Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

pfff, als je nou gewoon is toegeeft dat je hier alleen maar rondhangt om te gallen over JL,
je leest mijn tekst maar zoals jij em met je Rossi bril wil lezen, alleen het negatieve er uit halen, over de Ducati tijd van Rossi hoor ik je niet,weinig positiefs over te melden misschien,JL zal best wel eens irritant zijn voor zijn team maar hij geeft nooit op,met als resultaat een vette overwinning op Mugello :t
Welke bril heb jij op dan?
Want ik constateer dat je nooit objectief bent iig.
 
pfff, als je nou gewoon is toegeeft dat je hier alleen maar rondhangt om te gallen over JL,
je leest mijn tekst maar zoals jij em met je Rossi bril wil lezen, alleen het negatieve er uit halen, over de Ducati tijd van Rossi hoor ik je niet,weinig positiefs over te melden misschien,JL zal best wel eens irritant zijn voor zijn team maar hij geeft nooit op,met als resultaat een vette overwinning op Mugello :t

Ruud niet reageren op die sukkels.. ..dat is alleen maar voer,wat ik wel raar vind dat als er 2 negatieve berichten geplaatst wordt in het topic van onze lieve heer (Vr) dan grijp de gele bril moderators in en nu wordt er niet eens gereageerd.....dus die genieten gewoon mee ,...beetje jammer.
Zegt mij genoeg...😠
 
Benieuwd wat dit gaat opleveren. Teamgenoot van MM is voor niemand makkelijk natuurlijk, maar ik zie George echt wel een paar overwinningen pakken op de Honda in 2019. Ik geloof er ook niet zo in dat de Honda alleen door MM goed te rijden is. Dani heeft vooral problemen met de Michelin banden, en Cruthlow is gewoon een goede rijder maar geen topper. Veel zal afhangen van welke engineers Lorenzo ter beschikking krijgt of zelf zal meebrengen.
 
Wat ik wel gek vind: volgens de geruchten kan MM goed rond de problemen heen rijden, JL daarentegen moet zich goed in z'n vel voelen op de motor, het plaatje moet kloppen om hard te gaan. (Dan gaat ie ook wel errrg hard) Maar wat ze gemeenschappelijk zouden hebben is het gebrek aan talent om de motor te helpen ontwikkelen.
Mocht dit waar zijn, beloofd dit weinig goed voor de nabije toekomst voor HRC.
Lijkt me dus lulkoek, die geruchten. :?
 
Laatst bewerkt:
Honda is een stop&go machine, dus in theorie past dat totaal niet bij Lorenzo. Maar we gaan het zien.
 
Grappig om te lezen dat veel lorenzo liefhebbers weer hetzelfde roepen als 2 jaar geleden...

Ook toen zou lorenzo wel even de Ducati naar topposities sturen, want die dovi kon er niets van (toch Paul?)

Nu anderhalf jaar later, is het toch iets anders gelopen...

Grappig dat Ducati eerder een rijder heeft gehad waarvan fans ook zeiden dat hij wel even een goede motor ging ontwikkelen en hier weer een wereldtitel mee zou pakken.

Bleek toch anders te lopen met volle bakken verdediging en excuses naderhand van diezelfde fans.

Toen terug naar Yamaha en wegens goede resultaten de eerste race zou dat op zeker het jaar worden voor nr. 10. En we wachten nog steeds.....
Uiteraard weer meer volle bakken excuses waarom het zo is.

Uiteindelijk is toch alles de schuld van Lorenzo, Márqeuz, de Rabobank en de instanties
 
Grappig dat Ducati eerder een rijder heeft gehad waarvan fans ook zeiden dat hij wel even een goede motor ging ontwikkelen en hier weer een wereldtitel mee zou pakken.

Bleek toch anders te lopen met volle bakken verdediging en excuses naderhand van diezelfde fans.

Toen terug naar Yamaha en wegens goede resultaten de eerste race zou dat op zeker het jaar worden voor nr. 10. En we wachten nog steeds.....
Uiteraard weer meer volle bakken excuses waarom het zo is.

Uiteindelijk is toch alles de schuld van Lorenzo, Márqeuz, de Rabobank en de instanties

appels en peren , waarom? zoek het zelf maar op hoe de duc en rijders van dat tijd waren en nu :z
 
Ruud niet reageren op die sukkels.. ..dat is alleen maar voer,wat ik wel raar vind dat als er 2 negatieve berichten geplaatst wordt in het topic van onze lieve heer (Vr) dan grijp de gele bril moderators in en nu wordt er niet eens gereageerd.....dus die genieten gewoon mee ,...beetje jammer.
Zegt mij genoeg...😠

Zeg je nu dat Ruud niet meer moet in gaan op jou en Paul? :?
 
Vraag me ook af of JL gaat stunten op de Honda. Is na MM veruit de beste coureur alleen zijn de Honda en de Duc dermate bokkige motoren dat alleen cowboys ze succesvol kunnen bedwingen zoals MM, Stoner, VR VRoeger,
JL, Biaggi, VR VROUD, Pedrosa, Gibernau, Dovizioso, moeten het toch meer hebben van mooie lijnen en grote hellingshoeken.
 
pfff, als je nou gewoon is toegeeft dat je hier alleen maar rondhangt om te gallen over JL,
je leest mijn tekst maar zoals jij em met je Rossi bril wil lezen, alleen het negatieve er uit halen, over de Ducati tijd van Rossi hoor ik je niet,weinig positiefs over te melden misschien,JL zal best wel eens irritant zijn voor zijn team maar hij geeft nooit op,met als resultaat een vette overwinning op Mugello :t

Heb er even over nagedacht of ik hiero moest reageren, of maar gewoon de verstandigste moest zijn.
Helaas ben ik niet altijd even verstandig... ;)


Ik lees je tekst, zoals jij het schrijft.
Jouw tekst geeft mij weinig mogelijkheden tot andere interpretaties.
En je kan blijkbaar geen antwoord geven van wat je dan wel bedoelde...

Ach ja, Ducati _O-
Het bekende anti-Rossi onderwerp...
Appels met peren, maar als je dat toch wil gebruiken,
Wat had Yamaha de jaren voor Rossi gepresteerd? En vanaf de jaren dat Rossi daar reed?
Dus door wie was die geweldige Yamaha ontwikkeld, toen Lorenzo bij Yamaha kwam?
Oh wacht, volgens jouw denkwijze is de Yamaha onder leiding van Lorenzo, als rookie, zo'n goede stuurfiets geworden _O-

:+
 
Laatst bewerkt:
Heb er even over nagedacht of ik hiero moest reageren, of maar gewoon de verstandigste moest zijn.
Helaas ben ik niet altijd even verstandig... ;)


Ik lees je tekst, zoals jij het schrijft.
Jouw tekst geeft mij weinig mogelijkheden tot andere interpretaties.
En je kan blijkbaar geen antwoord geven van wat je dan wel bedoelde...

Ach ja, Ducati _O-
Het bekende anti-Rossi onderwerp...
Appels met peren, maar als je dat toch wil gebruiken,
Wat had Yamaha de jaren voor Rossi gepresteerd? En vanaf de jaren dat Rossi daar reed?
Dus door wie was die geweldige Yamaha ontwikkeld, toen Lorenzo bij Yamaha kwam?
Oh wacht, volgens jouw denkwijze is de Yamaha onder leiding van Lorenzo, als rookie, zo'n goede stuurfiets geworden _O-

:+

Inderdaad door VR , alleen pakte Lorenzo de nodige titels op dat ding en VR daarna niks meer , beetje jammer van al het werk.
 
_O-

DfK_oJrXcAEmasO.jpg:large
 
Ja die heeft een leuk optrekje daar in Lugano....alleen had ik voor een zitmaaier gegaan.

Zal wel een reclameshoot zijn van een nieuwe sponsor ???

Ik voor iemand die het voor mij deed, een tuinman ofzo.
Man als je 12,5 miljoen euro verdient (als je de media mag geloven) kan dat er wel van af.
 
Heb er even over nagedacht of ik hiero moest reageren, of maar gewoon de verstandigste moest zijn.
Helaas ben ik niet altijd even verstandig... ;)


Ik lees je tekst, zoals jij het schrijft.
Jouw tekst geeft mij weinig mogelijkheden tot andere interpretaties.
En je kan blijkbaar geen antwoord geven van wat je dan wel bedoelde...

Ach ja, Ducati _O-
Het bekende anti-Rossi onderwerp...
Appels met peren, maar als je dat toch wil gebruiken,
Wat had Yamaha de jaren voor Rossi gepresteerd? En vanaf de jaren dat Rossi daar reed?
Dus door wie was die geweldige Yamaha ontwikkeld, toen Lorenzo bij Yamaha kwam?
Oh wacht, volgens jouw denkwijze is de Yamaha onder leiding van Lorenzo, als rookie, zo'n goede stuurfiets geworden _O-

:+

Dan ben ik maar de verstandigste :W
fijn weekend allemaal
:+
 
Grappig dat Ducati eerder een rijder heeft gehad waarvan fans ook zeiden dat hij wel even een goede motor ging ontwikkelen en hier weer een wereldtitel mee zou pakken.

Bleek toch anders te lopen met volle bakken verdediging en excuses naderhand van diezelfde fans.

Toen terug naar Yamaha en wegens goede resultaten de eerste race zou dat op zeker het jaar worden voor nr. 10. En we wachten nog steeds.....
Uiteraard weer meer volle bakken excuses waarom het zo is.

Uiteindelijk is toch alles de schuld van Lorenzo, Márqeuz, de Rabobank en de instanties

Weet je wat het is: Het zijn toch allemaal kut fans, die Rossi fans!















En die Lorenzo fans ook!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan