Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Michele Pirro (@michelepirro51) • Instagram-foto's en -video's

Hij is testrijder voor Ducati, dus MotoGP, maar ook de straatmodellen.
Daarnaast komt hij op een Barni Ducati Panigale uit in het Elf CIV superbike kampioenschap
Dit jaar is het eigenlijk een heel erg saai seizoen voor Pirro.
Sinds 2012 tot 2017 heeft hij in de MotoGP gereden, één volledig seizoen en veel invalbeurten en wildcards.
( 2017 - drie keer, 2016 acht keer, 2015 drie keer, 2014 zes keer, 2013 tien keer )
En dan in 2013 en 2015 zelfs nog in de Superbikes. Wat een straf. :Y :+

( En diverse andere uitstapjes / Gerrit )

Pirro heeft dit jaar dus wel de korte demo "race of the champions gewonnen voor wat het waard is.
Wat een aandacht daarna, de foto's en selfies gaan maar door.
Claudio Domenicali en Gigi komen ook veel lachend in beeld. _O- :}

Ze waren er beiden ook bij in Qatar. ;)

full
 
Laatst bewerkt:
Dit jaar is het eigenlijk een heel erg saai seizoen voor Pirro.
Sinds 2012 tot 2017 heeft hij in de MotoGP gereden, één volledig seizoen en veel invalbeurten en wildcards.
( 2017 - drie keer, 2016 acht keer, 2015 drie keer, 2014 zes keer, 2013 tien keer )
En dan in 2013 en 2015 zelfs nog in de Superbikes. Wat een straf. :Y :+

Wel de korte demo "race of the champions gewonnen voor wat het waard is.
Wat een aandacht daarna, de foto's en selfies gaan maar door.
Claudio Domenicali en Gigi komen ook veel lachend in beeld. _O- :}

Ze waren er beiden ook bij in Qatar. ;)

[afbeelding]

In het jaar dat #58 verongelukt ...won hij volgens mij de race in Valencia.
 
Ik heb toch de indruk dat Lorenzo op dit moment aan de dikke kant is. _O- Toen hij net naast Dovi op het podium stond zag je toch een aardig verschil. O-) Zit een aardige buik in het pak van Lorenzo.

Wel mooie wedstrijd gereden. :t
 
Een mooie wedstrijd,1-2 voor Ducati :} ,ze krijgen daar nog wel spijt dat ze Lorenzo
weg laten gaan. ;(
 
Ik ook,eeuwig zonde dat ie weg gaat/moet :/

Denk dat ze zich bij yamaha ook wel afvragen of ze met Vinales de juiste man hebben aangetrokken en langer hebben vastgelegd.

Vandaag 3 mooie races gezien :t
 
Misschien wou hij het zelf niet meer.....voor ons een vraag en voor hem een weet.😜
Na Le Mans gaf Ducati de indruk dat ze niet meer verder wilden gaan met Lorenzo. Als ze nog een race gewacht hadden was het misschien wel heel anders gelopen. Honda is ook in de basis een machine die niet goed bij Lorenzo past. En Marquez zal logischerwijs prioriteit blijven bij Honda en heeft een totaal andere manier van rijden als Lorenzo.
 
Lorenzo is voor mij de smaakmaker dit seizoen. Vandaag weer een paar inhaalacties op onverwachte plekken.

Ik denk precies hetzelfde :t

alhoewel niet gewonnen ,de TT was een stuk saaier geweest als Lorenzo niet had deelgenomen.
Zijn drag starts zijn nu al fameus :P
 
Na Le Mans gaf Ducati de indruk dat ze niet meer verder wilden gaan met Lorenzo. Als ze nog een race gewacht hadden was het misschien wel heel anders gelopen. Honda is ook in de basis een machine die niet goed bij Lorenzo past. En Marquez zal logischerwijs prioriteit blijven bij Honda en heeft een totaal andere manier van rijden als Lorenzo.

Puig heeft in een eerder interview aangegeven dat ze 2 verschillende machines gaan bouwen...ook eentje die past bij de rijstijl van jorge.
 
Laatste stukje interview Puig..kan het zo ff er niet helemaal opzetten vanaf telefoon

[afbeelding]

Ze zijn er toch niet echt in geslaagd om een fiets neer te zetten die zowel voor Dani als Marquez werkt... uit deze tekst blijkt niet echt dat ze twee verschillende fietsen gaan bouwen?

Lorenzo mooie race gereden vandaag, liet hij dit maar meer zien, dacht even dat zijn race over was toen hij zo hard met zijn hoofd aan het schudden was bij die inhaalactie, maar kwam heel goed terug :t
 
Dani heeft problemen met de banden. Dat heeft hij zelf aangegeven en dat heeft ook Michelin aangegeven.
Hij schijnt te licht te zijn om met de huidige banden de temperatuur er in te houden. Daar kan Honda weinig aan doen.

Dit is al meermaals besproken in de pers.
 
Laatst bewerkt:
Dani heeft problemen met de banden. Dat heeft hij zelf aangegeven en dat heeft ook Michelin aangegeven.
Hij schijnt te licht te zijn om met de huidige banden de temperatuur er in te houden. Daar kan Honda weinig aan doen.

Dit is al meermaals besproken in de pers.

strategisch de motor verzwaren zou toch een optie zijn?
 
Lijkt mij dat zij dat dan wel zouden hebben gedaan.

De motor is het probleem niet in deze. Zijn gewicht is het probleem icm deze banden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan