade maar weer eens na enorm lange winterslaap maar de accu heeft de winter helaas niet overleefd ;'-(.
Dus maar opzoek naar een nieuwe accu(moet tenslotte toch ergens mijn tijd mee opvullen als rijden niet kan). Welke accu bevelen jullie aan voor de blade?
 
ja ze moeten er van af
dus we wachten nog maar weer een poosje
jij toch ook ik zie er al genoeg weer :]

Ja zeker, de mijne staat ook op stal en komt er niet uit zolang ze strooien.
Wacht nog maar even tot het zout weg is. Ik sta wel te trappellen van ongeduld. Ik heb hem in Januari gekocht, 3 maart met een busje opgehaald, in de sneeuw, maar helaas nog geen meter er mee kunnen rijden.. Had even hoop maar ik denk dat het april wordt zoals het er nu voor staat...
 
Dacht start de blade maar weer eens na enorm lange winterslaap maar de accu heeft de winter helaas niet overleefd ;'-(.
Dus maar opzoek naar een nieuwe accu(moet tenslotte toch ergens mijn tijd mee opvullen als rijden niet kan). Welke accu bevelen jullie aan voor de blade?

Niet meer op te laden ??

Ik haal al jaren mijn accu's bij de Brezan,daar kunnen ze ook je oude accu meten. Merk dacht ik VMS maar weet niet zeker.
Gaan gemiddeld een jaar of 5 a 6 mee.
 
Niet meer op te laden ??

Ik haal al jaren mijn accu's bij de Brezan,daar kunnen ze ook je oude accu meten. Merk dacht ik VMS maar weet niet zeker.
Gaan gemiddeld een jaar of 5 a 6 mee.

Heeft hele winter aan druppellader gehangen. Twee dagen er vanaf en start niet meer. Dus echt dood helaas.
 
Het was weer een heerlijk weekendje met een mooi dijkenritje!!!
20180325_144656.jpg

20180325_143501.jpg

20180325_143522.2.jpg


Op naar meer :)
 
Wie heeft er hier spiegels met ingebouwde knipperlichten op zijn sc57. Ben er bast op zoek maar kan nog niet echt de juiste vinden.
 
Wie heeft er hier spiegels met ingebouwde knipperlichten op zijn sc57. Ben er bast op zoek maar kan nog niet echt de juiste vinden.
Hans kijk even 2 posts terug, daar staat een foto van VFR nelis met ingebouwde knippers in zijn spiegels bij zijn sc57.
 
mischien hier iemand nog intresse in een Seat cover.

Ik heb er twee te koop voor de SC57
In zeer nette staat.

Zwart €75,00
Rood €50,00

Ben zelf op zoek naar een blauwe.

Gr Hans
 
full


Bij deze meld ik mij af in dit topic.
Ik heb de beslissing genomen om eens wat anders te proberen. Het is een MT10 geworden.

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan