Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

En wederom een schuivertje van Marquez,alleen om het spannend te houden in het kampioenschap
 
Laatst bewerkt:
1 ding is zeker,hij is morgen de favoriet voor de winst als je het hele weekend bekijkt. De fabrieks Ducati s lijken zich hier aardig thuis te voelen op deze baan en nieuwe asfaltlaag. Bandenkeus is morgen wederom cruciaal. Laat het een mooie strijd vooraan worden met een grote kopgroep en met het mes tussen de tanden

Precies en dan zien we wel wie er wint.....
btw ik wordt toch steeds meer liefhebber van shyarin wat doet die mij verbazen met zoveel progressie die hij iedere keer maakt , zie hem zomaar finishen op P6.
 
Wat een doorzetter...niet na twee races opgeven...maar gewoon blijven afstellen zelfs de tank werd aangepast...dan kun je met de Ducati winnen *O*
 
Laatst bewerkt:
Proficiat voor alle Lorenzo fans! Was gewoon een puike race :t
 
Ongelooflijk. Zou het dan echt zo 'simpel' zijn: de beslissing is genomen, de druk is er af, daarom mentaal weer de focus om... te winnen? :o
 
Ongelooflijk. Zou het dan echt zo 'simpel' zijn: de beslissing is genomen, de druk is er af, daarom mentaal weer de focus om... te winnen? :o
Lorenzo zegt dat het aan de tank ligt. En gezien hij vóór die aanpassing ook al een aantal keer aan de leiding ging (en vorig jaar op het podium stond), vind ik dat best reëel klinken. Naar mijn mening zet-ie Ducati, dat haar vertrouwen in hem allang weggegooid had, best voor lul met twee dominante overwinningen op rij. Hierna gaat het misschien weer even rustig worden (Assen en Sachsenring, niet zijn sterkste banen), maar voor Oostenrijk weet ik al wel wie ik tip...
 
Lorenzo zegt dat het aan de tank ligt. En gezien hij vóór die aanpassing ook al een aantal keer aan de leiding ging (en vorig jaar op het podium stond), vind ik dat best reëel klinken. Naar mijn mening zet-ie Ducati, dat haar vertrouwen in hem allang weggegooid had, best voor lul met twee dominante overwinningen op rij. Hierna gaat het misschien weer even rustig worden (Assen en Sachsenring, niet zijn sterkste banen), maar voor Oostenrijk weet ik al wel wie ik tip...

Alleen de tank, doe is niet zo naïef
 
Proficiat voor alle Lorenzo fans! Was gewoon een puike race :t

Was een race van niks, maar een formidabele prestatie van Lorenzo, rest moet flink aan de bak om het weer spannend te kunnen maken anders zie ik hem nog heel dicht bij Marquez komen in de eindstand..
 
Ben geen Lorenzo-fan (wat dat dan ook zijn mag), maar als je zijn rondetijden ziet, kun je niet anders dan een diepe buiging maken. Ongelofelijk wat een regelmaat, hooguit enkele tienden van seconden verschil, en dat terwijl je geen tegenstander als mikpunt hebt.

Was daardoor wel een waardeloze race, nauwelijks een gevecht om posities, maar wel heel knap gedaan. Zo haal ik mijn slaaptekort wel weer in......
 
Ben geen Lorenzo-fan (wat dat dan ook zijn mag), maar als je zijn rondetijden ziet, kun je niet anders dan een diepe buiging maken. Ongelofelijk wat een regelmaat, hooguit enkele tienden van seconden verschil, en dat terwijl je geen tegenstander als mikpunt hebt.

Was daardoor wel een waardeloze race, nauwelijks een gevecht om posities, maar wel heel knap gedaan. Zo haal ik mijn slaaptekort wel weer in......
Tsja, de Lorenzo van vroegere tijden aan het werk. Werd niet voor niets de metronoom genoemd. :P

Ik vind het zo verschrikkelijk knap wat hij laat zien nu, maar inderdaad: het is te hopen dat het niet te lang voortduurt, want hij trekt het veld wel flink uit elkaar. Nu was vandaag ook wel een uitzondering qua spanningsniveau denk ik. Een hoop mannen viel uit, maar 14 coureurs over de streep. Dan loopt het al gauw leeg.
 
Geweldige race gereden :t
Maar die rare toneelstukjes aan het eind moet hij mee stoppen, beetje seniel.
Laat hij toch eens accepteren dat hij een goede coureur is, maar saaie persoonlijkheid
 
Terug
Bovenaan Onderaan