Helm airbrushen

Kwark88

MF veteraan
30 sep 2011
1.120
3
Assen
Graag zou ik mijn helm willen laten airbrushen met mijn eigen logo etc. Weet iemand een goed adresje in de omgeving van Assen??
 
Misschien kan EManuel van Lak repair Hoogeveen je helpen ?!

Je vraag staat trouwens wel compleet in de verkeerde sectie ;)
 
Thanks allemaal. En waarom Assen? Omdat ik daar woon ;) dus dat is een stuk handiger.
 
Gewoon lekker contact opnemen met Emanuel ;) Wil en kan je vast helpen en is een stuk minder arrogant dan dhr. Sinke
 
Raphael is nier arrogant ....ze praten in deze hoek iets anders als in friesland ,...recht voor z'n patser en niet stug .....dus beetje overdreven van je . :Z


Ik ken Raphael heel goed maar arrogantie,ik zou het niet weten.Als er eentje vriendelijk en zachtaardig is is hij het wel.En heel bescheiden.
 
Laatst bewerkt:
Raphael is nier arrogant ....ze praten in deze hoek iets anders als in friesland ,...recht voor z'n patser en niet stug .....dus beetje overdreven van je . :Z

Jij vind het misschien overdreven ;) Het komt misschien omdat jij hem in het echt spreekt en ik via internet contact heb gehad, hij stelde zich naar mijn mening zo arrogant op dat ik het allemaal wel prima vind met hem ;)

Ik vind jou opmerking dat ze in die hoek iets anders praten dan in Friesland eigenlijk een beetje vreemd ! Moet ik dat als belediging zien oid ? Ben namelijk een drent :+
 
Jij vind het misschien overdreven ;) Het komt misschien omdat jij hem in het echt spreekt en ik via internet contact heb gehad, hij stelde zich naar mijn mening zo arrogant op dat ik het allemaal wel prima vind met hem ;)

Ik vind jou opmerking dat ze in die hoek iets anders praten dan in Friesland eigenlijk een beetje vreemd ! Moet ik dat als belediging zien oid ? Ben namelijk een drent :+


Mijn familie komt allemaal uit Overijssel en sommige uit Drenthe dus mij hoef je niks te vertellen...en of jij het ziet als als een belediging dat is dan jammer maar ik bedoel dat dus niet zo ....lijk mijn familie wel :+...ik ben opgegroeid in regio Rotterdam en die vinden mij ook een arrogante met een naar hun mening een te grote bek maar ben wel eerlijk, maar Ja als ze je weer nodig hebben ben jij die toffe neef....NOU ....verbrand lekker (ook Rotterdams) :+
Klink wat arrogant ....maar ze hebben het begrepen _O-
 
Laatst bewerkt:
Tjello Creations in Den Bosch, doet heel veel voor de auto/motor/kart sport.

Zelf heb ik ook aantal jaren helmen gespoten voor de auto/motor sport, mocht je er niet met hem uit komen, en of vragen hebben. Stel ze gerust.

10945551_328857053978754_6194788652232164559_n.jpg
 
Mijn familie komt allemaal uit Overijssel en sommige uit Drenthe dus mij hoef je niks te vertellen...en of jij het ziet als als een belediging dat is dan jammer maar ik bedoel dat dus niet zo ....lijk mijn familie wel :+...ik ben opgegroeid in regio Rotterdam en die vinden mij ook een arrogante met een naar hun mening een te grote bek maar ben wel eerlijk, maar Ja als ze je weer nodig hebben ben jij die toffe neef....NOU ....verbrand lekker (ook Rotterdams) :+
Klink wat arrogant ....maar ze hebben het begrepen _O-

Omdat ik er aan twijfelde stelde ik het ook als vraag ;)
Er zit zeker verschil in Nederlanders , krijg op mn werk te maken met mensen uit het hele land dus ik weet waar ik over praat wat dat betreft.

Zullen we het er maar op houden dat we een verschillende opvatting hebben ?
 
Thanks, heb je die helm zelf gedaan?

Deze heb ik zelf gedaan ja, website is ondertussen offline omdat ik een goede baan aangeboden kreeg en mij daarop heb gefocust.

Maar doe soms zo nog wel eens een helmpje.

Daarin tegen is het van Tjello zijn fulltime baan, levert super kwaliteit.

Foto uit zijn collectie, volledig gespoten.
12923154_1064500590277499_5126487278336406656_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij Emanuel geweest, hij is er helaas mee gestopt.
Heb ook contact gehad met Frank van huidenstaal, hij doet alleen maar pothelmen.
Ik heb een integraal helm de HJC RPHA 11 die ik graag wil laten doen.
 
Deze heb ik zelf gedaan ja, website is ondertussen offline omdat ik een goede baan aangeboden kreeg en mij daarop heb gefocust.

Maar doe soms zo nog wel eens een helmpje.

Daarin tegen is het van Tjello zijn fulltime baan, levert super kwaliteit.

Foto uit zijn collectie, volledig gespoten.
[afbeelding]

Geen belang om mijne te doen? ;)
Heeft Tjello een website of iets?
 
Terug
Bovenaan Onderaan