Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Je zou bijna hopen dat JL geen race meer gaat winnen aangezien het topic daarna loopt als een dolle :+

Geintje heurr Ruud en Gerrit plus Paulke :P
 
Laatst bewerkt:
in de slechte jaren van de duc kon maar een persoon met de slechtste motor van de grid overweg... Casey :}
Verschillende stijlen passen op verschillende motoren.
De vergelijking is pas compleet en eerlijk als iedereen hypothetisch op elk merk motor heeft gereden en dan ook nog hetzelfde model.
Niet om Casey tekort te doen hoor. Mega talent natuurlijk en is moeilijk voor te stellen dat hij het niet goed zou doen op een Yamaha of Suzuki.
 
Ik hou niet zo van dat soort geintjes 😁👊

latest
 
Grappig dat Ducati eerder een rijder heeft gehad waarvan fans ook zeiden dat hij wel even een goede motor ging ontwikkelen en hier weer een wereldtitel mee zou pakken.

Bleek toch anders te lopen met volle bakken verdediging en excuses naderhand van diezelfde fans.

Toen terug naar Yamaha en wegens goede resultaten de eerste race zou dat op zeker het jaar worden voor nr. 10. En we wachten nog steeds.....
Uiteraard weer meer volle bakken excuses waarom het zo is.

Uiteindelijk is toch alles de schuld van Lorenzo, Márqeuz, de Rabobank en de instanties
Eens!!!!
 
Grappig dat Ducati eerder een rijder heeft gehad waarvan fans ook zeiden dat hij wel even een goede motor ging ontwikkelen en hier weer een wereldtitel mee zou pakken.

Bleek toch anders te lopen met volle bakken verdediging en excuses naderhand van diezelfde fans.

Toen terug naar Yamaha en wegens goede resultaten de eerste race zou dat op zeker het jaar worden voor nr. 10. En we wachten nog steeds.....
Uiteraard weer meer volle bakken excuses waarom het zo is.

Uiteindelijk is toch alles de schuld van Lorenzo, Márqeuz, de Rabobank en de instanties
:t
 
Hoe je het ook bekijkt,het is een persoonlijkheid die ook veel kleur geeft aan de motogp,Dorna eil hem niet voor niets binnen de competitie houden.
Ik hou wel van de niet politiek correcte opmerkingen en dat opgefokte gedrag in de box als alles niet loopt als gewenst.
En natuurlijk de weergaloze rijstijl :t
 
Hoe je het ook bekijkt,het is een persoonlijkheid die ook veel kleur geeft aan de motogp,Dorna eil hem niet voor niets binnen de competitie houden.
Ik hou wel van de niet politiek correcte opmerkingen en dat opgefokte gedrag in de box als alles niet loopt als gewenst.
En natuurlijk de weergaloze rijstijl :t

Jazeker! Een beetje mens zien in de coureur is ook leuk! Ik geef je hier 100% gelijk.
 
En ander steuntje voor z'n voetjes :P ,zit soms in kleine dingetjes zegt m'n vrouw altijd(geen idee waarom eigenlijk)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het cool, lekker opgefokt de pitbox binnen komen na je eerste run en zeggen dat die kut stuurt en de vering man uitschelden en je team baas, wat laten veranderen aan je motor en al je agressie eruit stampen door een snelle ronde en pole pakken. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen!
 
Ik vind het cool, lekker opgefokt de pitbox binnen komen na je eerste run en zeggen dat die kut stuurt en de vering man uitschelden en je team baas, wat laten veranderen aan je motor en al je agressie eruit stampen door een snelle ronde en pole pakken. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen!

Ja gezellig zo sfeertje. Zo hou je ook plezier in het racen
 
Ik vind het cool, lekker opgefokt de pitbox binnen komen na je eerste run en zeggen dat die kut stuurt en de vering man uitschelden en je team baas, wat laten veranderen aan je motor en al je agressie eruit stampen door een snelle ronde en pole pakken. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen!

Ja gezellig zo n sfeertje. Zo hou je ook plezier in het racen :?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het cool, lekker opgefokt de pitbox binnen komen na je eerste run en zeggen dat die kut stuurt en de vering man uitschelden en je team baas, wat laten veranderen aan je motor en al je agressie eruit stampen door een snelle ronde en pole pakken. Heerlijk, kijk nu al uit naar morgen!

Logisch toch dat je tekeer gaat als het niks is,...je wil als team wat neerzetten.
 
Voor de gezelligheid moet je gaan bridgen,gewoon goed dat hij de zaak op scherp zet,zijn allemaal professionals.

Mijn mammie speelt anders een stevig robberte bridge, das geen kattepis vriend 8-)

Ik hoop dat de dag van de heer morgen weer wordt opgeluisterd met een mambaatje en een vlaggetje prik voor je.

Enjoy!
 
1 ding is zeker,hij is morgen de favoriet voor de winst als je het hele weekend bekijkt. De fabrieks Ducati s lijken zich hier aardig thuis te voelen op deze baan en nieuwe asfaltlaag. Bandenkeus is morgen wederom cruciaal. Laat het een mooie strijd vooraan worden met een grote kopgroep en met het mes tussen de tanden
 
Terug
Bovenaan Onderaan