Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Gister heb ik hem ook weer meer met zn kop zien schudden dan met zn fiets, terwijl Dovi het gewoon slecht deed en niks laat merken. Dat is net het gedrag wat veel mensen stoort aan JL, want hard rijden kon die altijd wel

Da's helemaal het probleem niet ,zet die grammofoon plaat eens af :+ (begint te vervelen :) ),da's gewoon zijn karakter.
Maar om Dovi,voor zover ik weet : zonder enige aanleiding, persoonlijk aan te vallen,daar gaat ie vet de faut in '(
 
Laatst bewerkt:
Oh jee... :X

Strong words from @lorenzo99 about his teammate.

"Throughout my career, Dovi has always tried to undermine my morale and continues to do so as my teammate."



Nogal wiedes dat je moraal ondermijnt wordt als je volledig naar huis gefietst wordt door je teammaat.
Moet je zelf maar meer gas geven.

Zou me niet verbazen wanneer ducati gewoon afscheid neemt van lorenzo, na dit seizoen. En dat het dan ook fini carriere is voor hem.
 
Het enige dat we meenemen uit deze situatie is dat Marquez never nooit niet van merk gaat veranderen tot dat hij 10 wereldtitels heeft.
 
Laatst bewerkt:
Nogal wiedes dat je moraal ondermijnt wordt als je volledig naar huis gefietst wordt door je teammaat.
Moet je zelf maar meer gas geven.

Zou me niet verbazen wanneer ducati gewoon afscheid neemt van lorenzo, na dit seizoen. En dat het dan ook fini carriere is voor hem.

:t Stoner heeft vast nog een hengeltje voor hem liggen
 
Nogal wiedes dat je moraal ondermijnt wordt als je volledig naar huis gefietst wordt door je teammaat.
Moet je zelf maar meer gas geven.

Zou me niet verbazen wanneer ducati gewoon afscheid neemt van lorenzo, na dit seizoen. En dat het dan ook fini carriere is voor hem.

Einde carrière...kom nou zeg,denk jij dat andere teams hem niet zouden willen met zoveel wereld titels....of zouden die ook net als velen hier denken dat hij nu ineens niet meer kan.
Geloof mij nou als vinales zijn contract zou aflopen dat Wilco hem best wel ff onder 4 ogen zal spreken want die hebben echt nog wel een bant.
 
Einde carrière...kom nou zeg,denk jij dat andere teams hem niet zouden willen met zoveel wereld titels....of zouden die ook net als velen hier denken dat hij nu ineens niet meer kan.
Geloof mij nou als vinales zijn contract zou aflopen dat Wilco hem best wel ff onder 4 ogen zal spreken want die hebben echt nog wel een bant.
Wilco gaat met MV door de komende jaren :? niet met Lorenzo,het als ...als is niet zo.
Grootste minpunt van Lorenzo en dit weet de hele racewereld als het niet naar wens gaat dan is de wereld te klein en de snelheid zoek is.
Ben met je eens dat hij bij veel teams terecht kan maar het zal een winnaarsfiets moeten zijn die niet te veel tegen stribbelt.
De 2de Yamaha misschien :? maar welk team?
 
Natuurlijk is Lorenzo nog steeds snel (blijkbaar alleen op een "smooth" motor en onder goede omstandigheden...)
Maar ik verwacht, dat zijn irritante karakter hem de das om gaat doen.

De topteams willen geen coureur die op zo'n vervelende manier afgeeft op de fabrikant, het team, zijn collega's en indirect de sponsoren.

Max Biaggi kreeg op een gegeven moment ook bij geen enkel topteam in de MotoGP meer een zitje.
Ondanks het enorme sponsorgeld dat die meebracht.
 
O jee,koren op de molen voor het anti Lorenzo kamp :)
Nu komen de wijze uitspraken,direct uit de glazen bollen getrokken :Y
:t
 
Laatst bewerkt:
Van Dhr Rossi moet je afblijven,die kan over,diep, water lopen :t :+
 
Laatst bewerkt:
O jee,koren op de molen voor het anti Lorenzo kamp :)
Nu komen de wijze uitspraken,direct uit de glazen bollen getrokken :Y
:t

Moet wel een beetje sport blijven...

En wij krijgen lang niet alles mee wat er allemaal speelt tussen die mannen, dus ben benieuwd naar de toelichting van Lorenzo op deze uitspraak. Uit mijn glazen bol: mischien wel een ordinaire rel starten om zijn nieuwe boek te verkopen: https://www.amazon.es/que-aprendí-hasta-los-propongas/dp/841692869X Werkt bij Gordon ook prima...
 
Laatst bewerkt:
Moet wel een beetje sport blijven...

En wij krijgen lang niet alles mee wat er allemaal speelt tussen die mannen, dus ben benieuwd naar de toelichting van Lorenzo op deze uitspraak. Uit mijn glazen bol: mischien wel een ordinaire rel starten om zijn nieuwe boek te verkopen: https://www.amazon.es/que-aprendí-hasta-los-propongas/dp/841692869X Werkt bij Gordon ook prima...


Prima :t ,maar dat Lorenzo irritant is nu onderhand wel duidelijk :Z ,next :Y
Dat is hij...boeien
Het zijn meestal irritante mensen die zich irriteren aan andere irritante mensen :+ O-)
Enige vorm van zelfreflectie is velen ook vreemd O-) .
Ik bijvoorbeeld ben reuze irritant en eigenwijs :P

Hoe het zich binnen een jaar ontwikkeld weet niemand,misschien trekt lorenzo wel wat bij en ziet ie de fout van zijn uitspraak wel in en verzoent ie zich met Dovi en gaat podium plaatsen halen.
Of hij gaat op deze weg door en verdwijnt direct in de hel }) ,naast Stoner met een hengelje zieltjes uit de poel des verderf te vissen :+
niemand die het weet :)

De laatste uitspraak van hem kan niet door de beugel,daar zijn ook Lorenzo fans zich van bewust.
En dat is in mijn ogen : een gezonde instelling *D
Er zijn ook fans van zekere coureurs die menen dat deze alleen goud spreken *O* : en niks in twijfel trekken wat die zeggen :')
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan