ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

2008/10 heeft een nissin rempomp idd .
Niks mis mee hier 👍.

Paar weken geleden weer het volgende mannen uitje geboekt :9~ .
Na moto GP sachsenring en Bruno,( wat :] :] :} was),gaat het uitje naar redbulring Oostenrijk .
Donderdag 9 augustus vertrekken we met 5 man sterk naar het Spielberg circuit , en we zijn ergens maandag 13 augustus weer terug .
3 dagen Kaarten ( talud) zijn weer geregeld en hotels geboekt 😎
Geile wijven volgen daar misschien ook net als tjechie wel _O-

Zijn er van hier meer dyhard motorrijders die daar al eens een keer met de motor heen zijn geweest ?
Eventuele tips zijn welkom uiteraard
 
En UPS was langs geweest,helaas niet thuis maar woensdag heb ik wat moois in huis.Google maar even op IMA triple clamps.
 
En UPS was langs geweest,helaas niet thuis maar woensdag heb ik wat moois in huis.Google maar even op IMA triple clamps.

Dat dat spul heel blijft haast geen aluminium meer over met al de gleuven:), vind een aftermarket kroonplaat, clipons en t-stuk altijd wel erg mooi, veel beter dan origineel, had voor me sv een mooie kroonplaat besteld past deze helaas niet :( was erg jammer fabrikant wist het ook niet ze hebben gelijk hun site aangepast dat het voor een ander model is.
 
Dat dat spul heel blijft haast geen aluminium meer over met al de gleuven:), vind een aftermarket kroonplaat, clipons en t-stuk altijd wel erg mooi, veel beter dan origineel, had voor me sv een mooie kroonplaat besteld past deze helaas niet :( was erg jammer fabrikant wist het ook niet ze hebben gelijk hun site aangepast dat het voor een ander model is.

Waar had je die besteld?
 
Tijdje terug de 6 verkocht aan een bekende hier ;)
Vandaag de nieuwe 10 opgehaald in Duitsland.
Bouwjaar 2011, 2013 pas op naam gezet, overjarig model.
12.000 gelopen.

Betere fotos komen zsm

27xo4ci.jpg


x0xkdl.jpg


Ik ben blij :]
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel heeft je dat nu bespaard in vergelijk met een motor uit Nederland?
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel heeft je dat nu bespaard in vergelijk met een motor uit Nederland?

Aanschaf 8500
Bpm 600
Brandstof 50
Rdw 104
Kenteken 20

Totaal kost het me dus nog geen 9.300,-.
Daar heb ik ze hier nog niet voor zien staan icm de kmstand en extra's :). En de keuze is vooral wat groter in Duitsland. Denk dat veel motoren bij dealers ook daar vandaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Dan is het inderdaad nog wel aantrekkelijk. Dikke motor in ieder geval, veel plezier ermee.
 
Tijdje terug de 6 verkocht aan een bekende hier ;)
Vandaag de nieuwe 10 opgehaald in Duitsland.
Bouwjaar 2011, 2013 pas op naam gezet, overjarig model.
12.000 gelopen.
Ik begreep al niet waarom je zo'n haast had met het verkopen van je vorige motor in de winter.
Maar nu wordt het duidelijk, mooie motor.
Veel plezier ermee. ;)
 
Aanschaf 8500
Bpm 600
Brandstof 50
Rdw 104
Kenteken 20

Totaal kost het me dus nog geen 9.300,-.
Daar heb ik ze hier nog niet voor zien staan icm de kmstand en extra's :). En de keuze is vooral wat groter in Duitsland. Denk dat veel motoren bij dealers ook daar vandaan komen.
Denk wel dat dit een goeie koop was vooral die km-opties-staat :)
In belgië is het niet interessant om een duitse 1000 te halen ivm de inverkeersstelling belasting die niet te betalen is (tenzij de motor al vrij oud is)
 
Goedenavond.

Mijn naam is Rene en heb sinds 3 weken een 04 zx10,

heeft iemand een stuurdemper te koop want ik hoor verhalen dat je die echt moet hebben op dat ding.

verder nette fiets met 32K op de teller.

ik heb geen ervaring met kawa'skom zelf uit de cross/supermoto hoek en heb een zx erbij gekocht voor lange afstanden.

bedankt alvast!
 
Goedenavond.

Mijn naam is Rene en heb sinds 3 weken een 04 zx10,

heeft iemand een stuurdemper te koop want ik hoor verhalen dat je die echt moet hebben op dat ding.

verder nette fiets met 32K op de teller.

ik heb geen ervaring met kawa'skom zelf uit de cross/supermoto hoek en heb een zx erbij gekocht voor lange afstanden.

bedankt alvast!
Ik heb hem nog nooit nodig gehad, als de vering goed is dan spoort het als een dolle.
Lekker op je achterwiel de rotonde af met dat heerlijke '04 blok.. ja dan voel je wel eens een trekker in het stuur. :+
 
Goedenavond.

Mijn naam is Rene en heb sinds 3 weken een 04 zx10,

heeft iemand een stuurdemper te koop want ik hoor verhalen dat je die echt moet hebben op dat ding.

verder nette fiets met 32K op de teller.

ik heb geen ervaring met kawa'skom zelf uit de cross/supermoto hoek en heb een zx erbij gekocht voor lange afstanden.

bedankt alvast!

wat ga je ermee doen, alleen beetje op straat tuffen is het niet direct nodig maar kan wel eens handig zijn(voor de oeps momenten), pak je wat circuitdagen mee is het aan te raden als je een beetje gas gaat geven
1k0.jpg


wat Worldbeater ook al zegt, goede vering en juist afgesteld is veel belangrijker, als je dan toch bij hyperpro bent en geld uitgeeft kan een stuurdemper er ook nog wel bij :+
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond.

Mijn naam is Rene en heb sinds 3 weken een 04 zx10,

heeft iemand een stuurdemper te koop want ik hoor verhalen dat je die echt moet hebben op dat ding.

verder nette fiets met 32K op de teller.

ik heb geen ervaring met kawa'skom zelf uit de cross/supermoto hoek en heb een zx erbij gekocht voor lange afstanden.

bedankt alvast!

Welkom *O*
 
Goedenavond.

Mijn naam is Rene en heb sinds 3 weken een 04 zx10,

heeft iemand een stuurdemper te koop want ik hoor verhalen dat je die echt moet hebben op dat ding.

verder nette fiets met 32K op de teller.

ik heb geen ervaring met kawa'skom zelf uit de cross/supermoto hoek en heb een zx erbij gekocht voor lange afstanden.

bedankt alvast!
Welkom :W

Ik heb hem nog nooit nodig gehad, als de vering goed is dan spoort het als een dolle.
Lekker op je achterwiel de rotonde af met dat heerlijke '04 blok.. ja dan voel je wel eens een trekker in het stuur. :+
:^
Ik heb hem er wel op zitten maar denk wel eens dat ik hem er net zo goed vanaf kan halen. Of ik geef te weinig gas, dat kan natuurlijk ook :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan