Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Suzuki doet het prima met jonge, gretige honden zoals Rins. Iannone gek genoeg wat minder. Die heeft het na zijn Moto2 tijd nooit echt meer laten zien... Ja Dovi en JL eraf rijden en een keer een mooie inhaalmanoeuvre op Phillip Island... Daarmee kwam íe in beeld, maar ja dat is ook niet alles :+

Maar goed dan nog, met het salaris van JL is Suzuki met 2 jaar weer uit de GP. Lijkt me niet verstandig ;)
 
Laatst bewerkt:
@GreenRicky82 : Suzuki gaat never nooit miljoenen betalen voor een Lorenzo, voor het zelfde geldt doet hij het nog minder dan Ianone.

Hoop dat ze bij suzuki slim zijn en kiezen voor een vechter
 
Ik las dat Iannone grote moeite heeft met de Suzuki, hij remt tot diep in de bocht.
En dat is totaal tegengesteld aan Viñales. Apart dat dit zoveel verschil maakt. :)
 
Ik zeg Pedrosa naar Suzuki. Dan hebben ze de ervaren rot in het vak samen met de jonge hond die het geleerde in de praktijk kan brengen. Zarco naar Repsol Honda en JL naar Tech 3. Rijdt íe toch nog een Yamaha die bij zijn rijstijl past ;)
 
Suzuki doet het prima met jonge, gretige honden zoals Rins. Iannone gek genoeg wat minder. Die heeft het na zijn Moto2 tijd nooit echt meer laten zien... Ja Dovi en JL eraf rijden en een keer een mooie inhaalmanoeuvre op Phillip Island... Daarmee kwam íe in beeld, maar ja dat is ook niet alles :+

Maar goed dan nog, met het salaris van JL is Suzuki met 2 jaar weer uit de GP. Lijkt me niet verstandig ;)

Als ik Rins zo zag vegen afgelopen weekend :}

Moeilijk voor te stellen dat Lorenzo op die motor zou moeten rijden... :N Gewoon met hangende pootjes terug naar Yamaha en hopen dat er iets te regelen valt met een klantenteam... die gaan tegenwoordig toch harder rond dan de fabrieksfietsen _O-
 
Gewoon met hangende pootjes terug naar Yamaha en hopen dat er iets te regelen valt met een klantenteam... die gaan tegenwoordig toch harder rond dan de fabrieksfietsen _O-
Yamaha is dat ook gewend met ex'coureurs. :Y
 
Alsof ze die willen bij Tech3 met zo'n houding en salarisstrookje.
Lekker gaan vissen met Casey.
 
Alsof ze die willen bij Tech3 met zo'n houding en salarisstrookje.
Lekker gaan vissen met Casey.

Tech3 wil zelfs geen Yamaha meer, dus dat is het probleem niet.

Eerste klantenteam wat een wereldkampioenschap binnenhaalt of sinds jaren echt voor de titel meestrijd, moeten toch wat partijen voor te porren zijn.
 
Ik zeg Pedrosa naar Suzuki. Dan hebben ze de ervaren rot in het vak samen met de jonge hond die het geleerde in de praktijk kan brengen. Zarco naar Repsol Honda en JL naar Tech 3. Rijdt íe toch nog een Yamaha die bij zijn rijstijl past ;)
Pedrosa (mijn persoonlijke held) gaat nooit naar Suzuki.
Als hij afscheid neemt van de Honda stopt hij met racen, of gaat hij naar een andere klasse.
 
Mark my words,Suzuki wil(begrijpelijk)heel graag Jlo inlijven,gaat erom of Jlo nog op dat Italiaanse hok wil blijven rondtouren.
Salaris gaat hij absoluut inleveren maar dat is begrijpelijk en heeft hij ook niet meer nodig(zo veel dan)
 
Voor iemand met zoveel kennis van zaken :t ,weet je maar verdomd weinig -O-
Tech 3 en Yamaha beëindigen samenwerking per 2019 - MotoGP nieuws
:+
Oh ja, ff vergeten |(

Ik zeg Pedrosa naar Suzuki. Dan hebben ze de ervaren rot in het vak samen met de jonge hond die het geleerde in de praktijk kan brengen. Zarco naar Repsol Honda en JL naar Tech 3. Rijdt íe toch nog een Yamaha die bij zijn rijstijl past ;)
Pedrosa (mijn persoonlijke held) gaat nooit naar Suzuki.
Als hij afscheid neemt van de Honda stopt hij met racen, of gaat hij naar een andere klasse.
Dat denk ik ook eigenlijk '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan