Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Dat heb ik precies andersom.
HRC doet het gewoon geweldig. Alleen jammer dat ze vaak (niet altijd) behoorlijke eikels als rijders aantrekken. Daarom hoop ik al jaren op een kampioenschap van Pedrosa, maar dat gaat er dus helaas niet komen.
MM en JL zijn beiden niet de aardigste mensen (zeker niet op de baan), Doohan was een absolute hork, en Gardner had ze ook achter zijn ellebogen. VR heb ik altijd een eikel gevonden.....

Wie was (buiten Pedrosa) de laatste echt aardige HRC-rijder? En de laatste winnaar op een HRC? O-)

Joh?! Echt waar? Dat was ons nog niet duidelijk. Vertel eens iets nieuws :z _O-
 
Rossi zat dat jaar een tijd in de lappenmand,anders was het wel anders gelopen.
Maar..............ook ,that's racing en hoort erbij,dus Hayden verdient wereld kampioen 2006 :t
Misschien een ander jaar, maar als Capirossi er niet door Dani afgereden was dan hadden we misschien nog een hele aardige WK gehad. :)
 
Marquez gaat (of ging?) het anders ook wel makkelijk af zonder Lorenzo, Rossi (en ik denk ook Vinales) op een goede motor.

De Honda is gewoon een goede machine. Ook Pedrosa kon daar vaak voor de winst mee rijden totdat hij te maken kreeg met het voor hem "Michelin" probleem. Dat ligt echter niet aan de motor.Kan je van Rossi zijn wk's ook zeggen, had ook een tijd gebrek aan tegenstand en de veel betere moto. Zijn zijn wk's dan niet verdiend, dacht het wel :]

Marquez verpulvert de competitie nu naar mijn inziens omdat de competitie geen goede fietsen berijd de afgelopen 2 jaar.
Het jaar daarvoor ging er tot de één na laatste race nog om. Toen waren de M1's wel competitief genoeg.

In 2015 is Lorenzo zelfs nog kampioen geworden.
2016 vergeten wij nooit meer met z'n allen. 2017 rijdt de rest op slechte motoren. 2018 rijdt de rest op slechte motoren.....

Makkelijk verpulveren in mijn ogen op zo'n manier. Het telt wel mee. Dat is zo, maar ik zie dat niet als enkelde verdienste van Marquez. Yamaha verdient ook "credits" in deze |(
 
Ik schrijf volgens mij nergens dat 1 van die rijders het niet heeft verdiend. Wel soms? :)
 
onderbouw eens waarom je VR altijd al een eikel hebt gevonden????????
Onderbouwen? Van een gevoel? Dat is lastig..... Ik ben een man hoor, geen vrouw.... :+

Ik heb hem (Rossi) altijd een druktemaker/showmannetje gevonden die zichzelf goed in de picture wist te zetten. Daarnaast vertrouw ik hem gewoon niet. Hij lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij de poten onder je stoel vandaan zaagt. Iets wat je trouwens veel vaker ziet bij topsporters...
Ik geloof gewoon niet dat hij een aardig persoon is. Dat zal waarschijnlijk net zoveel aan mij liggen als aan hem hoor. Wat zeker aan mij ligt is dat ik dat idolate gedrag van zijn fans zeer storend vindt. En dat ik dat VR verwijt is niet helemaal eerlijk, maar wel mijn realiteit.

En die "geintjes" met zijn tegenstanders waren gewoon gevaarlijk (zie o.a. met Gibernau).
Zijn actie tegen MM was ook schandalig, maar daar is de laatste jaren wel genoeg over gezegd.

De showtjes die hij vroeger gaf na een overwinning waren tenenkrommend. Lorenzo deed dat later nog veel erger trouwens..... Dat stomme gedoe met die vlag.... |(
Ik ben dus ook geen JL-fan.....

Maar beiden zijn wel zeer goede/fantastische rijders, en dat is de reden dat ik motorsport kijk. Niet voor de show er omheen.
 
Ik schrijf volgens mij nergens dat 1 van die rijders het niet heeft verdiend. Wel soms? :)
Nee maar je insinueert dat Marquez het gemakkelijk heeft doordat de concurrentie het laat afweten en daardoor zijn records minder zijn. Rossi heeft dit voordeel ook in het verleden gehad, de RC211V stak er toen met kop en schouder bovenuit. Honda had toen zijn huiswerk beter gedaan dan aprilia, suzuki enz
 
Onderbouwen? Van een gevoel? Dat is lastig..... Ik ben een man hoor, geen vrouw.... :+

Ik heb hem (Rossi) altijd een druktemaker/showmannetje gevonden die zichzelf goed in de picture wist te zetten. Daarnaast vertrouw ik hem gewoon niet. Hij lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij de poten onder je stoel vandaan zaagt. Iets wat je trouwens veel vaker ziet bij topsporters...
Ik geloof gewoon niet dat hij een aardig persoon is. Dat zal waarschijnlijk net zoveel aan mij liggen als aan hem hoor. Wat zeker aan mij ligt is dat ik dat idolate gedrag van zijn fans zeer storend vindt. En dat ik dat VR verwijt is niet helemaal eerlijk, maar wel mijn realiteit.

En die "geintjes" met zijn tegenstanders waren gewoon gevaarlijk (zie o.a. met Gibernau).
Zijn actie tegen MM was ook schandalig, maar daar is de laatste jaren wel genoeg over gezegd.

De showtjes die hij vroeger gaf na een overwinning waren tenenkrommend. Lorenzo deed dat later nog veel erger trouwens..... Dat stomme gedoe met die vlag.... |(
Ik ben dus ook geen JL-fan.....

Maar beiden zijn wel zeer goede/fantastische rijders, en dat is de reden dat ik motorsport kijk. Niet voor de show er omheen.

Toch vind ik dat het je aardig gelukt is hoor! ;)
 
Nee maar je insinueert dat Marquez het gemakkelijk heeft doordat de concurrentie het laat afweten en daardoor zijn records minder zijn. Rossi heeft dit voordeel ook in het verleden gehad, de RC211V stak er toen met kop en schouder bovenuit. Honda had toen zijn huiswerk beter gedaan dan aprilia, suzuki enz

Dat ontken ik nergens. Ook heb ik nergens aangegeven dat dit niet zo is geweest.
Honda is (altijd) super goed.
Het ging over Marquez die momenteel zijn concurrentie verpulvert en daar reageerde ik op.

Wil jij soms beweren dat de concurrentie het Marquez heel moeilijk heeft gemaakt de afgelopen 2 jaren?

Wat ik insinueer is iets anders als beweren dat dit voor bijvoorbeeld Rossi niet geldt. Je hebt het nu over 2 verschillende dingen tegelijk.

Ik denk inderdaad dat Marquez er niet met kop en schouders bovenuit steekt wanneer Rossi, Lorenzo en wellicht ook Vinales op een net zo goede motor rijden. Pedrosa daar ook bij gerekend zonder het banden probleem.

Ook denk ik dat geen van die 3 andere er met kop en schouders boven uit zullen steken wanneer alle 4 deze heren op een goede motor rijden.
 
Laatst bewerkt:
Jongens,kom verbroeder :+

full
 
Dat ontken ik nergens. Ook heb ik nergens aangegeven dat dit niet zo is geweest.
Honda is (altijd) super goed.
Het ging over Marquez die momenteel zijn concurrentie verpulvert en daar reageerde ik op.

Wil jij soms beweren dat de concurrentie het Marquez heel moeilijk heeft gemaakt de afgelopen 2 jaren?

Wat ik insinueer is iets anders als beweren dat dit voor bijvoorbeeld Rossi niet geldt. Je hebt het nu over 2 verschillende dingen tegelijk.

Ik denk inderdaad dat Marquez er niet met kop en schouders bovenuit steekt wanneer Rossi, Lorenzo en wellicht ook Vinales op een net zo goede motor rijden. Pedrosa daar ook bij gerekend zonder het banden probleem.

Ook denk ik dat geen van die 3 andere er met kop en schouders boven uit zullen steken wanneer alle 4 deze heren op een goede motor rijden.
Van de 3 denk ik toch dat Mm een stapje voor heeft, bij lorenzo moet het perfect zijn of hij verliest een groot deel van zijn snelheid. Rossi is nog steeds snel maar moet het op pure snelheid tegen deze 2 afleggen en Vinales tja, wanneer Rossi dezelfde problemen heeft zoals de afgelopen race en dan nog in staat is om de 6de plaats te pakken en hij blijft steken op plaats 12. Dan vraag ik me af waar het aan ligt, vertrouwen in de crew, geen zelfvertrouwen :?
 
Dat kan jij denken.

Ik denk daar dus anders over. :)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die ooit gewonnen heeft.

Zij waren allen beter dan de rest :)
 
Laatst bewerkt:
ok dat is duidelijk een onderbuik gevoel maar goed dat is jouw mening hij is wel 1 van de weinige coureurs die altijd oog heeft voor zijn fans en ook naar de camera's kijk naar MM en JL zitten als een pop in de pitbox zonder emotie ik vind charisma ook wel belangrijk bij een sporter en wat betreft "geintjes" dan moet je MM wel de grootste eikel vinden want wat VR gedaan heeft in 20 jaar zie je bij MM in 3 wedstrijden maar ok ik gun ieder zijn mening maar een onderbuikgevoel is iets anders.

Onderbouwen? Van een gevoel? Dat is lastig..... Ik ben een man hoor, geen vrouw.... :+

Ik heb hem (Rossi) altijd een druktemaker/showmannetje gevonden die zichzelf goed in de picture wist te zetten. Daarnaast vertrouw ik hem gewoon niet. Hij lacht vriendelijk in je gezicht terwijl hij de poten onder je stoel vandaan zaagt. Iets wat je trouwens veel vaker ziet bij topsporters...
Ik geloof gewoon niet dat hij een aardig persoon is. Dat zal waarschijnlijk net zoveel aan mij liggen als aan hem hoor. Wat zeker aan mij ligt is dat ik dat idolate gedrag van zijn fans zeer storend vindt. En dat ik dat VR verwijt is niet helemaal eerlijk, maar wel mijn realiteit.

En die "geintjes" met zijn tegenstanders waren gewoon gevaarlijk (zie o.a. met Gibernau).
Zijn actie tegen MM was ook schandalig, maar daar is de laatste jaren wel genoeg over gezegd.

De showtjes die hij vroeger gaf na een overwinning waren tenenkrommend. Lorenzo deed dat later nog veel erger trouwens..... Dat stomme gedoe met die vlag.... |(
Ik ben dus ook geen JL-fan.....

Maar beiden zijn wel zeer goede/fantastische rijders, en dat is de reden dat ik motorsport kijk. Niet voor de show er omheen.
 
ik denk dat vinalis van hetzelfde caliber is als JL als alles klopt is hij bloedsnel en als het niet klopt heeft hij in het begin geen zelfvertrouwen en komt hij te laat op gang VR weet door zijn ervaring de wedstrijd altijd naar zich toe te trekken en er het beste uit te halen door slim te rijden iets wat JL de laatste keren ook deed en je ziet wat het oplevert.

e]ivan210674 schreef op 16 augustus 2018 @ 18:25:

[...]

Van de 3 denk ik toch dat Mm een stapje voor heeft, bij lorenzo moet het perfect zijn of hij verliest een groot deel van zijn snelheid. Rossi is nog steeds snel maar moet het op pure snelheid tegen deze 2 afleggen en Vinales tja, wanneer Rossi dezelfde problemen heeft zoals de afgelopen race en dan nog in staat is om de 6de plaats te pakken en hij blijft steken op plaats 12. Dan vraag ik me af waar het aan ligt, vertrouwen in de crew, geen zelfvertrouwen :?~[/quote]
 
ik denk dat vinalis van hetzelfde caliber is als JL als alles klopt is hij bloedsnel en als het niet klopt heeft hij in het begin geen zelfvertrouwen en komt hij te laat op gang VR weet door zijn ervaring de wedstrijd altijd naar zich toe te trekken en er het beste uit te halen door slim te rijden iets wat JL de laatste keren ook deed en je ziet wat het oplevert.

e]ivan210674 schreef op 16 augustus 2018 @ 18:25:Van de 3 denk ik toch dat Mm een stapje voor heeft, bij lorenzo moet het perfect zijn of hij verliest een groot deel van zijn snelheid. Rossi is nog steeds snel maar moet het op pure snelheid tegen deze 2 afleggen en Vinales tja, wanneer Rossi dezelfde problemen heeft zoals de afgelopen race en dan nog in staat is om de 6de plaats te pakken en hij blijft steken op plaats 12. Dan vraag ik me af waar het aan ligt, vertrouwen in de crew, geen zelfvertrouwen :?\
[/quote]

Het laatse uit je bericht denk ik dat het een combinatie van is ....het schijnt een mega egoïst te zijn en alles ligt niet aan hem maar wijst altijd naar anderen.
 
ok dat is duidelijk een onderbuik gevoel maar goed dat is jouw mening hij is wel 1 van de weinige coureurs die altijd oog heeft voor zijn fans en ook naar de camera's kijk naar MM en JL zitten als een pop in de pitbox zonder emotie ik vind charisma ook wel belangrijk bij een sporter en wat betreft "geintjes" dan moet je MM wel de grootste eikel vinden want wat VR gedaan heeft in 20 jaar zie je bij MM in 3 wedstrijden maar ok ik gun ieder zijn mening maar een onderbuikgevoel is iets anders.

Jouw mening is net zo goed subjectief.(onderbuik gevoel)
Het vrolijke lachen naar de camera en fans kan net zo goed uitgelegd worden als zijne marketing en zegt niks over wat Rossi werkelijk denkt :N

Ik vind (subjectief ;) ) dat super blackbird het een en ander goed onderbouwd en toelicht en zijn visie behoefd geen tegen argumenten. :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan