Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik heb persoonlijk het gevoel dat het vooral de druk is.
Hij wist dat het contract met Ducati niet werd verlengd en hij kan rijden zonder de druk om te presteren en wint 2 races achter elkaar.
Eigenlijk een beetje waar Dovizioso nu last van heeft.
Ik hoop voor hem dat die onzekerheid niet weer de kop op steekt bij Honda, wanneer het niet meteen allemaal lukt.
Zal een combinatie van factoren zijn maar het mentale aspect speelt absoluut mee.
 
Na twee overwinningen mag Jorge ook weer opdraven bij de persconferentie. :')

full
 
En waarom was pedrosa er nou bij dan. Ze dachten toch dat ie wat te vertellen had...


Persoonlijk heb ik het idee dat Dorna Pedrosa heel erg naar voren aan t pushen is, waarom dat is ?
Ik mag toch hopen dat er eerdaags iets naar buiten komt over de laatste veldvulling
 
M'n held zien crashen in de1e vrije training,stond nig maar net op de bult en z'n enige doorkomst die ik zag ging ie op z'n snufferd.
Moet zeggen,die Ducati staat 'm goed in real life.
 
Lorenzo is geen type coureur van over de grens , het moet kloppen anders wordt hij chagrijnig 🤔😂

Dat is wel een beetje een understatement :+

Maar inderdaad, ik vraag me af of Lorenzo op de Repsol ineens veel zou gaan crashen :?

Ik denk dat het wel mee zal vallen, hij ligt er wat dat betreft bij trainingen enz. ook niet zo vaak af door het over de grens te pushen.
 
Dat is wel een beetje een understatement :+

Maar inderdaad, ik vraag me af of Lorenzo op de Repsol ineens veel zou gaan crashen :?

Ik denk dat het wel mee zal vallen, hij ligt er wat dat betreft bij trainingen enz. ook niet zo vaak af door het over de grens te pushen.

Ik denk dat hij net als met de Ducati net zo lang aan dat ding gaat/laat prutsen tot hij er hard mee duft/kan, tot die tijd weer in de achterhoede... hopelijk is Honda wat sneller dan Ducati en... wil Marquez met de ontwikkeling dezelfde kant op als Lorenzo?
 
Nou geniet er maar van ....volgend jaar rijd hij in dat smerige repsol outfit.
_O-

Wereldstart zondag, van de tiende naar de tweede plek.
En daarna ook gewoon even Marquez nog inhalen.

In het Engelse commentaar gingen ze er nog vanuit dat de race zijn kant op zou vallen.
'Zorg dat je er in het begin bij bent, dan is de rest pure logica'.

Jammer dat de harde compound nu niet bleek te werken in het tweede deel van de race.
Bijna niemand had deze keus gemaakt. :?
 
_O-

Wereldstart zondag, van de tiende naar de tweede plek.
En daarna ook gewoon even Marquez nog inhalen.

In het Engelse commentaar gingen ze er nog vanuit dat de race zijn kant op zou vallen.
'Zorg dat je er in het begin bij bent, dan is de rest pure logica'.

Jammer dat de harde compound nu niet bleek te werken in het tweede deel van de race.
Bijna niemand had deze keus gemaakt. :?

Ik had meer het idee dat hij ergens anders last van had want het gat werd niet groter de laatste ronden...had zelfs het idee dat hij weer terug kwam.
Heb ook niet gelet op z'n rondetijden..daar was het te spannend voor.
Jezus wat een race was dat.
 
Ik had meer het idee dat hij ergens anders last van had want het gat werd niet groter de laatste ronden...had zelfs het idee dat hij weer terug kwam.
Heb ook niet gelet op z'n rondetijden..daar was het te spannend voor.
Jezus wat een race was dat.
Jorge zat vanaf het begin in de 1.35, en volgens mij kon hij dat de hele race volhouden.
De rest was alleen af en toe in de 1.34 hoog en Marquez deed een paar halfjes.
Ik heb er geen uitdraai van gezien, maar dit kwam voorbij tijdens het raceverslag.

Maar morgen heb ik meer tijd en dan moet deze race nog een keer bekeken worden.
Het was inderdaad een verademing om naar te kijken Gerrit. :}
 
Jorge zat vanaf het begin in de 1.35, en volgens mij kon hij dat de hele race volhouden.
De rest was alleen af en toe in de 1.34 hoog en Marquez deed een paar halfjes.
Ik heb er geen uitdraai van gezien, maar dit kwam voorbij tijdens het raceverslag.

Maar morgen heb ik meer tijd en dan moet deze race nog een keer bekeken worden.
Het was inderdaad een verademing om naar te kijken Gerrit. :}


Zoiets dacht ik ook , toen de rest versnelde naar 34. bleef hij op 35 zitten.
had me ook zeer verbaasd als hij gewonnen had
 
Werkelijk, die start was ongelofelijk. Buitenom in de haar en daarna binnenkant Madijk. Blijft zijn handelsmerk om zo te passeren :]
Ongelofelijk inderdaad. Voor mij was de openingsronde eigenlijk wel het hoogtepunt van deze geweldige race.

Wat zal Ducati een spijt hebben van hun matige lineup volgend jaar.
 
Superrace de motogp van Assen,ivm vakantie nu pas bekeken(en vanavond nog een keer :P ) leek wel moto3,alle toppers waren aan het vegen zeg :}
Mooi om te zien dat Jlo er weer gewoon bij zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan