Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Randy zal je woensdag snel herkennen, die zit op een bruingrijze motor O-)

Tenminste, als ik het red om mijn motor voor woensdag te wassen. :X
 
Laatst bewerkt:
Oeps, moet ik het natuurlijk wel hier in de gaten houden in plaats van de WhatsApp af te wachten |(

Achteraf maar een waterig rondje..
 
Volgende week woensdag wil ik proberen om samen met 2 maatjes ook aanwezig te zijn voor het ritje. Maar dat hangt nog van enkele verschillende factoren af.
 
O. Mijn naam is Andre, ik woon in Amsterdam en rijd een Burgman 650 exe - mijn tweede alweer, dus ik ben kennelijk een liefhebber. Ik heb een jaar of dertig ervaring. Eerder heb ik Jawa, Yamaha, Suzuki en BMW gereden.
Over een week of twee ben ik van plan richting Frankrijk, Alpengebied af te zakken, via de kleinste slingerweggetjes, met een uitstapje naar de Matterhorn. Meerijders welkom.
 
He? Raar. Ik dacht dat ik dit al eerder had verstuurd, maar goed. Ik woon in Amsterdam en heb pakweg 30 jaar motorervaring, verdeeld over mijn eerste en tweede motorleven. Het verschil is dat ik me bij mijn tweede motorleven voornam nooit meer te vallen, en dat is sindsdien aardig gelukt; In mijn eerste motorleven ben ik na 20 de tel kwijtgeraakt).
Ik heb een stuk of 10 motoren gehad, van een Jawa350 tot een BMW K100. Tegenwoordig rij ik een Burgman 650 Exe (mijn tweede alweer, dus ik moet wel een liefhebber zijn).
Daarmee ga ik over anderhalve week richting Alpen. Meerijders welkom.
 
O. Mijn naam is Andre, ik woon in Amsterdam en rijd een Burgman 650 exe - mijn tweede alweer, dus ik ben kennelijk een liefhebber. Ik heb een jaar of dertig ervaring. Eerder heb ik Jawa, Yamaha, Suzuki en BMW gereden.
Over een week of twee ben ik van plan richting Frankrijk, Alpengebied af te zakken, via de kleinste slingerweggetjes, met een uitstapje naar de Matterhorn. Meerijders welkom.
welkom.
en alvast een fijne vakantie toegewenst.
 
He? Raar. Ik dacht dat ik dit al eerder had verstuurd, maar goed.
Welkom!
Maar volgens mij post je in het verkeerde topic..... :+
Een Amsterdammer die vakantiemaatjes zoekt lijkt mij niet in het regiotopic Waterland thuis te horen. Maar mogelijk bedoelde je het wel zo, dat kan natuurlijk ook.
 
Welkom!
Maar volgens mij post je in het verkeerde topic..... :+
Een Amsterdammer die vakantiemaatjes zoekt lijkt mij niet in het regiotopic Waterland thuis te horen. Maar mogelijk bedoelde je het wel zo, dat kan natuurlijk ook.


Nou nou, we hebben jouw inmiddels toch ook geaccepteerd? Al duurde het even :+
 
Gezien de voorspelling van buienradar laat ik verstek gaan vanavond.....


? Waar heb je het over?

1k0.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan