ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Heb ik ook aan zitten denken. Wellicht handig om me eens goed in te lezen in de (on)mogelijkheden ;).Neem ik ook mee in het leeswerk :)

Hyperpro veren heb ik ook laten monteren maar de demping is veel beter aftestellen bij een 2008/9/10 achterschokdemper
ten op zichte van een 2004/05. ;)
 
Wederom present! :)

Lukas, mijn plaatje werkt ook niet meer zag ik. Is deze mooi genoeg voor de OP? })

11015479_837407713017586_784053841366046588_n.jpg
 
Geen 2006/2007 model ertussen? -O-
Dat kan natuurlijk niet he, deze mag wat mij betreft wel in de OP. :+

33lnwk2.jpg


Grtz,fRank
 
mooi spul . leuk je weer keer gesproken te hebben :W :W

Zeker weten was dat :t .
Jaap was zijn mooie zx10r aan het showwen in het mooie Brabant . Das :t .

Donderdag vertrekken we met de zx10r richting Bruno tjechie ( Moto GP)
Wordt een flinke trip denk ,
Gelukkig zijn de weersvoorspellingen goed .
Gasssderop :] :]
 
Zeker weten was dat :t .
Jaap was zijn mooie zx10r aan het showwen in het mooie Brabant . Das :t .

Donderdag vertrekken we met de zx10r richting Bruno tjechie ( Moto GP)
Wordt een flinke trip denk ,
Gelukkig zijn de weersvoorspellingen goed .
Gasssderop :] :]


wij waren op de kop af 12 uur onderweg. 1 ongeluk, en een zooitje wegwerkzaamheden, de gebruikelijke dingen die je tegenkomt als je 1100 km rijdt. google zegt dat het ruim 8 uur is als je geen verkeer hebt, die moet je niet geloven dus. we hebben ook neit echt pauze gehouden.

het is erg mooi daar, en mooie kijkplekken langs de baan. enjoy!
 
wij waren op de kop af 12 uur onderweg. 1 ongeluk, en een zooitje wegwerkzaamheden, de gebruikelijke dingen die je tegenkomt als je 1100 km rijdt. google zegt dat het ruim 8 uur is als je geen verkeer hebt, die moet je niet geloven dus. we hebben ook neit echt pauze gehouden.

het is erg mooi daar, en mooie kijkplekken langs de baan. enjoy!


Thanks ik ben benieuwd .

Tja we rijden morgen eerst tot aan Dresden , daar overnachten we .
Vrijdag door naar Bruno waar we nog proberen de vrije training te kijken .
Zondag na de race terug tot aan Dresden weer in het zelfde hotel van donderdag .
En maandag rijden we de rest terug naar huis.
Dus we rijden het niet in een keer . :]
 
Thanks ik ben benieuwd .

Tja we rijden morgen eerst tot aan Dresden , daar overnachten we .
Vrijdag door naar Bruno waar we nog proberen de vrije training te kijken .
Zondag na de race terug tot aan Dresden weer in het zelfde hotel van donderdag .
En maandag rijden we de rest terug naar huis.
Dus we rijden het niet in een keer . :]

Wie is Bruno dan? :?
 
Laatst bewerkt:
Ben 1x naar Brno GP geweest alleen zaten wij 5 dagen in Praag.Hotel regelde vervoer voor ons naar Brno,kostte een drol met 5 man.Ook toen maar kaartje gekocht voor onze chauffeur.
 
Thanks ik ben benieuwd .

Tja we rijden morgen eerst tot aan Dresden , daar overnachten we .
Vrijdag door naar Bruno waar we nog proberen de vrije training te kijken .
Zondag na de race terug tot aan Dresden weer in het zelfde hotel van donderdag .
En maandag rijden we de rest terug naar huis.
Dus we rijden het niet in een keer . :]
Heel veel plezier maat. Dat wordt een mooi mannenuitje. Hopelijk zorgen je verhoogde clip-ons voor veel comfoor en wordt je ketting lekker smerig ;)
 
En vanmiddag mijn voorvork opgehaald bij HK,gefreesde asopnames laten monteren die ik uit Italie had meegenomen en Bitubo cartridge erin laten zetten.
Moest wel nog schroefdraad in de dempergaten laten frezen en speciale bouten laten maken want demping onder vervalt,bij Bitubo zit alles bovenop vorkpoot.
Ook de buitenpoten weer zwart laten anodiseren.En wiel past er tussen.Nu hopen dat remklauwen netjes uitkomen.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan