Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Kom ze niet zo vaak tegen hoor. Normaal ga ik ook liever de andere kant op om eventueel gezeik te voorkomen. Dacht wat heb ik nu te verbergen :') Gelukkig ook geen bekeuring gehad.

Ik wist inderdaad dat hij wel een beetje aan de platte kant stond. Maar dat Was vanwege de technische reden omdat hij anders de band raakt met inveren.. :+
Vandaar dat ik nu ook het hele zwikkie mag aanpassen.
 
Kom ze niet zo vaak tegen hoor. Normaal ga ik ook liever de andere kant op om eventueel gezeik te voorkomen. Dacht wat heb ik nu te verbergen :') Gelukkig ook geen bekeuring gehad.

Ik wist inderdaad dat hij wel een beetje aan de platte kant stond. Maar dat Was vanwege de technische reden omdat hij anders de band raakt met inveren.. :+
Vandaar dat ik nu ook het hele zwikkie mag aanpassen.
Heb ik een keer gehad
 
Laatst bewerkt:
Kom ze niet zo vaak tegen hoor.
*1
Normaal ga ik ook liever de andere kant op om eventueel gezeik te voorkomen. Dacht wat heb ik nu te verbergen :') Gelukkig ook geen bekeuring gehad.
*2
Ik wist inderdaad dat hij wel een beetje aan de platte kant stond. Maar dat Was vanwege de technische reden omdat hij anders de band raakt met inveren.. :+
*3
Vandaar dat ik nu ook het hele zwikkie mag aanpassen.
*4

Heb ik een keer gehad
:?

:X

:+
 
Kom ze niet zo vaak tegen hoor. Normaal ga ik ook liever de andere kant op om eventueel gezeik te voorkomen. Dacht wat heb ik nu te verbergen :') Gelukkig ook geen bekeuring gehad.

Ik wist inderdaad dat hij wel een beetje aan de platte kant stond. Maar dat Was vanwege de technische reden omdat hij anders de band raakt met inveren.. :+
Vandaar dat ik nu ook het hele zwikkie mag aanpassen.
Da's minder Erwin, maar volgens mij houd jij wel van een beetje klussen, mooie reden om weer ff de schuur in te duiken :P
 
Da's minder Erwin, maar volgens mij houd jij wel van een beetje klussen, mooie reden om weer ff de schuur in te duiken :P

Haha ja stiekem was ik al nooit helemaal tevreden over huidig licht/houder dus nu eindelijk een goed excuus :+

Dit gaat denk ik als inspiratie dienen.
full

Denk dat ik pasen in de schuur met een zak paaseitjes en een plaat RVS doorbreng haha
 
Nou het was best een uitdaging van passen, meten, proberen, slijpen, lassen, vernietigen, opnieuw proberen etc.. Maar Als in de loop van de week de knipperlichten binnen komen en het zaakje in de zwarte muk staat is het klaar.

De basis is begonnen met het led achterlicht van een nieuw type speed triple.
Die heeft een hele andere kont dus plug en play zeker niet..

360.jpg

360.jpg

360.jpg

Knipperlichtje is even voor de show.
 
Nou het was best een uitdaging van passen, meten, proberen, slijpen, lassen, vernietigen, opnieuw proberen etc.. Maar Als in de loop van de week de knipperlichten binnen komen en het zaakje in de zwarte muk staat is het klaar.

De basis is begonnen met het led achterlicht van een nieuw type speed triple.
Die heeft een hele andere kont dus plug en play zeker niet..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knipperlichtje is even voor de show.
POtverdikke wat ben je toch een handige sodemieter. Leer mij dat eens... Netjes hoor!!!! *O* *O*
 
Haha dank u, dank u!

Het maken Is opzich niet moeilijk, maar nu het idee/ontwerp wel een beetje. Dat volgt meestal gaandeweg wel.. En als het niet bevalt doe je het opnieuw :+ En materiaal Is wel eens een beetje lastig ook. Maar ooit eens een paar stukken RVS plaat gescoord en daar nog steeds profijt van :) Ben een ouwe jood met oud ijzer, maar komt toch erg vaak van pas!
 
Het beloofd dit weekend mooi weer te worden, dus een mooie gelegenheid om onze parkeer plekken voor de AH xl weer op te eisen!

Wie Is er in voor een ritje?! :]
 
Het beloofd dit weekend mooi weer te worden, dus een mooie gelegenheid om onze parkeer plekken voor de AH xl weer op te eisen!

Wie Is er in voor een ritje?! :]
Ik wel, maar zaterdag moet ik werken, en zondag ga ik op de motor even heen en weer naar Winterberg (Dld). Dus ik kan er niet bij zijn....
 
Misschien aankomend weekend.
Indien er een rit komt zal ik wel proberen zo optijd mogelijk op het forum te zetten. :)
 
Wat een weertje was het weer afgelopen dagen *O*

Z800 verkocht trouwens en een nieuw speeltje aan te herkennen

25_CDFBBD-2_FB5-4165-82_F0-_C56_F27527_D00.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan