Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er mensen hier die een laadkabel voor de navigatie op hun Fireblade hebben aangesloten? Zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan. Ik had hem rechtstreeks op de accu aangesloten, maar mijn accu vond dat geen goed idee. Alle tips zijn welkom. Ik heb een Garmin voor zover dat nog verschil zou maken.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mensen hier die een laadkabel voor de navigatie op hun Fireblade hebben aangesloten? Zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan. Ik had hem rechtstreeks op de accu aangesloten, maar mijn accu vond dat geen goed idee. Alle tips zijn welkom. Ik heb een Garmin voor zover dat nog verschil zou maken.

Heb precies hetzelfde probleem ook met de garmin. Luister even mee😜
 
Zijn er mensen hier die een laadkabel voor de navigatie op hun Fireblade hebben aangesloten? Zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan. Ik had hem rechtstreeks op de accu aangesloten, maar mijn accu vond dat geen goed idee. Alle tips zijn welkom. Ik heb een Garmin voor zover dat nog verschil zou maken.

Mijn Garmin had ik op zowel mijn ‘06 als mijn ‘09 Blade ook gewoon rechtstreeks op de accu, geen enkel probleem ervaren. Het kan dus wel :+
 
Ik ging er ook vanuit dat het zou kunnen, anders hadden ze die kabel er niet bij gedaan lijkt. Het kan natuurlijk ook dat mijn accu aan vervanging toe is. De motor heeft uit gestaan met de Garmin op de mount gedurende het afrekenen van een tankbeurt en toen ik hem daarna weer wilde starten, was het, rikketikketik rikketikketik rikketikketik. Ik vond dit wel absurd snel, aangezien de motor al bijna een week aan de optimale gehangen heeft.
 
Goedenavond,

Ik had hetzelfde probleem maar ik heb hem bij de garage anders laten aansluiten omdat hij daar toch moest zijn voor n beurtje. Weet niet precies waar hij nu op aangesloten zit iig aan het contact.

Geloof aan een blok achter de accu.

Groeten Tjeerd
 
Zijn er mensen hier die een laadkabel voor de navigatie op hun Fireblade hebben aangesloten? Zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan. Ik had hem rechtstreeks op de accu aangesloten, maar mijn accu vond dat geen goed idee. Alle tips zijn welkom. Ik heb een Garmin voor zover dat nog verschil zou maken.

Heb de navigatie/telefoon via een USB plug aan de Optimate stekker aangesloten en no problemo *D
 
Zijn er mensen hier die een laadkabel voor de navigatie op hun Fireblade hebben aangesloten? Zo ja, hoe hebben jullie dat gedaan. Ik had hem rechtstreeks op de accu aangesloten, maar mijn accu vond dat geen goed idee. Alle tips zijn welkom. Ik heb een Garmin voor zover dat nog verschil zou maken.
Ik heb de Garmin navigatie rechtstreeks op de accu aangesloten en dat heeft nog nooit voor problemen gezorgd in de afgelopen 8 jaar...
 
In mijn sc57 wil ik de bougie gaan vervangen iemand nog 4nieuwe over of een leuke aanbieding ergens.


Gaat om de NGK IMR9C-9HES ( 5766 ).
 
Heeft iemand nog een navigatie steun nodig.
Ik heb er nog 1 in de aanbieding .
Is er een van Revy Trading.

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier! Ik heb de eerste Tank al leeg geblaft over 2 ritten. Heerlijk was het weer. De bike bevalt goed alleen denk ik wel dat er tzt een andere banden set onder komt. En een ander zadel want pijnlijke derrière.
 
Veel plezier! Ik heb de eerste Tank al leeg geblaft over 2 ritten. Heerlijk was het weer. De bike bevalt goed alleen denk ik wel dat er tzt een andere banden set onder komt. En een ander zadel want pijnlijke derrière.
mooi dat je er veel plezier van heb man
en ja als je er een zere reet van krijg
dan moet je er iets anders op zetten :Y
ik zal morgen wel een tankje leeg :]
het weer zit mee als het goed is *O*
 
Ik heb hem gisteren even goed gepoetst en denk dat ik morgen ook maar een poging ga doen tot een eerste ritje dit jaar. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan