Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

*ontopic dan maar weer

Interessante filosofie over de tank van Lorenzo voor de fysiotherapeuten (goed geschreven?) onder ons.


'He’s narrow across the hips.Femoral head offset will be relatively low. That’s why he benifits substantially from a wider abduction angle of his hips. With all the resources the team should hv a physiotherapist to advise on biomechanics and rider dynamics.Very clear in photos 1/2'

Df4CqwDXcAAJ1rq.jpg


Df4CqwEX0AE7nHQ.jpg
 
Als ik het m goed herinner had Lorenzo op de eerste testdag in Valencia 2016, met de Duc, al problemen met de zithouding/stand van het zadel. Zullen ze er na anderhalf jaar eindelijk uit zijn wat werkt?
 
Als ik het m goed herinner had Lorenzo op de eerste testdag in Valencia 2016, met de Duc, al problemen met de zithouding/stand van het zadel. Zullen ze er na anderhalf jaar eindelijk uit zijn wat werkt?

Dat was ook het probleem met Rossi...die zei ook dan men niks aanneemt bij Ducati.
Als men nou al niks aanneemt van die ouwe met geloof ik ook nog een wereldtitel of tig op zak dan zijn ze na dik 3 jaar eindelijk een keer wakker geworden.
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook het probleem met Rossi...die zei ook dan men niks aanneemt bij Ducati.
Als men nou al niks aanneemt van die ouwe met geloof ik ook nog een wereldtitel of tig op zak dan zijn ze na dik 3 jaar eindelijk een keer wakker geworden.

kan JL wel een moeilijke jongen zijn die vaak nogal heftig reageert, misschien is het op deze manier wel aangekomen bij Ducati, Dovi heeft de laatste Gps ook wel door dat JL het lek boven heeft, moet nu meer pushen om hem bij te houden en gaat dat een paar keer in de fout
 
Laatst bewerkt:
Dat was ook het probleem met Rossi...die zei ook dan men niks aanneemt bij Ducati.
Als men nou al niks aanneemt van die ouwe met geloof ik ook nog een wereldtitel of tig op zak dan zijn ze na dik 3 jaar eindelijk een keer wakker geworden.

Stoner had het probleem ook, denk zeker in de tijd met Preziosi was het lastig om de fabriek een andere kant op te bewegen. ... weet niet wat er is gebeurd bij Ducati, ze zijn ondertussen zelfs van de tweecilinders afgestapt bij de Superbikes. Misschien toch de invloed van D'alligna?
 
*ontopic dan maar weer

Interessante filosofie over de tank van Lorenzo voor de fysiotherapeuten (goed geschreven?) onder ons.


'He’s narrow across the hips.Femoral head offset will be relatively low. That’s why he benifits substantially from a wider abduction angle of his hips. With all the resources the team should hv a physiotherapist to advise on biomechanics and rider dynamics.Very clear in photos 1/2'

[afbeelding]

[afbeelding]

Verschil is wel duidelijk,ben benieuwd of dit de sleutel is.
 
Ik moet nog zien of ie het lek echt boven heeft. Zou het wel knap vinden.

Je wint niet zo maar 2x achter mekaar,
pakte in enkele Gp's daarvoor ook kopstart maar werd na een rondje of 5 aan alle kanten voorbij gereden, als je na de aanpassing aan de tank ziet hoe constant zijn rondetijden nu de gehele wedstrijd zijn dan denk ik dat ze een belangrijke stap gezet hebben, ben benieuwd naar Assen, weersvoorspelling is in ieder geval super
 
Laatst bewerkt:
We zullen zien,seizoen is nog lang en staat nog redelijk open. Volgend jaar kan hij weer van voren aan op een nieuwe motor.
 
We zullen zien,seizoen is nog lang en staat nog redelijk open. Volgend jaar kan hij weer van voren aan op een nieuwe motor.
Ik heb persoonlijk het gevoel dat het vooral de druk is.
Hij wist dat het contract met Ducati niet werd verlengd en hij kan rijden zonder de druk om te presteren en wint 2 races achter elkaar.
Eigenlijk een beetje waar Dovizioso nu last van heeft.
Ik hoop voor hem dat die onzekerheid niet weer de kop op steekt bij Honda, wanneer het niet meteen allemaal lukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan